Gwen

Alles wat bij de cursus werd besproken werd ook gevraagd op het examen.

Ervaringen training

Lange dag, maar duidelijke informatie. Genoeg herhaling en oefeningen.

Alex

Pure perfectie!

Ervaringen training

De Theoriedag van Milan en Menno was super goed! Ze gaven zeer heldere uitleg over de stof waardoor ik het in 1x heb gehaald. Eten, drinken en vervoer was ook perfect geregeld. Ik raad dit zeker aan... De Theoriedag van Milan en Menno was super goed! Ze gaven zeer heldere uitleg over de stof waardoor ik het in 1x heb gehaald. Eten, drinken en vervoer was ook perfect geregeld. Ik raad dit zeker aan om te doen!

Lisa

Helemaal top!

Ervaringen training

Joost gaf alles de informatie heel duidelijk waardoor het goed overkwam. Zeker een aanrader, bedankt!

Veronique

Hele fijne cursus!

Ervaringen training

Alles word heel fijn uitgelegd, ze behandelen elk punt! Bedankt jeremy en shay voor de topcursus!

Lody Gerritsen

Communicatie, begeleiding, organisatie en uitleg waren perfect

Ervaringen training

Het was een goede en duidelijke uitleg die mij erg goed heeft geholpen en waardoor ik ook bij mijn eerste keer examen doen gelijk ben geslaagd wat ik niet had verwacht

Furkan enes

Enorm goede uitleg alles wat uitgelegd werd kreeg ik exact in de examen. Jim en Maz enorm goede leeraren heel erg bedankt boor jullie inzet en uitleg top leraren veel geleerd

Ervaringen training

Niks geleerd alleen met deze cursus gehaald zeer aanrader

Deveney

Hele fijne begeleider Jeroen heeft het super uitgelegd

Heel erg fijn

Enrico Groß

Top ervaring in 1keer gehaald

Ervaringen training

Les gekregen van atlas en Kech is een echte aanrader

Fleur

Super!

Ervaringen training

Dankzij Cash en Atlas ben ik geslaagd! Erg bedankt. Ze geven super goed en duidelijk uitleg en de manier hoe ze het erin stampen blijft goed in je hoofd zitten. Zeker een aanrader!!