ises

Mega handig, had niks van te voren geleerd of voorbereid en ben gewoon in 1 keer geslaagd:)

leuk en heel leerzaam!

Ruveyda

Top!

Ervaringen training

Online lesmateriaal van NuTheorie was uitstekend, daardoor heb ik het meeste geleerd. Op de cursus wist ik dus veel dingen al maar het herhalen was goed en ik heb een paar dingen extra geleerd. Jop... Online lesmateriaal van NuTheorie was uitstekend, daardoor heb ik het meeste geleerd. Op de cursus wist ik dus veel dingen al maar het herhalen was goed en ik heb een paar dingen extra geleerd. Jop heeft vlak voor het vertrek erg handige praktische tips te geven, onderandere: rustig blijven, tijd laten uitlopen, goed de vraag lezen, enzovoort. Dit heeft mij gerustgesteld en heel veel geholpen. Bedankt Jop en Joost voor jullie energie en de goeie uitleg. Groet, Ruveyda

Enna

In één keer geslaagd zonder moeite!

Ervaringen training

zonder deze cursus was dat zeker niet gelukt! bedankt naomi en jeremy!

Rens van der Geest

In één dag zonder moeite geslaagd

Ervaringen training

Duidelijke en leuke cursus die iedereen snapt

P de Raaf

Na deze cursus eindelijk geslaagd

Perfect

Mirthe

Super leerzaam

Ervaringen training

Super leerzaam en veel ezelsbruggetjes

Melike

Top Cursus! Raad zeker iedereen aan om het te doen alles was duidelijk en goed uitgelegd met de geduld van de cursusleidsters jullie waren toppie! Bedankt voor alles Wikash! ☺️☺️🎉🎉🎉

Ervaringen training

Mijn ervaring ik raad iedereen aan om het cursus te gaan doe! Alles was goed en duidelijk super blij ermee bedankt voor alles nogmaals! Ben geslaagd

Lianne van Maanen

Super goed

Duidelijk ,leuk en erg leerzaam

Darnell Kreeft

Een top cursus!

Ervaringen training

Alles werd super goed uitgelegd met goede geheugensteuntjes en alles is goed begrijpelijk op weg naar een geslaagd auto-theorie examen!

Sharon

Heb eerder Theorie gedaan, vandaag voor de 2e keer geslaagd! Dankzij toppers Cash en Joost!!

Ervaringen training

Leuke manier van training geven! En de cursisten worden erbij betrokken!!