Sintclair

Ik ben vandaag geslaagd het is geweldig hoe deze mensen les geven goed zo ik ben blij

Heel goed

Niek goris

Perfect

Prettig en nuttig

Justin

Top curcus!

Ervaringen training

Vandaag een dag cursus bij nu theorie gevolgd en daarna gelijk examen gedaan en ook geslaagd. Wij werden erg goed begeleid door Jop en als je goed oplet tijdens de uitleg is het examen prima te doen. Eten en drinken werd ook goed verzorgd.

Nutheorie

Vandaag in een keer geslaagd bij nu heorie, in Alkmaar! Joost was erg enthousiast en legde alles heel duidelijk uit! Ook als je vragen had nam hij de tijd om het uit te leggen. Hij kon ook goed... Vandaag in een keer geslaagd bij nu heorie, in Alkmaar! Joost was erg enthousiast en legde alles heel duidelijk uit! Ook als je vragen had nam hij de tijd om het uit te leggen. Hij kon ook goed omgaan met de zenuwen die ik had en stelde me gerust. Het eten en drinken was goed verzorgd. En de locatie is zeer goed te bereiken! Het was een leerzame en leuke dag!!

Ervaringen training

Joost heeft veel geduld, legt dingen uit als je iets niet snapt en neemt hier de tijd voor

Perfect, ik zou het iederreen aanraden

Leuk, grappig. Perfect

Myrthe

Efficiënte en geslaagde dag gehad!

Ervaringen training

De training beviel me erg goed. Vanaf moment één serieuze uitleg en goed te begrijpen. Het was geen moment saai door de manier hoe ze de training aanpakken (jou erin betrekken). Goede begeleiding, ook nog bij het CBR. Met 0 fouten geslaagd, o.a. omdat ik veel dingen herkende uit de les. Zowel Adis als Nex legde goed en duidelijk uit.
Bedankt!

Lisa

Super geregeld!

Ervaringen training

Een goede training. Atlas zijn manier (en humor) van uitleggen hielp goed bij het onthouden van de vragen! alles was goed geregeld en de korte pauzes hielpen goed om de concentratie te behouden

Geslaagde dag!

Ervaringen training

Na een trainingsdag van nu theorie met cursus leider Atlas ga je met veel zelfvertrouwen en kennis het examen in.

Sabine Hellegering

Vandaag ben ik in één dag geslaagd voor mijn theorie dankzij deze cursus van NuTheorie. Alles wordt voor je geregeld, het inschrijven voor een examen, lunch en de uitleg van de theorie was... Vandaag ben ik in één dag geslaagd voor mijn theorie dankzij deze cursus van NuTheorie. Alles wordt voor je geregeld, het inschrijven voor een examen, lunch en de uitleg van de theorie was duidelijk, waardoor het goed blijft hangen. Héél erg bedankt, het is zeker een aanrader!!!

Ervaringen training

De training was duidelijk en met veel herhaling was erg fijn is!!

Heel erg efficiënt en wordt uitgelegd zoals op het examen zou komen

Ervaringen training

Ik vond de training heel erg effectief en heeft me erg geholpen met het begrijpen van de stof en uiteindelijk in een keer het slagen van het examen