Lisa Jansen

Deze dag cursus was mega fijn en duidelijk

Ervaringen training

Tijdens deze dag cursus krijg je als de stof snel maar mega goed uit gelegd. Ze leggen het zo goed uit dat je alles super lang snapt! Echt echt echt een aanrader!!!!!!

Raf

Beste cursus die je kan krijgen

Ervaringen training

Julian was de leraar. We zaten als kinderen te luisteren en deden allemaal mee. 0 fouten spreekt voor zich. Als ik het kan kunnen jullie het ook.

Marnice

De cursus was superfijn en duidelijk!

echt top!

Sterre

Ontzettend duidelijk en vlot: meteen geslaagd

Ervaringen training

Ik had de cursus in Alkmaar en heb een super goede ervaring gehad. De uitleg was ontzettend duidelijk en alles was goed georganiseerd. Alles wat ik op mijn examen had, waren soortgelijke vragen die... Ik had de cursus in Alkmaar en heb een super goede ervaring gehad. De uitleg was ontzettend duidelijk en alles was goed georganiseerd. Alles wat ik op mijn examen had, waren soortgelijke vragen die ik in de training heb gezien. Ook het e-book + opdrachten waren top!! In 1 keer, in 1 dag geslaagd!

Sena

Erg fijne uitleg in één keer geslaagd

Duidelijk

Nu theorie

Heel duidelijk uitgelegd ik ben geslaagd👍

Top!!

Top!!

Farida

Ik vond het geweldig

Ervaringen training

De training die werd gegeven in Groningen . De trainers, Milan en Jeroen hebben het zo goed uitgelegd. Ik ben in 1 keer geslaagd en mijn dochter ook!
Heel erg bedankt voor de fijne dag 🙏

Alicja

Zeer prettig en aan iedereen aan te raden!

Ervaringen training

Duidelijk en goed verzorgd.

Nova

Ik ben geslaagd na online theorie leren en een dag cursus! Fantastisch!

Ervaringen training

De theorie cursus was erg duidelijk uitgelegd. Er zijn veel oefenmaterialen die goed zijn voor leerling. De cursusleiders waren vriendelijk en behulpzaam. Dank aan de goede cursusleiders Kesh en... De theorie cursus was erg duidelijk uitgelegd. Er zijn veel oefenmaterialen die goed zijn voor leerling. De cursusleiders waren vriendelijk en behulpzaam. Dank aan de goede cursusleiders Kesh en Naomi.