Nv

Geweldig...en veel tips en goeie les van de heren gehad..ik had nooit verwacht dat het me ooit zouden lukken.

Ervaringen training

Kesch in Maastricht 16_10 en Jop en nog andere die ik zij naam ben vergeten ...ik heb van jullie de 21ste via zoom cursus gehad en vandaag eindelijk gehaald en dank aan jullie inzet goed en... Kesch in Maastricht 16_10 en Jop en nog andere die ik zij naam ben vergeten ...ik heb van jullie de 21ste via zoom cursus gehad en vandaag eindelijk gehaald en dank aan jullie inzet goed en duidelijk uitleg met de cursus. Super bedankt Jongens. Ik ben 45 en niet hier Opschoor geweest dus voor mij was extra moelijk dacht ik ..al 5jaar hier mee bezig en nu eindelijk. NUTHEORIE cursus zou ik aan iedereen aanraden jong en oud.

Reactie NuTheorie.nl:

Wat een leuk bericht! Super gefeliciteerd en ontzettend bedankt voor het vertrouwen in onze theoriecursus. Veel succes alvast op het praktijkexamen!🥰

Viënne

Trainer menno

Super fijne training!

Reactie NuTheorie.nl:

Alvast veel succes op het praktijkexamen topper🙏💜

NuTheorie

Perfect! Snel aan de beurt en een super cursus !

Ervaringen training

Perfect! Alles was goed uitgelegd en het was duidelijk.

Reactie NuTheorie.nl:

Kijk eens aan! super fijn om te horen dat alles zo soepeltjes is verlopen... eigenlijk hadden ook niet anders verwacht natuurlijk😂

Julia Jongejan

Bedankt voor de goede uitleg Dennis !

Super goed

Reactie NuTheorie.nl:

Super gefeliciteerd met het behalen van je theorie & alvast veel succes op het praktijkexamen🎉

Fleur

Top dag, in 1 dag geslaagd! Echt een aanrader.

Ervaringen training

Het was vroeg, maar daar had ik het zeker voor over. Ik heb bij het examen maar 3 fouten gemaakt. Ik denk dat dit komt, doordat de informatie echt terug kwam op het examen.

Reactie NuTheorie.nl:

Hartstikke fijn om te horen dat de cursus zo waardevol is geweest💙💜

jim

Goed uitgelegd

ze leggen het leuk uit

Reactie NuTheorie.nl:

Bedankt voor het vertrouwen en dit leuke bericht❣️

Keyta

Met deze zeer leerzame theorie cursus mijn theorie in 1 keer gehaald!!

Ervaringen training

Hele goede uitleg met veel herhaling waardoor de leerstof goed blijft hangen

Reactie NuTheorie.nl:

Ontzettend gefeliciteerd met het behalen van je theorie & bedankt voor het vertrouwen❣️

Daniël J. Heinebal

Leerzaam

Ervaringen training

Goede uitleg en veel van te leren

Reactie NuTheorie.nl:

Alvast veel succes op het praktijkexamen!😎

Justin Benjaminsen

Vermoeiend zo vroeg maar zeker waard.

Toppie

Reactie NuTheorie.nl:

Super gefeliciteerd met het behalen van je theoriecertificaat💜💙

Louisville

Leerzaam

Ervaringen training

Genoeg pauze's en de informatie was duidelijk in een keer theorie examen gehaald probeer ook thuis te leren dat helpt enorm!

Reactie NuTheorie.nl:

Hartstikke fijn om te horen topper! super gefeliciteerd💯