T

Eerste keer voor mijn theorie examen gegaan en het was een appeltje eitje dankzij de opdrachten en de dagcursus. So naar Nex de cursusleider.

Ervaringen training

Zolang je alle oefeningen 100% goed hebt merk je vanzelf dat je bij de cursus alle antwoorden weet

Reactie NuTheorie.nl:

Congratulations met het behalen van je theoriecertificaat en alvast veel succes op het praktijkexamen😇

Anne van den Berg

Heel handig, leerzaam en leuk

Ervaringen training

Prettig, was redelijk druk maar de sfeer was prima

Reactie NuTheorie.nl:

Super gefeliciteerd met het behalen van je theorie🎉

Nutheorie.nl

Goed uitgelegd en goed in mijn hoofd gestopt in een keer geslaagd

Nex

Reactie NuTheorie.nl:

Kijk eens aan topper: ontzettend goed bezig! Gefeliciteerd en een applausje voor jou🥳

Kay

Top uitleg

Ervaringen training

Veel geleerd, niet te haastig

Reactie NuTheorie.nl:

Ontzettend bedankt voor het vertrouwen: super gefeliciteerd!💜

Déquant Khattabi

Door Nu theorie geslaagd

Heel fijn en duidelijk

Reactie NuTheorie.nl:

Congratulations met het behalen van je theoriecertificaat🎉💯

Jarod

Super in 1x geslaagd

Ervaringen training

Heel erg goed simpele uitleg was top

Lekker bezig! Super gefeliciteerd

Yb

Had ik maar Nu theorie eerder ontdekt, super fijne uitleg gehad van Dennis toppers!

Zeer duidelijk en leerzaam

Reactie NuTheorie.nl:

Congratulations & super bedankt voor het vertrouwen💙

Cheryl

Goeie cursus training

Ervaringen training

Heb vandaag mijn theorie gehaald voor de 2de x! De ene was helaas verlopen, maar gelukkig weer in 1x gehaald bij Nutheorie! Cursus wordt fijn en duidelijk gegeven en voldoende online lesmateriaal.... Heb vandaag mijn theorie gehaald voor de 2de x! De ene was helaas verlopen, maar gelukkig weer in 1x gehaald bij Nutheorie! Cursus wordt fijn en duidelijk gegeven en voldoende online lesmateriaal. Ik raad Nutheorie aan iedereen aan!

Nex

Super helpend

Eerste keer cursus en in 1 keer geslaagd na 3 gezakte pogingen

Reactie NuTheorie.nl:

Hartstikke fijn dat het met onze theoriecursus wel gelukt is topper❤️

Arlicia

Geweldige cursus, iedereen aan te bevelen!

Ervaringen training

Ik heb zojuist theoriecursus gehad van Jop en Menno. Alles werd duidelijk uitgelegd met veel herhaling. Vanmiddag moet ik examen doen maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen... Ik heb zojuist theoriecursus gehad van Jop en Menno. Alles werd duidelijk uitgelegd met veel herhaling. Vanmiddag moet ik examen doen maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen dankzij jullie! Bedankt voor alles, jullie zijn echt strijders!!

Reactie NuTheorie.nl:

Geweldig om te horen: super gefeliciteerd & ontzettend bedankt voor het vertrouwen in onze cursus🎉😎