Sydney

Was de 6 uur lang in een kamertje zitten waard in 1keer gehaald dankjewel joost

Ervaringen training

je hebt niet door dat het zo snel gaat maar ze stampen het goed in je hoofd

Tugce Sutcu

Heel goed

Hele goede uitleg

Re

Veel lesstof maar goede voorbereiding

Ervaringen training

Bedankt Jeroen en Atlas voor de uitleg. Het is veel in korte tijd maar door de uitdrukkelijke uitleg erg nuttig!

Jamila

Top !!

Ervaringen training

De cursus heeft me echt super goed voorbereid op het examen. De cursus begeleider heeft alle onderwerpen duidelijk uitgelegd en heel veel examenvragen besproken. Heel erg bedankt Joost !!

Wilma

GEWELDIG

Ervaringen training

Je moet wel ff vroeg je nest uit, maar dat is het ZO WAARD!!! HEEL veel informatie maar echt info waar je ECHT wat aan hebt. Ik heb mijn dagcurses gehad in Leeuwarden, gegeven door Joost. Dus bij... Je moet wel ff vroeg je nest uit, maar dat is het ZO WAARD!!! HEEL veel informatie maar echt info waar je ECHT wat aan hebt. Ik heb mijn dagcurses gehad in Leeuwarden, gegeven door Joost. Dus bij deze, JOOST HEEL ERG BEDANKT!!!!!!!!

Tijn

Ik vond alles goed aan de cursus ik wil ook graag Jeroen bedanken voor het goed uitleggen dat heeft mij echt geholpen

Ervaringen training

Hoe ik de training heb ervaren is goed hoe kwam met herhalen ook goed terug zo kregen we het ook goed in ons hoofd

Jennifer Tusmain

Super goed!

Ervaringen training

Dankzij Jim & Kesh in 1x geslaagd vandaag!

Melati de Bruijn

Dankzij Milan en Atlas ben ik in 1 keer geslaagd heel erg bedankt daarvoor. Ze geven top uitleg en behandelen elk deel uitbreid zodat het gelijk in je hoofd zit.

Ervaringen training

Het was wel heel vroeg maar achteraf was dat natuurlijk wel waard omdat alles goed word uitgelegd en daarnaast ook gelijk goed word voorbereid op het examen.

Niek lorkeers

Goede uitleg gekregen van vikash en atlas

Ik heb een dag cursus gehad en ben in 1 keer geslaagd

Joey van Roosmalen

0 fouten gezakt cash en jim strijders ❤️

Ervaringen training

Goeie training echt wel!!