Hafssa

Goeie uitleg, geslaagd🎉🎉🎉

Maria

Snel geregeld en snel gehaald. Prachtig!

Ervaringen training

Hele goede ervaring, ik ging met de gedachten dat waarschijnlijk ik het niet kan halen doordat Nederlands niet mijn eerste taal is, maar ik heb geconcentreerd en goed opgelet en uiteindelijk heel gemakkelijk het examen gehaald!

Julia

Super goede cursus!

Ervaringen training

Heb de cursus gehad van Joost, super fijne en enthousiaste trainer. Heb mijn examen bijna foutloos gemaakt en ben er super blij mee!
Ik zou NuTheorie aanraden.

Mohammed

Top service nu theorie. Adis legend!

Ervaringen training

Het was niet alleen leerzaam maar ook leuk. Wil nu theorie heel erg bedanken voor de service! Een vooral een dikke shoutout naar Adis hij vertelde je alles op een leuke manier en je onthoud het ook. Zijn opmerkingen als je een fout antwoord geeft terwijl je niet oplet of praat ‘ik gooi deze clicker op je hoofd he’ 😂. Mooi om te zien dat er heel veel gedaan wordt om de aandacht erbij te houden . Top service bedankt!

Bibi de jong

Super fijne cursus!

Ervaringen training

Training gekregen van Stefan. Hij heeft heel fijn uitleg gegeven en veel dingen herhaald waardoor je ze niet meer kon vergeten. De cursus heeft ervoor gezorgd dat ik geslaagd ben met 0 fout zonder van te voren geleerd te hebben. Zeker een aanrader

Britt Beelen

In 2 woorden: helemaal top!

Ervaringen training

Deze cursus heeft ervoor gezorgd dat ik met 0 fout bij de theorie geslaagd ben. Zonder thuis het boek open te hoeven doen. De lessen zijn heel nuttig en het is zeker een aanrader

Marciano

Super cursus

Ervaringen training

In eendag klaargestoomd voor je theorie examen
Zeker een aanrader!

R. van der Waal

Ideale cursus, iedereen aan te bevelen.

Ervaringen training

Goede, duidelijke uitleg wat je gemakkelijk onthoud. Aan het eind van de cursus word alles nog herhaald, ideaal. Gevarenherkenning word als laatst behandeld in de cursus en dat word op het examen als eerste gevraagd. Heel fijn.

Eva Kleijn

Heeft super goed geholpen! Thanks😊