leon

Ja geslaagd hoor super ervaring

Ervaringen training

ja ze legte alles goed uit

T. Ramin

In 1 geslaagd! Nutheorie.nl is zeker een aanrader!

Ervaringen training

Ik heb de 1 daagse theorie cursus gevolgd. De les was super en er zijn goeie tips gegeven die ik allemaal kon toepassen op het examen. Ook werden alle onduidelijkheden goed en duidelijk uitlegt.... Ik heb de 1 daagse theorie cursus gevolgd. De les was super en er zijn goeie tips gegeven die ik allemaal kon toepassen op het examen. Ook werden alle onduidelijkheden goed en duidelijk uitlegt. Niet twijfelen, gewoon inschijven.

Nutheorie

Bullshit. Toen ik reserveerde, stond erbij dat cursus en examen op gereserveerde dag zouden zijn. Nu ineens zeggen ze dat ze afhankelijk zijn van cbr. Ze probeerden eerst zoveel mogelijk klanten... Bullshit. Toen ik reserveerde, stond erbij dat cursus en examen op gereserveerde dag zouden zijn. Nu ineens zeggen ze dat ze afhankelijk zijn van cbr. Ze probeerden eerst zoveel mogelijk klanten binnen te halen en ineens kunnen ze er niks aan doen.

Stelletje oplichters.

Beste Marjan,
Beste Marjan,
Wat jammer dat je het zo ervaart. Wij hebben juist gekozen om dit op alle mogelijke manieren te verduidelijken op onze website. Dat we afhankelijk zijn van het CBR voor examens staat op de homepagina, de pagina voordat je een aanbetaling doet en ook een mail voordat er een aanbetaling wordt gedaan. Deze kun je ook teruglezen in je mail. Meer informatie kun je ook terugvinden op nutheorie.nl/mededeling.
Mochten wij alsnog wat voor je kunnen doen horen we graag van je.

pdelange

Wel betaald en vervolgens niet meer bereikbaar. Probeert al twee weken lang contact te krijgen op diverse manieren maar niets lukt. Lijkt dat ik mijn geld kwijt ben.

Nooit tot training gekomen

Beste Petra,
Beste Petra,
Bedankt voor je feedback. We hebben het erg druk, echter reageren wij binnen drie werkdagen. Het kan zijn dat er iets mis is gegaan, want we hebben geen e-mails van langer 3 werkdagen. Verder hebben wij vanwege de Corona-situatie aangegeven, op de website en in de mail die wij hebben uitgestuurd, dat wij tijdelijk kosteloos kunnen annuleren. Meer informatie kunt u ook vinden op nutheorie.nl/mededeling.

rosalie

Erg duidelijk en leuk!

Ervaringen training

De uitleg werd vaak herhaald en blijft daarom ook goed hangen en een leuke dag gehad.

Guus Oerlemans

Slecht

Ervaringen training

Ik heb al een stuk of 3 emails beantwoord voor welke dagen ik zou kunnen en heb ze allemaal voor elke dag ingevuld. Ik moest al 2 maanden geleden klaar zijn maar nu moet ik helemaal wachten tot eind... Ik heb al een stuk of 3 emails beantwoord voor welke dagen ik zou kunnen en heb ze allemaal voor elke dag ingevuld. Ik moest al 2 maanden geleden klaar zijn maar nu moet ik helemaal wachten tot eind Augustus. Turbo theorie zou mij eerder kunnen inplannen dus heb ik me daarvoor opgegeven maar zit ik nog vast in het systeem voor NuTheorie. Ik heb het CBR gebeld en werd verteld dat alleen NuTheorie mij uit het systeem kan halen. Maar natuurlijk beantwoorden ze niet via email, whatsapp, of mijn telefoontjes. Ik heb al betaald en wil mijn geld terug of ik wil eerder mijn examen, niet in eind Augustus!

Beste Guus,
Beste Guus,
We leven in een uitzonderlijke tijd. De wereld stond bijna twee maanden volledig stil. Dit heeft ook impact op ons gehad, aangezien wij hierdoor moesten reorganiseren om de veiligheid te waarborgen, locaties geschikt moesten maken en duizenden cursisten opnieuw moesten inplannen.
Daarnaast is het aantal aanmeldingen enorm gegroeid nu het CBR weer geopend is. Iedereen staat te popelen om het rijbewijs te halen. Om te voorkomen dat onze klanten onnodig lang in de wacht bleven staan hebben wij de lijnen gesloten en loopt alle communicatie momenteel via e-mail, zodat wij ons kunnen focussen op één kanaal. Wij kwamen ook niet meer toe aan onze hoofdtaak, het daadwerkelijk inplannen van onze cursisten. Gezien het grote aantal e-mails dat wij ontvangen, duurt het soms ongeveer 3 werkdagen voordat wij kunnen reageren.
Een heel belangrijk punt is dat het CBR overbelast is en de wachttijden enorm toenemen. Wij hebben genoeg plaatsen op de cursus, maar er zijn bij het CBR veel te weinig examens beschikbaar. Wanneer die examens dan beschikbaar komen, kan heel Nederland erbij en zijn die examens soms al binnen enkele minuten weg. Dit geldt voor zowel particulieren als alle andere bedrijven in Nederland.
Lees hieronder de melding van het CBR (ook te vinden op cbr.nl, mits je op de site kan komen).
"Het CBR is bezig om ruim 300.000 examens opnieuw in te plannen. Hierdoor is het extra druk op Mijn CBR. Het kan zijn dat u op een minder nette manier geblokkeerd wordt of geen toegang kunt krijgen. Nieuwe examenplekken worden in stappen aangeboden. Probeer het daarom op verschillende momenten opnieuw. Wij verwachten dat het de komende periode drukt blijft. Wij vragen om uw begrip. Telefonisch of per mail reserveren is helaas niet mogelijk."
Wij houden met onze volledige capaciteit van 26 man de beschikbaarheid van de examens in de gaten, van s’ ochtends vroeg tot ‘s avonds laat. Dit betekent dat wij keihard (over)werken om het in goede banen te leiden. We houden je constant op de hoogte als er data beschikbaar komen, ook als die niet in je voorkeuren staan.
Dit is ook voor ons een uitzonderlijke situatie en we hopen op jullie begrip en geduld.
Wij willen jullie bedanken voor de interesse in de cursus en gaan ons uiterste best doen om iedereen een plekje te geven, zodat iedereen kan slagen voor zijn/haar theorie!
Meer informatie en veelgestelde vragen over de Corona-situatie kun je teruglezen op nutheorie.nl/mededeling.
Jimmy, Jop, Elisa, Adis, Lisa, Menno, Atlas, Sharon, Stefan, Vikash, Manon, Joost, Milan, Tessa, Jarl, Jan, Irma, Maz, Dennis, Mandy, Nex, Shay, Damian, Jeremy, Wessel, Jeroen.
* Vanwege de drukte is dit een standaard antwoord. Bedankt voor je begrip.

Sebino Heemskerk

Uiteindelijk keurig afgehandeld

Ervaringen training

Goede uitleg veel ezelsbruggetjes, geslaagd !

Maas

Moeilijk bereikbaar

Ervaringen training

Nadat ik had ingeschreven voor een cursus op mijn voorkeursdata, kreeg ik per e-mail door dat er pas plaatsen waren over anderhalve maand.
Voor mij was het niet duidelijk dat NuTheorie...
Voor mij was het niet duidelijk dat NuTheorie meerdere opties per e-mail doorsturen en dat door de drukte bij het CBR het moeilijk was om op korte termijn in te plannen. Wat NuTheorie dus goed doet, is de extra vrijgekomen examendata bij CBR direct terug te koppelen zodat je uiteindelijk meer opties ziet dan wanneer je zelf bij het CBR gaat boeken.
Door de drukte duurde het een paar dagen om met NuTheorie in contact te komen, maar uiteindelijk goed geholpen en een cursusdag ingepland.

Beste Maas,
Beste Maas,
Bedankt voor je review en de complimenten die je ons geeft! Dat we moeilijk bereikbaar zijn momenteel is ook niet de bedoeling. Door de Corona-situatie hebben wij duizenden geannuleerde cursisten (door de lockdown) en een enorme vraag nadat de lockdown gedeeltelijk is opgeheven. Daarnaast zijn wij afhankelijk van het CBR voor de beschikbare examens en daar zijn momenteel gewoon heel weinig examens beschikbaar. Hierdoor hebben wij het erg druk en is de service niet geheel zoals je van ons gewend bent.
Tot snel op de cursus!

Fabienne

Erg fijne dag gehad.

Ervaringen training

Duidelijke uitleg en echte voorbeelden vanuit het examen!

Chantal

Raar gevoel hierbij

Ervaringen training

Ingeschreven voor curcusdag begin juli, aanbetaling gedaan en de dag erna gewoon een mail krijgen dat je pas eind augustus kan terwijl je nu nog steeds bij inschrijving 15juli kan selecteren. Ik wil... Ingeschreven voor curcusdag begin juli, aanbetaling gedaan en de dag erna gewoon een mail krijgen dat je pas eind augustus kan terwijl je nu nog steeds bij inschrijving 15juli kan selecteren. Ik wil graag mijn geld terug. EN KOM NIET MET HET STANDAART ANTWOORD WAT HIER ONDER ELKE REVIEUW WORD GEZET. Snap dat jullie het druk hebben en dat jullie je best doen maar dit is niet eerlijk! Website uptodate houden is volgens mij niet zo moeilijk!

Beste Chantal,
Beste Chantal,
We snappen dat het niet fijn is een standaard antwoord te krijgen. Op de homepagina, aanmeldformulier, aanbetalingspagina en in de mail die wij versturen staat eigenlijk het antwoord al op wat je aangeeft. Het kan zijn dat het je is ontgaan of dat je het druk had om alles door te nemen. We hebben de informatie nu ook op een aparte pagina geplaatst die je kunt teruglezen. Via deze link kan je het nalezen: nutheorie.nl/mededeling.
Hierbij ook een uitleg van de huidige situatie hieronder.
* Vanwege de drukte is dit een standaard antwoord. Bedankt voor je begrip.