Tiesha

Mijn ervaring is Zeer goed gegaan ik raad iedereen aan om naar nu theorie te gaan ze leggen alles duidelijk uit

Ervaringen training

De training is heel goed ervaren hele
Goeie uitleg ik zou iedereen aanraden om naar nu theorie te gaan want je slaagt gegarandeerd

Gino

Erg positief!

Ervaringen training

in 1 keer kunnen slagen, dankzij de instructeur dennis. Hij heeft het op een duidelijke en leuke manier gebracht, waardoor je zonder enige moeite je hoofd erbij kon houden. Bedankt dennis!... in 1 keer kunnen slagen, dankzij de instructeur dennis. Hij heeft het op een duidelijke en leuke manier gebracht, waardoor je zonder enige moeite je hoofd erbij kon houden. Bedankt dennis! #dennisneedsapayraise

Timo

Perfect

In 1 keer geslaagd

Xanthe

Top ervaring!!

Ervaringen training

De training was erg duidelijk en makkelijk te volgen. De vragen kwamen enorm overeen met de daadwerkelijke examenvragen op het theorie-examen. Mijn complimenten naar Jarl en Menno voor de fijne... De training was erg duidelijk en makkelijk te volgen. De vragen kwamen enorm overeen met de daadwerkelijke examenvragen op het theorie-examen. Mijn complimenten naar Jarl en Menno voor de fijne cursus!! Geslaagd met 0 fouten dankzij nutheorie!

Corne de jong

Ik wil Menno en Jarl vriendelijke bedanken voor het behalen van mijn theorie binnen 1dag.

Ervaringen training

Het was een leuke en gezellig training. Maar ook heel serieus

Rosa

In 1 keer geslaagd!

Ervaringen training

Dennis was een hele fijne instructeur! Was gezellig, af en toe een grapje maar ook heel serieus.

Finn van Schie

Goede informatie waar je wat van opsteekt. Menno en jarl hebben alles duidelijk uitgelegd, en herhaald.. klasse jongens. ??

Geweldig

R

Een leerzame dag en in één keer geslaagd!

Ervaringen training

Training is duidelijk, actief en vooral heel handig

nitaya

Vandaag een leerzame dag gehad,en in een keer geslaagd...dank aan Menno en Milan.

leuke leerzame dag

I

Heel simpel; doe je goed mee met de les? Dan slaag je 100%!!!!

Ervaringen training

Uitstekend!! Alles wordt uitgelegd, dus je leert alles om met succes te slagen