Shenouda

Super training en geslaagd

Ervaringen training

Fijne duidelijke training en geslaagd!

Muchas gracias! 🤗

melissa

Vandaag in een keer geslaagd voor mijn theorie dankzij Jim! Super bedankt! ??

Ervaringen training

Super ervaring! alles werd duidelijk uitgelegd en herhaald waardoor het echt blijft hangen!

Daar doen we het voor! 🤗 Gefeliciteerd en zeer bedankt voor de leuke review 😍

Theorie Soldaat

0 fout, meer hoef ik niet te zeggen.

Ervaringen training

Werkelijk waar kort. Maar het was het zeer waard. 0 fouten en dat ff via een online cursus omdat het zo ff nie uitkwam. Oh man werkelijk waar de 100 euro meer dan waard. Als je zit te twijfelen of... Werkelijk waar kort. Maar het was het zeer waard. 0 fouten en dat ff via een online cursus omdat het zo ff nie uitkwam. Oh man werkelijk waar de 100 euro meer dan waard. Als je zit te twijfelen of je dit wel of niet doen moet. Beste lezer kijk gewoon niet verder. Je bent te dom als je gewoon de cursus laat staan. (Ps dit is geen robot)

Thanks strijder! Gefeliciteerd en bedankt voor de feedback 💙 🤍

Janske Hubers

Wat een topperss!!

helder, duidelijk!

Jij bent een topper❣️

Mathijs

Goede cursus in één keer geslaagd!!!

Geweldig

Reactie NuTheorie.nl:

🤗🤗 Congrats & bedankt voor de recensie!

Mohamad malek

Beste school ??

Thank you!

Irsa

Niet verwacht, maar ik ben in 1 keer geslaagd door wikitheorie!

Ervaringen training

Ik heb alle video's gekeken en samenvattingen van geschreven en 10 oefenexamens gedaan. Ze leggen echt alles goed uit en gebruiken voorbeelden. De vragen die ze stellen komen ook bijna allemaal... Ik heb alle video's gekeken en samenvattingen van geschreven en 10 oefenexamens gedaan. Ze leggen echt alles goed uit en gebruiken voorbeelden. De vragen die ze stellen komen ook bijna allemaal terug in het echte examen.

Reactie NuTheorie.nl:

Wij hebben nooit getwijfeld dat jij in één keer zou slagen 💙🤍😉 Ontzettend gefeliciteerd 🥳🥳

Emelie Blom

Gister mijn theorie gemaakt en geslaagd! Zondag de cursus via zoom gedaan, dit was top geregeld en alles werd heel goed uitgelegd.

Ervaringen training

De cursus is goed in elkaar gezet met genoeg pauzes tussendoor. Het werd goed en rustig uitgelegd

Reactie NuTheorie.nl:

Kijk eens aan! 👀 Proficiat met het slagen voor je theorie! 🥳 We wisten dat jij dit in je had.

kevin van wijk

Goeie cursuc en ik ben geslaagd

leuk

Reactie NuTheorie.nl:

Congrats & bedankt voor de review❣️🤗

Nu theorie

Super echt een aanrader

Ervaringen training

Gister de cursus gehad van Shay en Adis. En net examen gemaakt en ik ben in 1 keer geslaagd met 5 fout. Was echt een top cursus eten en drinken was goed geregeld. En alles werd top uitgelegd.

Fijn om te horen! Dankjewel 😍