Lucas

Heel intensief maar zeer effectief, top!!!

Ervaringen training

Het wordt zeer duidelijke uitgelegd, veel herhaling, er worden bepaalde ezelsbruggetjes aangeleerd waar op te letten, wel intensief maar zeker de moeite waard.

Gozde Yagmur

Super ervaring, alles is goed geregeld. Binnen 1 dag mijn theorie gehaald!

Ervaringen training

De training was ook super goed, alles werd heel duidelijk verteld. Niet meer informatie dan het hoefde. Super!

Milan hopstaken

Cursus was super...echt een aanrader!

Ervaringen training

Alles werdt op een leuke en duidelijke manier uitgelegd heb het examen zonder probleem kunnen maken

Jim Kroes

Kan het iedereen aanraden!

Ervaringen training

Leuke, spontane & leerzame training vol met humoristische geheugen steuntjes waardoor je alles heel snel opslaat en onthouden voor het behalen van je Theorie examen.

Roy Dockxs

Veel zinvolle informatie voor het maken van de theorie examen, herkende bijna alle vragen!

Ervaringen training

Enthousiast , energiek , instructeurs zorgen ervoor dat je je aandacht erbij houdt, veel informatie maar de informatie blijft hangen.

Susan

Ik vond het leerzaam en fijn dat alles zo snel achter elkaar kan.

Fijn ! Alleen iets langere pauzes

Mateusz

Het was helemaal toppie !

Ervaringen training

Veel informatie in een keer , maar was goed te volgen als je maar goed oplet en goed mee doet .

Shayla Meijer

Uitstekend!

Ervaringen training

Les gehad in Groningen van Atlas.
Ik ben zelf niet iemand die in de boeken gaat duiken dus theorie in 1 dag is ideaal voor mij.
Scheelt zoveel tijd binnen 1 dag geslaagd voor mijn theorie door de goede uitleg van Atlas met humor erbij dat het ook echt blijft hangen.

Govert

Top

Ervaringen training

Leerzaam, duidelijke uitleg echt top!

Christianne Weststrate

Zeer tevreden over dit bedrijf. Van te voren duidelijk contact gehad over de beperking van mijn dochter.

Zeer duidelijk.