B.T

Top ervaring gehad bij jarl alles van de examen al bij de cursus gehad

Ervaringen training

Goed les gegeven prefect kan niet beter

Imelda

Helpt je enorm !!

Ervaringen training

Ik heb de training gevolgd bij nu theorie in Barendrecht en de cursus werd gegeven door Menno. Deze cursus heeft mij enorm geholpen om het examen in 1 keer te halen. Naast dat je de theorie in 1 dag... Ik heb de training gevolgd bij nu theorie in Barendrecht en de cursus werd gegeven door Menno. Deze cursus heeft mij enorm geholpen om het examen in 1 keer te halen. Naast dat je de theorie in 1 dag leert wordt het ook nog een soort van leuk door de manier waarop het gebracht wordt. Er worden allemaal tips gegeven die je enorm zullen helpen op je examen. Ik kan het iedereen aanraden.

Debbie

Aanfluiting, lunch inbegrepen? Haha ja een koekje en een appel!!!!!!!!!

Slecht

Beste Debbie,
Beste Debbie,
Bedankt voor je feedback. We verzorgen momenteel hapjes & drankjes, om de veiligheid te waarborgen vanwege Corona. We zijn ook gebonden aan de regels van de overheid, het RIVM en de locaties waar wij de cursussen verzorgen. Dit hebben we ook op de website ruim een tijd aangepast, echter snappen wij dat het vervelend is als je er wel rekening mee hebt gehouden op een cursusdag. Onze excuses voor het ongemak.

Berber

Teleurgesteld

Ervaringen training

Mijn dochter heeft vandaag theorieles gevolgd in Barendrecht. Dit na positief advies van een vriendin.

Er was geen lunch geregeld ivm corona.
Terwijl ik wel voor betaald heb en ook...

Er was geen lunch geregeld ivm corona.
Terwijl ik wel voor betaald heb en ook ter bevestiging. Hoezo geen lunch? Het kan toch in een lunchpakket verzorgd worden? Er waren alleen maar verpakte koekjes.
Daarnaast duurde cursus tot 1300 uur ipv 15.45 uur. Dat was met reden begreep ik later.
Het bovengenoemde is niet erg maar wel het volgende.

De docent wilde niet eens fatsoenlijk de vragen beantwoorden. Hij was bot. Mijn dochter durfde niet meer te vragen.
Nu theorie heeft ons gelijk gebeld en ze nemen ons feedback mee. We vonden wel erg fijn dat ze ons hebben teruggebeld. Ze nemen gelukkig wel serieus. En ze hebben ook feedback vd docent gevraagd.

Berber

Slechte ervaring

Ervaringen training

Docent was bot , mijn dochter durfde geen vragen te stellen. Lunch is niet eens geregeld terwijl wel voor betaald is. Het kon toch in lunchpakketen afgeleverd worden.ivm corona? !
Les duurde...
Les duurde tot 1300 uur ipv tot 15.45 u uur.

Beste Berber,
Beste Berber,
Bedankt voor uw feedback. De cursusdag inclusief het examen duurt afhankelijk van de examentijd soms tot ongeveer 15:45. Rond 13:30 zijn meestal de eerste examens. Dit staat ook in de mails die u heeft ontvangen en op de website.
We verzorgen momenteel hapjes & drankjes, om de veiligheid te waarborgen vanwege Corona. We zijn ook gebonden aan de regels van de overheid, het RIVM en de locaties waar wij de cursussen verzorgen. Dit hebben we ook op de website ruim een tijd aangepast, echter snappen wij dat het vervelend is als u er wel rekening mee hebt gehouden op een cursusdag. Onze excuses voor het ongemak.

Femke

In een keer geslaagd!

Ervaringen training

Ik had de training in twee dagen. Op dag één kreeg ik in vier uur tijd de hele theorie erin gestampt. Het was best intensief en vermoeiend, maar het was het uiteraard waard. Twee dagen later had ik... Ik had de training in twee dagen. Op dag één kreeg ik in vier uur tijd de hele theorie erin gestampt. Het was best intensief en vermoeiend, maar het was het uiteraard waard. Twee dagen later had ik een herhaling en daarna heb ik het examen gemaakt. Ik was geslaagd en ik had maar 4 fouten in totaal!

Nancy

Niet tevreden over hoe het ging

Ervaringen training

Mijn dochter heeft een dagcursus gedaan.Ik heb haar daar opgewacht toen ze naar buiten kwam van het theorie examen,ze was helaas gezakt met 1 fout teveel,dat kan gebeuren,daar geven wij nutheorie de... Mijn dochter heeft een dagcursus gedaan.Ik heb haar daar opgewacht toen ze naar buiten kwam van het theorie examen,ze was helaas gezakt met 1 fout teveel,dat kan gebeuren,daar geven wij nutheorie de schuld niet van.Wel de nazorg wij liepen naar degene die haar de hele ochtend les had gegeven,ik vind eigenlijk dat hij zelf de leerlingen even moet opvangen als ze eruit komen.Ik wilde even vragen wat ze nu het beste kon doen,vraagt hij waar kan ik je meehelpen waar mijn dochter bij staat.Ik zeg gaat om haar waarop hij tegen mij dochter zegt wie ben jij heb jij die cursus gevolgd,zij zegt ja.Hij gaat vervolgens in zijn tablet kijken en zegt ja lastig op te zoeken wat er fout gegaan is je kan voor 80 euro de cursus weer boeken of gewoon zelf aanvragen.Sta je dan 134,50 armer en totaal geen begeleiding,je bent gewoon een nummer
Ook de lunch slaat nergens op zijn gewoon tussendoortjes zoals sultana en ontbijtkoek
Mijn tip aan jullie is pronk niet alleen met de leerlingen die slagen,maar besteed ook aandacht aan degene die zakken

Beste Nancy,
Beste Nancy,
Wij hechten ook veel waarde aan nazorg en vinden het jammer dat uw dochter het zo heeft ervaren. Wij werken ook niet met tablets en de cursusleider gaf aan dat hij dit gesprek niet kan herinneren. Wellicht bent u bij een ander persoon geweest van een ander bedrijf. Voor ons is persoonlijke aandacht juist erg belangrijk en wij bespreken het resultaat met onze cursisten. Wel moeten wij toegeven dat het met alle maatregelen van het CBR, de overheid en de locaties ook voor ons in deze (Corona) tijd erg lastig is om daar 'genoeg' aandacht aan te besteden. Onze excuses voor het ongemak.

Wesley

Waardeloos nooit meer doen !

Was goed

Beste Wesley,
Beste Wesley,
Bedankt voor je feedback. Wat leuk om te zien dat je de training goed vond. Indien je wenst zouden we contact kunnen hebben om je feedback te bespreken, zodat het voor ons duidelijker is. We horen graag van je!

Elizabeth H

Top

Ervaringen training

Goede training gehad met duidelijk uitleg.
Bedankt Menno.

oli4

Snelle uitleg die goed blijft hangen

Ervaringen training

De training ging erg vlot maar alles werd er goed ingestampt en met een beetje zelfstudie was het halen van het examen een makkie.