Daphne

Het is een erg behulpzame en leerzame dag, je leert alles in 1 dag en dat is erg prettig.

Ervaringen training

Het is wel vermoeiend, maar uiteindelijk krijg je er wel iets voor terug, dus je weet waarvoor je het doet. Maar ondanks dat is het wel leerzaam

Heftig

Ervaringen training

Ik vond het erg snel gaan maar werd goed uitgelegd! Alles kwam aan bod en slim hoe jullie bepaalde geluidjes steeds herhaalde

Amber

Hulpvol

Een goede en duidelijke uitleg en ik herkende veel vragen terug in mijn toets

Ervaringen training

Training was intensief, maar genoeg pauzes, dus goed vol te houdem

Anne-Lin Kuijper

Vikash ideaal om meteen te slagen voor je theorie

Ervaringen training

Alles zeer duidelijk uitgelegd en de humor hielp erg

Justin groenwold

Goede en duidelijke uitleg, geweldige leraren

De training was top!

Stefan

De beste van Nederland, Nutheorie!

De beste training ooit

Fay

Super veel geleerd in een korte tijd

Heel rustig en fijn

Super fijne cursus!

Ervaringen training

Erg leerzaam, met dank aan Atlas. Had verwacht dat ik het toch allemaal niet zou kunnen onthouden, maar ben dik geslaagd! Super blij mee

Dunja Struik

Klaargestoomd voor het theorie examen

Ervaringen training

Ik ben ontzettend blij dat ik ervoor heb gekozen om mijn theorie cursus op deze manier te doen. Het was soms even pittig en door bijten door de hoeveelheid stof maar de cursus leider die ik had,... Ik ben ontzettend blij dat ik ervoor heb gekozen om mijn theorie cursus op deze manier te doen. Het was soms even pittig en door bijten door de hoeveelheid stof maar de cursus leider die ik had, Stefan, maakte het leuk en bracht het met veel energie en humor. Hierdoor bleef alles beter hangen. En wat natuurlijk heerlijk is, in 1 keer GESLAAGD!!!!!