Mert

Duidelijk tof

Duidelijk uitgelegd trainer jimmy

Lisa

Super cursus! In 1x geslaagd!

Ervaringen training

Het was een hele effectieve, leerzame en leuke cursus die werd verzorgd voor Milan! Echt een topper! Als je goed meedoete ben je na deze cursus perfect klaargestoomd voor het examen.

Dino

Alles goed uitgelegd door Jimmy!

Ervaringen training

Prima, ben in 1 keer geslaagd!

Mart-Jan

Top cursus

Ervaringen training

Ik ben heel erg goed geĆÆnformeerd door Jarl

Liselot

Super cursusdag gehad!! Alles was goed verzorgd, goed geregeld en duidelijk uitgelegd.

Ervaringen training

Super cursus gehad door Menno!!

Nu Thoerie

Ik heb vandaag een dag thoeriexamen
Het wats top! Erg Bedankt Nuthoerie.

Die man uitlogged goed

Precious

Echt een goeie cursus verzorgd door Menno!

Ervaringen training

Ik heb veel geleerd en het werd echt duidelijk uitgelegd met een vleugje humor! Waardoor het bleef hangen.

Nevra Sutcu

Helemaal top!!

Ervaringen training

Ik heb vandaag me cursus en examen gedaan en ik ben in 1 keer geslaagd. Je kan al voor je examen een beetje oefenen maar het hoeft niet, want ze leggen alles al heel goed uit tijdens de cursus.... Ik heb vandaag me cursus en examen gedaan en ik ben in 1 keer geslaagd. Je kan al voor je examen een beetje oefenen maar het hoeft niet, want ze leggen alles al heel goed uit tijdens de cursus. Alles is duidelijk en ze gebruiken ook veel ezelsbruggetjes om alles beter te onthouden. Wederom helemaal top!!

Chantal

Ik heb vandaag de cursus gehad van Jarl. Helemaal top!!

Super goed.

K D

Uitstekend

Ervaringen training

Mijn cursusleider Shay deed alles perfect. Hij legde alles voornamelijk zo goed uit met ezelsbruggetjes dat je dingen haast niet kon vergeten. Dankje Shay voor je cursus