renaldo

Was even in twijfel aangezien mijn theorie op vrijdag was en ik pas vandaag op maandag voor mijn examen kon gaan naar Haarlem. Ik ben wel geslaagd voor mijn examen of het aan mijn kennis heeft... Was even in twijfel aangezien mijn theorie op vrijdag was en ik pas vandaag op maandag voor mijn examen kon gaan naar Haarlem. Ik ben wel geslaagd voor mijn examen of het aan mijn kennis heeft gelegen of aan die van Nutheorie.nl laten wij in het midden, maar ondanks dat gegeven moet ik hun wel nageven dat ze leuke ezel bruggetjes hebben om vooruit te komen. Zoals komen zij in je zij gas erbij en in de rug gas terug.

Ervaringen training

goed, alleen praat wel een beetje snel!

Noëlle

Geslaagd dankzij menno en jarl!!!

Ervaringen training

Lange dag maar zeker waard en super goed uitgelegd door menno en jarl! Ik zou deze cursus zeker doen

Gino

Kon niet beter

Ervaringen training

Zo goed uitgelegd dat je het het niet meer vergeet

Veronika

Top, lekker snel resultaat!

Goed verzorgd.

Ozkan Yesil

Ik vond het echt zo fijn en zo blij. De dag theorie helpte mij echt heel erg ben geslaagd omg Dankje wel voor de goede uitleg en dit is echt een aanrader voor iedereen die theorie moeten nog hale

Ervaringen training

Ja vind ik zeker een goede training

Tiesha

Mijn ervaring is Zeer goed gegaan ik raad iedereen aan om naar nu theorie te gaan ze leggen alles duidelijk uit

Ervaringen training

De training is heel goed ervaren hele
Goeie uitleg ik zou iedereen aanraden om naar nu theorie te gaan want je slaagt gegarandeerd

Gino

Erg positief!

Ervaringen training

in 1 keer kunnen slagen, dankzij de instructeur dennis. Hij heeft het op een duidelijke en leuke manier gebracht, waardoor je zonder enige moeite je hoofd erbij kon houden. Bedankt dennis!... in 1 keer kunnen slagen, dankzij de instructeur dennis. Hij heeft het op een duidelijke en leuke manier gebracht, waardoor je zonder enige moeite je hoofd erbij kon houden. Bedankt dennis! #dennisneedsapayraise

Timo

Perfect

In 1 keer geslaagd

Xanthe

Top ervaring!!

Ervaringen training

De training was erg duidelijk en makkelijk te volgen. De vragen kwamen enorm overeen met de daadwerkelijke examenvragen op het theorie-examen. Mijn complimenten naar Jarl en Menno voor de fijne... De training was erg duidelijk en makkelijk te volgen. De vragen kwamen enorm overeen met de daadwerkelijke examenvragen op het theorie-examen. Mijn complimenten naar Jarl en Menno voor de fijne cursus!! Geslaagd met 0 fouten dankzij nutheorie!

Corne de jong

Ik wil Menno en Jarl vriendelijke bedanken voor het behalen van mijn theorie binnen 1dag.

Ervaringen training

Het was een leuke en gezellig training. Maar ook heel serieus