Oane

Heel goed uitgelegd en leggen de vragen goed uit

Ervaringen training

Ze praten heel duidelijk wat ook erg fijn is.

Door jullie ben in geslaagd hoe dan ook is het me gelukt zonder 1 fout te maken. Aanrader mensen !!!

Perfect

Reactie NuTheorie.nl:

Wauw goed gedaan zeg! Super gefeliciteerd & ontzettend bedankt voor het vertrouwen🥰

Fenne

Slecht

Matig

Beste kandidaat,
Beste kandidaat,
Vervelend om te horen dat u onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We gaan graag met u in gesprek en indien we wat voor u kunnen betekenen kunt u gerust contact met ons opnemen. We horen graag van u.
Nutheorie

Bob

Veel van opgestoken

Veel van geleerd

Reactie NuTheorie.nl:

Ontzettend gefeliciteerd met het behalen van je theoriecertificaat🥳

Elle

Geslaagd dankzij NuTheorie

Ervaringen training

Eindelijk na 3 keer zakken geslaagd dankzij NuTheorie. Door deze cursus ging ik zelfverzekerd het examen in!

Reactie NuTheorie.nl:

Ontzettend gefeliciteerd en fijn dat het nu met onze cursus wel gelukt is❤️

Lora

Super! Op een leuke en grappige manier in een dag geleerd en geslaagd!
Atlas en Jim zijn geweldig! Bedankt!!!!

Ervaringen training

Super snelle en leerzame manier van leren, veel tips, ezelsbruggetjes, maar ook met grapjes tussendoor waardoor je regels nog beter onthouden worden!

Reactie NuTheorie.nl:

Congratulations & bedankt voor het vertrouwen! Blij dat de cursus zo waardevol is geweest!🥳

Delinya

Eindelijk geslaagd dankzij NuTheorie!

Ervaringen training

Na jullie online cursus vandaag vanmiddag eindelijk geslaagd voor mijn brommer theorie examen.
Dankzij de leuke en duidelijke uitleg en de vele handige ezelsbruggetjes kon ik veel vragen veel beter begrijpen en onthouden.

Reactie NuTheorie.nl:

Nou hartstikke gefeliciteerd & bedankt voor het vertrouwen!😇

Cigdem

Super!

Ervaringen training

Goedemiddag toppers, ik wil jullie (Atlas, Jim en de persoon achter het scherm) heel erg bedanken voor de uitleg die jullie mij gisteren en vandaag hebben gegeven!! Dankzij jullie ben ik vandaag in... Goedemiddag toppers, ik wil jullie (Atlas, Jim en de persoon achter het scherm) heel erg bedanken voor de uitleg die jullie mij gisteren en vandaag hebben gegeven!! Dankzij jullie ben ik vandaag in 1 x geslaagd voor mijn theorie examen😊🥰👍🏼

Reactie NuTheorie.nl:

Nou wat fijn om te horen: super gefeliciteerd en ontzettend bedankt voor het vertrouwen! Veel succes alvast op het praktijkexamen🎉💜

Sabrina

Super uitleg

Ervaringen training

Ondanks dat het online was, was het erg duidelijk en prettig. Door de fijne manier van uitleggen ben ik geslaagd voor mijn theorie.
Ik raad nu theorie dan ook zeker aan!

Thank you very much!❤️

Yasmin

In een keer mijn theorie gehaald zonder alles zelf geleerd te hebben!

Ervaringen training

De training werd op een leuke manier gegeven met veel pauzes waarin je kon uitrusten. De cursisten (ik had Jim en Jop) waren erg enthousiast en vertelden superleuk en gaven veel ezelsbruggetjes... De training werd op een leuke manier gegeven met veel pauzes waarin je kon uitrusten. De cursisten (ik had Jim en Jop) waren erg enthousiast en vertelden superleuk en gaven veel ezelsbruggetjes waardoor ik het goed kon onthouden. De informatie werd gegeven door middel van testvragen wat een hele fijne manier van werken is omdat ik het dan veel beter onthoud. Ook was het enorm efficiënt omdat bijna alle stof in één dag werd uitgegeven.

Reactie NuTheorie.nl:

Super bedankt voor dit leuke bericht. Ontzettend gefeliciteerd en alvast veel succes op het praktijkexamen🤗💜