anonymous

Super fijne cursus!

Ervaringen training

Erg leerzaam, met dank aan Atlas. Had verwacht dat ik het toch allemaal niet zou kunnen onthouden, maar ben dik geslaagd! Super blij mee

Kim

Top ervaring!

Ervaringen training

Top curcus! In één dag geslaagd! Echt aan te bevelen! En na je toets heb je nog 10 min over. Om alles na te checken! Heel erg bedankt! 🥳

Jurensley

Goed uitgelegd neem ook de tijd als je iets niet bij goeie leermeester JIM xx

Top

Jens Loonstra

In een dag de theorie onder de knie

Ervaringen training

Super ervaring met de training. Atlas heeft me in een paar uur tijd de theorie geleerd. Je gaat snel door de stof maar je onthoudt het goed door vraagstelling, uitleg en op het eind nog een herhaling. In 1x geslaagd :)

Anne

Heel goed

Ervaringen training

Hele goede cursus! Atlas heeft het op een goede en leuke manier uitgelegd! Ik heb mijn theorie examen in 1x gehaald :)

Shernon Zimmerman

Ik heb voor de 1e keer theorie gedaan en ben net niet geslaagd met 2 fouten teveel maar heb wel in 1 dag alles geleerd wat ik moest weten is het zeker waard geweest om een cursus te doen

Ervaringen training

Stefan voldoet precies aan zijn beschrijving op de website ik kon alles goed volgen en werd ook heel goed uitgelegd als ik iets niet begreep en hij gaf iedereen afzonderlijk ook de kans om zijn vragen te stellen in 1 woord TOP!!!

Leroy Koekoek

Geweldige manier om theorie te leren

Ervaringen training

Gezellig en leerzaam en nu staat er zelfs een (extra) leuke kop bij de website voor de “wall of Fame”

anonymous

Slecht Bel je ze op dat er iets verkeerd is gegaan om te annuleren zeggen ze dat je niet gebeld hebt en nu moet ik annulering koste betalen Terwel je gelijk heb gebeld gaat me niet om de koste om... Slecht Bel je ze op dat er iets verkeerd is gegaan om te annuleren zeggen ze dat je niet gebeld hebt en nu moet ik annulering koste betalen Terwel je gelijk heb gebeld gaat me niet om de koste om de eerlijkheid gr Bart

Ervaringen training

Bel je ze op dat er iets verkeerd is gegaan om te annuleren zeggen ze dat je niet gebeld hebt en nu moet ik annulering koste betalen Terwel je gelijk heb gebeld gaat me niet om de koste om de eerlijkheid gr Bart ma ga een ander theorie school zoeken

Leon

Prima dag top uitleg

Ervaringen training

Snel duidelijk en goed geregeld

S.B

Alles wat er belooft werd

Ervaringen training

Erg positief en leuk door leuke goede de goede instructeur Atlas