Skender Osmani

T was miss geen fysieke les maar via zoom ook heel goed uitgelegd nogmaals bedankt Nex jim en atlas natuurlijk

Ervaringen training

Heel erg goed uitleg was goed genoeg pauzes lekker duidelijk

Reactie NuTheorie.nl:

Ontzettend fijn om te horen: super gefeliciteerd met het behalen van je theoriecertificaat💜

Nu theorie

Veel geleerd en het was duidelijk

Geweldig

Reactie NuTheorie.nl:

Onwijs gefeliciteerd met het behalen van je theoriecertificaat! Die is in ieder geval in de pocket!😎💜

Moïsa

Zo ontzettend veel geleerd in één dag!

Ervaringen training

Ondanks de cursus via zoom was door corona, was het super leerzaam! Alle relevante stof werd behandeld en veel geoefend. Het cbr examen was echt een eitje door de cursus!

Reactie NuTheorie.nl:

Geweldig om te horen: congratulations met het behalen van je theoriecertificaat💙

Madelief Kattevilder

Geweldige cursus,duidelijk en leuk 👍🏻

geweldig

Reactie NuTheorie.nl:

You made our day! Super gefeliciteerd & alvast gefeliciteerd op het praktijkexamen🥳💜

Sander

Geweldig!

Ervaringen training

Erg goed, hoe hun het jou leren is top!

Reactie NuTheorie.nl:

Awesome: super gefeliciteerd met het behalen van je theoriecertificaat💜

Ilayda

Dankzij de cursus ben ik in 1x geslaagd! Ik raad het iedereen aan om een dagcursus te volgen! TOPPERS

Ervaringen training

Het was een heel leerzame cursus duidelijk uitleg + online oefeningen.

Reactie NuTheorie.nl:

Ontzettend bedankt voor het vertrouwen en dit leuke bericht❣️

Siebe B

Echt helemaal top gewoon!

Ervaringen training

De uitleg is vrij makkelijk te volgen waardoor je het bijhoudt, ze hebben grappige ezelsbruggetjes waardoor je ze beter onthoudt!

Reactie NuTheorie.nl:

Fijn dat de cursus geholpen heeft: super bedankt voor dit bericht & alvast veel succes op het praktijkexamen🥰

Super! Wat er wordt uitgelegd komt ook voor op het examen.

Ervaringen training

Heel rustig en ervaren uitgelegd. Tijdens de lockdown was de cursus natuurlijk online, maar dat was geen probleem. Als je vragen had kon je die stellen en kreeg je gelijk antwoord terug.

Reactie NuTheorie.nl:

Hartstikke fijn dat de cursus zo goed is bevallen😇 Congratulations en alvast veel succes op het praktijkexamen🙏

N

Duidelijk, leuk, handig

Ervaringen training

ik heb het heel goed ervaren, ook vond ik het fijn dat ze een herhaling deden op de dag van examen.

Reactie NuTheorie.nl:

Ontzettend gefeliciteerd met het behalen van je theoriecertificaat🥳

Patrick

Top cursus feitelijk in 2 keer geslaagd maar had net 1 foutje te veel waardoor ik niet geslaagd was in de eerste keer

Ervaringen training

Ze leggen goed uit en benadrukken de belangrijkste dingen en de online theorie met 15 examens helpt ook enorm

Reactie NuTheorie.nl:

Geweldig om te horen dat het uiteindelijk gelukt is: super gefeliciteerd & ontzettend bedankt voor het vertrouwen!🥰