AS

In 1x geslaagd

Ervaringen training

Vandaag in 1x geslaagd, mede door de enthousiaste en leerzame uitleg van cursusleider Jarl. Bedankt!

Jesse

Geslaagd in 1x helemaal tevreden!

Jolmer

Nutheorie

Heel vroeg en heel erg waard

Ervaringen training

Beetje vroeg begonnen, maar was het dubbel en dwars waard ! Leuke en enthousiaste cursusleider Jarl, zeker aan te raden. In 1 keer geslaagd.

Cecilia Noah

Het les op dinsdag 15 september 2020 was zeer goed en precies. Heel goed les en ben in een keer geslaagd. Heel hartelijk dank Team nuTheorie, Deventer. Bedankt Dennis en Thijs.

Super!

Soumaya

Top ervaring, het kan niet beter!

Ervaringen training

Heb gisteren mijn theorie examen in 1x behaald! Alle onderdelen worden duidelijk besproken en opzich zal iedereen zijn examen hier in 1x kunnen halen als je je goed concentreert tijdens de cursus!... Heb gisteren mijn theorie examen in 1x behaald! Alle onderdelen worden duidelijk besproken en opzich zal iedereen zijn examen hier in 1x kunnen halen als je je goed concentreert tijdens de cursus! Kortom zeer aan te raden als jij in 1x wilt slagen!!!

Sab

Leerzaam mét en dóór de nodige grappen! Dank aan Menno!

Ervaringen training

Vermakend de stof door met vele handige tips en uitleg, uiteindelijk is de stress niet nodig geweest

Lorenzo

Top! bedankt Menno!

Ervaringen training

Top training ! Duidelijke uitleg van Menno!

Danielle

Geweldig

Ervaringen training

Je leert alles wat je moet weten voor de toets in een paar uur op zo'n manier dat het goed blijft hangen, maar niet saai of vervelend wordt. Ik ben dan ook in 1x geslaagd en kan het iedereen aanraden!

Mesem Bahbahani

Super!!

Ervaringen training

Ik heb uitleg van Menno gehad, deze van heel duidelijk en makkelijk om te volgen. Hij zorgde ervoor dat iedereen er constant bij was en ook alles begreep, dit maakte mijn theorie-examen een stuk... Ik heb uitleg van Menno gehad, deze van heel duidelijk en makkelijk om te volgen. Hij zorgde ervoor dat iedereen er constant bij was en ook alles begreep, dit maakte mijn theorie-examen een stuk makkelijker!

Nutheorie

Heel erg goed niks geleerd toch gehaald. Les gehad van Jarrel geweldige gozer.

Ervaringen training

Heel erg goed was wel erg vroeg.