Lucas

Goed opgelost

Ervaringen training

Door de corona werd alles geschrapt, logisch.
Door de corona werd alles geschrapt, logisch.
Werd ik zonder enig overleg ingedeeld op een dag waarop ik echt niet kan. Werd ik eerst 2 maanden later ingedeeld. Maar na hier een riview te schrijven is alles netjes opgelost in overleg.

Fien

Cursus gekregen van Jim. Erg duidelijk en enthousiast! Geen moment afgedwaald tijdens de cursus. Erg goed!

Ervaringen training

Duidelijk, fijne omgeving, goede cursusleider

Imane

De cursus was erg goed en duidelijk gericht op wat je kan verwachten op het examen. Zonder de uitleg van Jim had ik het niet gehaald. Super goede cursus!

Heel goed

Nu theorie

Heel fijn, goede duidelijke uitleg en alle vragen zijn gelijk namig als met de echte vragen

Ervaringen training

Hele fijne training!! Goede en duidelijke uitleg

Judy

Fijne ervaring goeie uitleg !!!

Jim bedankt!!!!

Nutheorie Barendrecht

Ik heb les gehad van Jim en hij geeft heel goed les! En het is niet zo moeilijk goed opletten en meedoen.

Top !

NuTheorie

Ervaringen training

De informatie die ik op deze dag heb gekregen was prima.

Super goede basis om de theorie er in te krijgen!

Ervaringen training

Heldere uitleg en vlotte docent!

J

Was een hele lange dag! Maar wel in een keer gehaald na een lange leerzame cursus dag! Zeker aan te raden.

Ervaringen training

De training was lang maar zeker nodig

Cornelly

In 1 keer geslaagd! Het was een lange maar leerzame dag. De planning, de communicatie en uitleg tijdens de cursus was goed en duidelijk. Bedankt Menno!

Ervaringen training

Na mijn aanmelding kreeg ik op korte termijn een datum (21-11-2020) voor het examen. De leerstof goed doorgenomen en de oefeningen gemaakt. Tijdens de training is alles goed uitgelegd, veel... Na mijn aanmelding kreeg ik op korte termijn een datum (21-11-2020) voor het examen. De leerstof goed doorgenomen en de oefeningen gemaakt. Tijdens de training is alles goed uitgelegd, veel herhaling. Ik heb ook goed geluisterd. Ik mag ook zeggen dat de meeste van deze vragen overeen kwamen met het examen zelf !
Het was top!