Vivian van Deursen

Beste keuze voor het behalen van je theorie examen!

Ervaringen training

Duidelijke en goede uitleg, handige ezelsbruggetjes, alles wat je moet weten word behandeld. Ik heb het 2 keer eerder geprobeerd met een andere cursus en zelfstudie via een site, steeds 1/2 fouten... Duidelijke en goede uitleg, handige ezelsbruggetjes, alles wat je moet weten word behandeld. Ik heb het 2 keer eerder geprobeerd met een andere cursus en zelfstudie via een site, steeds 1/2 fouten te veel bij de kennis onderdelen. Na deze dagcursus ALLE kennis vragen goed! 0 fout!

Davey Walhout

Vroeg in de ochtend in de banken met als resultaat in de middag je auto theorie in the pocket! Super cursus waarin je stap voor stap de theorie krijgt ‘ingestampt’! 100% succes!

Ervaringen training

Fijne sfeer. Je voelt je wel welkom en alles wordt stap voor stap uitgelegd waardoor je rustig alle informatie binnen krijgt.

Reactie NuTheorie.nl:

Bedankt voor de lovende woorden & onwijs gefeliciteerd met het behalen van je theorie❣️❣️

brechje

Geslaagd zonder stress

Ervaringen training

irritante ezelsbruggetjes die tot vervelens toe werden herhaald... en dat blijft hangen! goede sfeer, positieve training, en als je zelf thuis ook wat voorbereid slaag je zonder probleem!

1 komma 6, 1 komma 6 😝Onwijs gefeliciteerd & bedankt voor de sterren🥳🥳

David

Heldere duidelijke uitleg

Ervaringen training

Fijne tussenposen tussen de uitleg door om de stof te laten bezinken. Docenten die goed articuleren en duidelijk spreken en lichaamstaal gebruiken.

Reactie NuTheorie.nl:

👍👍Congratulations & bedankt voor de sterren

Daan Stubbe

Super goed!

Ervaringen training

super goed duidelijke cursus, alles werd duidelijk herhaalt zodat je het onthoud, het is dan wel een lange zit maar er werd goed gezorgd voor eten en drinken, daarnaast ook een hele toffe en... super goed duidelijke cursus, alles werd duidelijk herhaalt zodat je het onthoud, het is dan wel een lange zit maar er werd goed gezorgd voor eten en drinken, daarnaast ook een hele toffe en enthousiasme was erg fijn! examen afgerond met 4 fout op gevarenherkenning en de andere 2 onderdelen 0 fouten! zonder deze cursus had ik het waarschijnlijk met heeel veel moeite gehaald.

Reactie NuTheorie.nl:

Kijk eens aan: gefeliciteerd & bedankt voor de sterren🤩🤩

Niek

Goed en duidelijk.

Ervaringen training

Training zat vol met pauzes wat erg fijn was aangezien het veel informatie was. De cursus leider heeft ook erg goed werk geleverd.

We waarderen het enorm🤗

Youssef

Goede en duidelijke uitleg! In 1x geslaagd.

Ervaringen training

Positieve ervaring. Veel geleerd in 1 dag.

You are awesome❣️🤗

Shahzaib Saleem

Oprecht, aanrader

Kapot goed

Thanks topper❣️

Shurayon Gustina

Top dag!!

Ervaringen training

Hele goede uitleg erg duidelijk!!

Reactie NuTheorie.nl:

❣️❣️Bedankt voor de sterren & enorm gefeliciteerd met het behalen van je theorie!

Susanne Tuinstra

Super blij 1x al geslaagd

Ervaringen training

Ik ben heel blij met het digitale oefen materiaal, heeft heel veel geholpen en dan nog de cursus. Ik raad het aan!

Reactie NuTheorie.nl:

Fijn om te horen🥳🥳 Gefeliciteerd & we waarderen de recensie enorm❣️