Dano Becker

Super, je zult er geen spijt van krijgen!!

Ervaringen training

Alles werd goed uit gelegd.

Amal

GE WEL DIGGG

Ervaringen training

Het was een supergoed les!! Vragen kwamen overeen met t examen en t was 130,- waard!

aaron razenberg

Makkie

Ervaringen training

Werd goed vol gestampt met al het les materiaal dat je nodig had.

Zoey

Veel informatie kort maar krachtig verteld waardoor ik alles wel moest onthouden.

Ervaringen training

Top, de tijd ging sneller dan verwacht en alle informatie die we nodig hebben voor het theorie examen wordt goed uitgelegd waardoor er bijna geen fouten gemaakt kunnen worden.

Jordy Karremans

Prima !!

Gewoon goed , duidelijk

Sterre Manderfeld

Tijdens mn examen hoorde ik de ezelsbruggetjes en uitleg van de heren gewoon weer in mn hoofd waardoor ik zo klaar was met mn examen en 0 fout had!

Ervaringen training

Ik heb de trainingsdag echt als een top dag ervaren. Vroeg begonnen, veel informatie maar super duidelijke uitleg van beide heren over alle theorie. Complitmenten over hoe de uitleg op een hoog niveau word gegeven maar wat zeker goed bij te houden was. Zonder enige voorkennis van mn theorie toch het in 1x gehaald met 0 fout!

Charlotte

Uitstekend!

Goede en fijne uitleg!

Jarno

Alles werd goed uitgelegd en veel vragen die we samen hebben behandeld zag ik terug in het examen. Bedankt!

Super goed

Esmee

Top!

Ervaringen training

Veel goede informatie waar je echt veel aan had tijdens het examen

Raven van Tol

Goed, fijne en duidelijke uitleg.

Ervaringen training

Alles was goed te volgen, want alles werd duidelijk uitgelegd en veel herhalingen wat ook erg fijn was.