Thomas Zwartbol

Goed en duidelijke uitleg

Ervaringen training

Je vloog door de theorie heen, door dat ze aan het uitleggen waren aan de hand van foto’s plaatjes

Kirsten de Man

De cursus is ontzettend duidelijk en leerzaam

Ervaringen training

Ik heb de training als zeer prettig ervaren, het is heel duidelijk en als je goed luistert naar de uitleg is het haast onmogelijk om te zakken.

T

Goede en duidelijke uitleg, geen boek van te voren geopend en toch in 1x geslaagd met 0 fout!

Daisy Verschuren

Je leert enorm veel bij deze cursus ik vond het super

Ervaringen training

Ik vond de cursus echt super goede uitleg en het blijft goed hangen in de gedachten echt een aanrader

Roy

Super!

Ervaringen training

Duidelijk en met af en toe een grapje tussendoor zodat se aandacht bliift . Top!

Chantal

TOP

Ervaringen training

Super goede uitleg, op een duidelijke en makkelijke manier. Geslaagd!

Hafssa

Goeie uitleg, geslaagd🎉🎉🎉

Maria

Snel geregeld en snel gehaald. Prachtig!

Ervaringen training

Hele goede ervaring, ik ging met de gedachten dat waarschijnlijk ik het niet kan halen doordat Nederlands niet mijn eerste taal is, maar ik heb geconcentreerd en goed opgelet en uiteindelijk heel gemakkelijk het examen gehaald!

Julia

Super goede cursus!

Ervaringen training

Heb de cursus gehad van Joost, super fijne en enthousiaste trainer. Heb mijn examen bijna foutloos gemaakt en ben er super blij mee!
Ik zou NuTheorie aanraden.

Mohammed

Top service nu theorie. Adis legend!

Ervaringen training

Het was niet alleen leerzaam maar ook leuk. Wil nu theorie heel erg bedanken voor de service! Een vooral een dikke shoutout naar Adis hij vertelde je alles op een leuke manier en je onthoud het ook. Zijn opmerkingen als je een fout antwoord geeft terwijl je niet oplet of praat ‘ik gooi deze clicker op je hoofd he’ 😂. Mooi om te zien dat er heel veel gedaan wordt om de aandacht erbij te houden . Top service bedankt!