R

Een leerzame dag en in één keer geslaagd!

Ervaringen training

Training is duidelijk, actief en vooral heel handig

nitaya

Vandaag een leerzame dag gehad,en in een keer geslaagd...dank aan Menno en Milan.

leuke leerzame dag

I

Heel simpel; doe je goed mee met de les? Dan slaag je 100%!!!!

Ervaringen training

Uitstekend!! Alles wordt uitgelegd, dus je leert alles om met succes te slagen

Ali

G-e-w-e-l-d-i-g

Ervaringen training

De cursus wat echt veeeeeel beter dan ik had gedacht. Hele duidelijke planning voor de ochtend, de delen zijn goed of elkaar afgestemd en alles loopt goed aan elkaar af. Hele fijne manier van... De cursus wat echt veeeeeel beter dan ik had gedacht. Hele duidelijke planning voor de ochtend, de delen zijn goed of elkaar afgestemd en alles loopt goed aan elkaar af. Hele fijne manier van lesgeven zeker een aanrader! Dikke shoutout naar Jarl en Adis TOPPERS!!

Sophia

Bieden niet wat wordt beloofd.

Ervaringen training

Bedrijf werft klanten, laat ze betalen, en kan vervolgens niets bieden. Let op: eenmaal aanbetaald lijkt er bij dit bedrijf geen mogelijkheid om je geld terug te krijgen. Mailcontact is slecht.

Reactie NuTheorie.nl:

Beste Sophia,
Beste Sophia,
Bedankt voor uw feedback. In uw geval is er een voorstel verstuurd waar wij akkoord op hebben gekregen, waarna wij het examen en de cursusdag in orde hebben gemaakt. Indien bij het CBR een examen is gereserveerd, kan deze niet meer geannuleerd worden. Dit is het beleid van het CBR, niet die van ons. Het examen hebben wij aan het CBR betaald. We hebben tot slot ook alle opties voor u uiteengezet hoe we dit verder hadden kunnen oplossen, want er was immers nog voldoende tijd om dit in orde te maken. U kunt ook meer informatie vinden op nutheorie.nl/mededeling over de algehele procedure.
Uiteindelijk vinden wij het heel vervelend dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad en willen wij u veel succes wensen met het behalen van de theorie.
Jimmy
Nutheorie

lynn

In een keer geslaagd!

Ervaringen training

Super! Ik had helemaal niks geleerd voordat ik aan de cursus deelnam. Ik raad je deze cursus aan als je gewend bent om kort voor je examens te beginnen met leren.

NuTheorie.nl

In een keer geslaagd!

Ervaringen training

Als je snel leerd en gewend bent om kort voor je examen te beginnen met studeren, dan zou ik het zeker aanraden!

W.Vastenholt

In 1 keer geslaagd!

Ervaringen training

Ontvangst was goed en de les stoffen waren erg leerzaam en behulpzaam op het examen. Alles wat behandeld was kwam voor in het examen! Er worden goede tips en adviezen gegeven om te gebruiken op het... Ontvangst was goed en de les stoffen waren erg leerzaam en behulpzaam op het examen. Alles wat behandeld was kwam voor in het examen! Er worden goede tips en adviezen gegeven om te gebruiken op het examen. De les werd op een humoristische, maar vooral leerzame manier gegeven. Ook genoeg pauzes om de aandacht weer even te verversen. Tot slot, topper van een cursus!

Jeroen Sloot

Super! Duidelijk en vriendelijk ontvangen

duidelijk en concreet

M.Holt

Leuke en leerzame auto theorie cursus

Ervaringen training

Dmv grapjes en ezelsbrugjes haalde ik mijn theoriecursus. Door Atlas en Milan in Alkmaar ( vue bios).