Manal

Vandaag dagcursus gehad bij nu theorie gelijk geslaagd ben zeker te vreden

Ervaringen training

Ze leggen alles ook heel goed uit en ben goed geholpen als ik iets niet snapte werd ik ook goed geholpen

Eline

Geslaagd!

Ervaringen training

Jim en Menno gaven een superduidelijke en interactieve presentatie. Het is veel informatie achter elkaar, maar ze zorgen ervoor dat het allemaal blijft hangen. Ik ben geslaagd met uiteindelijk maar... Jim en Menno gaven een superduidelijke en interactieve presentatie. Het is veel informatie achter elkaar, maar ze zorgen ervoor dat het allemaal blijft hangen. Ik ben geslaagd met uiteindelijk maar enkele foutjes, dus bedankt!!

Dila

Ben super gelukkig, zakte 5x met 8 fouten inzicht & door deze dagcursus met 0 fouten??! Kan het bijna niet geloven.

Ervaringen training

Super ervaren door Jeroen en de andere naam ben ik vergeten maar ben ze heel dankbaar!

Rukaya

In Cursus dag was super snel uitleg met heel veel informatie. Moet je goed bereiden voor het Cursus dag zo kan je de uitlegger volgen.

Was goed

Oceana

Super duidelijk, echte aanrader!

Ervaringen training

Super goede uitleg gehad. Hele vriendelijke mannen. Echt een aanrader! Alles werd behandeld en besproken tijdens de les wat ook echt daadwerkelijk op het examen kwam.
Alles was ook super goed...
Alles was ook super goed geregeld met pauzes en eten en drinken

Emma

Ze wisten de stof effectief uit te leggen en de vraagstelling op de toets te laten lijken zodat je wist wat je te wachten stond.

Ervaringen training

Ik heb het als een fijne refresher ervaren voordat ik mn toets ging goed zodat ik die laatste boost had om te slagen!

Siemen

Goede opleider!

Ervaringen training

Doordat ik thuis al veel geleerd had was de training/dagcursus een perfecte aanvulling.

Ik zou echter wel willen zeggen dat de training/dagcurus alleen niet voldoende zal zijn voor de meeste mensen. Het is dan ook verstandig om thuis alvast te beginnen met het online lesmateriaal.

Degene die mijn cursusdag hebben gegeven zijn Kesh en Shae, 2 hele chille kerels en ze geven leuk les!

Smitshuysen

Top

Zeer gemotiveerde trainers

Sabri

In één keer geslaagd

Ervaringen training

Alles uitgelegd op een manier dat je het begrijpt en onthoudt. Bedankt Shay!

Gabriëlla

Dankzij de dagcursus in 1 keer mijn theorie-examen gehaald! Super blij!

Ervaringen training

Duidelijke uitleg en alles was goed geregeld.