Ervaringen training

Voor de oefen examens is het misschien handig om verschillende plaatjes te gebruiken bij gevaarherkenning, in veel examens kwamen dezelfde terug

Kelsy

10/10

Zo goed!!!!

Ervaringen training

Ik had zoveel stress toen ik erachter kwam dat er geen fysieke cursus gegeven kon worden! MAAR de videocursus is echt SUPER TOP. Je kan namelijk zelf weten wanneer je kijkt, wanneer je even een... Ik had zoveel stress toen ik erachter kwam dat er geen fysieke cursus gegeven kon worden! MAAR de videocursus is echt SUPER TOP. Je kan namelijk zelf weten wanneer je kijkt, wanneer je even een pauze neemt enzo! Zeker een aanrader in 1x geslaagd

Isabelle

10/10

Helemaal top!

Ervaringen training

Door Corona kon de dagcursus niet doorgaan, waardoor we een online programma hebben gekregen met filmpjes, een E-book en oefentoetsen. Ondanks dat je nu toch thuis even moet knokken, is het wel een... Door Corona kon de dagcursus niet doorgaan, waardoor we een online programma hebben gekregen met filmpjes, een E-book en oefentoetsen. Ondanks dat je nu toch thuis even moet knokken, is het wel een super manier zo! Vorige ben ik gezakt, en nu hierdoor ben ik geslaagd met nul fouten bij kennis en inzicht! Heel erg bedankt toppers!

8/10

Wegens corona kon de fysieke dag cursus helaas niet doorgaan, hier is de online training voor in plaatst gekomen. Ik vond het in het begin wel spannend moet ik zeggen, gaat mij dit wel lukken? Het... Wegens corona kon de fysieke dag cursus helaas niet doorgaan, hier is de online training voor in plaatst gekomen. Ik vond het in het begin wel spannend moet ik zeggen, gaat mij dit wel lukken? Het antwoord is ja! De filmpjes waren leuk om naar te kijken en heel informatief, stof bleef goed hangen. Maar je moet er zelf wel wat voor doen. Al met al zeker een aanrader! Bedankt!

Ervaringen training

Heel positief!

Michela

10/10

Fantastisch

Ervaringen training

Voor mij heeft dit Meer dan Goed gewerkt. Ik ben in 1x geslaagd. Ze hebben vooral in deze corona tijd mij juist de rust gegeven om zelf bezig te gaan leren aangezien Nutheorie de dag en tijd voor je... Voor mij heeft dit Meer dan Goed gewerkt. Ik ben in 1x geslaagd. Ze hebben vooral in deze corona tijd mij juist de rust gegeven om zelf bezig te gaan leren aangezien Nutheorie de dag en tijd voor je regelt netjes altijd op de hoogte van alles gebleven compliment hoe ze er mee omgaan. kon zelfs al eerder examen doen wat erg prettig was. Door het online te leren via de filmpjes daarna de oefenvragen door te nemen en als je met alle hoofdstukken klaar bent heb je de examens die je trainen om met tijdsdruk om te gaan. Ik was zo maar klaar met mijn examen bij het cbr. Ik vond het natuurlijk spannend maar het is hele relaxte lesstof en de Humor die tussen de filmpjes door kwamen vond ik geweldig. ik raad iedereen aan om zijn theorie bij Nutheorie te doen! Dan weetje 100% dat je slaagt. offcourse moet je dit zelf doen maar dit is wel voor mij 1 van de beste paden geweest om mijn theorie te behalen.

Perry Brouwers

10/10

Super blij en handig