Mohammed

Top service nu theorie. Adis legend!

Ervaringen training

Het was niet alleen leerzaam maar ook leuk. Wil nu theorie heel erg bedanken voor de service! Een vooral een dikke shoutout naar Adis hij vertelde je alles op een leuke manier en je onthoud het ook. Zijn opmerkingen als je een fout antwoord geeft terwijl je niet oplet of praat ‘ik gooi deze clicker op je hoofd he’ 😂. Mooi om te zien dat er heel veel gedaan wordt om de aandacht erbij te houden . Top service bedankt!

Bibi de jong

Super fijne cursus!

Ervaringen training

Training gekregen van Stefan. Hij heeft heel fijn uitleg gegeven en veel dingen herhaald waardoor je ze niet meer kon vergeten. De cursus heeft ervoor gezorgd dat ik geslaagd ben met 0 fout zonder van te voren geleerd te hebben. Zeker een aanrader

Britt Beelen

In 2 woorden: helemaal top!

Ervaringen training

Deze cursus heeft ervoor gezorgd dat ik met 0 fout bij de theorie geslaagd ben. Zonder thuis het boek open te hoeven doen. De lessen zijn heel nuttig en het is zeker een aanrader

Marciano

Super cursus

Ervaringen training

In eendag klaargestoomd voor je theorie examen
Zeker een aanrader!

R. van der Waal

Ideale cursus, iedereen aan te bevelen.

Ervaringen training

Goede, duidelijke uitleg wat je gemakkelijk onthoud. Aan het eind van de cursus word alles nog herhaald, ideaal. Gevarenherkenning word als laatst behandeld in de cursus en dat word op het examen als eerste gevraagd. Heel fijn.

Eva Kleijn

Duidelijk

Maddie

Zeker de moeite waard

Ervaringen training

Het is een lange zit die erg vroeg in de ochtend begint (kwart voor 7 maar ze hebben blikjes energy hallelujah). Echt alles wordt besproken! Het wordt uitgelegd op een manier die je de eerste paar kwartier zo vroeg in de ochtend INTENS irriteert omdat het explosief/kinderachtig is (of dat komt omdat ik hoogsensitief ben) maar uiteindelijk heb ik het hierdoor wél allemaal onthouden. De stof wordt interactief doorgewerkt en gezamenlijk nabesproken. Verder wordt het goed geregeld; vervoer naar het CBR, eten, korte pauzes, goede herhalingen. Met maar 1 fout ben ik geslaagd! Of je nu al op eigen houtje flink gestampt hebt of het in een paar uur doet via deze cursus: het kost wat maar was het achteraf gezien zeker waard! Ik beveel ze aan!