Nina

Training was heel leerzaam. 100 % aan te bevelen

Valerie

Top ervaring, aardige cursusleider en met 0 fout geslaagd.

Ervaringen training

De cursusleider heeft alle belangrijke punten goed besproken waardoor ik zonder twijfel mijn examen in ging. Ook op het examen ging het top en enorm blij dat ik met 0 fout ben geslaagd!

Dena Rabhi

Het was een top cursus!

Ervaringen training

Efficiënte informatie en goede personeel. Ik raad dit iedereen aan wie geen zin heeft om te gaan leren.

Amira

Heel nuttig en leerzaam!

Ervaringen training

Zonder iets voor te bereiden vandaag in één keer geslaagd voor mijn theorie. Het wordt allemaal heel goed, duidelijk en leuk uitgelegd. En het blijft door vele herhaling echt goed hangen. Ik raad nutheorie zeker aan!

Erwin schunck

Goede dag met een goede leraar

Echt een goede aanrader
Veel geleerd en geslaagd

Julius

100% aanrader

Ervaringen training

Kende de basis al enigszins, maar niet genoeg om theorie B in één keer te halen. Jop weet het erg goed te brengen en zorgt ervoor dat alles perfect blijft hangen dmv ezelsbruggetjes en associatiewoorden. Mede dankzij hem geslaagd met 1 fout! 100% aanrader!

Marjoleine Schuit

Twee van onze kinderen hebben zo hun theorie gehaald. Makkelijk aanmelden en dan hebben ze het papiertje.
Op naar hun rijbewijs!!

Ervaringen training

Leuke en duidelijke manier van lesgeven.

Anouk

Het was een enorm fijne cursus in een halve dag tijd meer geleerd dan 3 weken uit het boek te hebben geleerd!

Ervaringen training

De training werd gegeven doormidden van vragen te stellen waardoor je bij jezelf moest gaan nadenken! Dit hielp enorm, en daardoor deed ik het ook goed op mijn examen.

Jade Scarlet

Geweldige leraar, lesstof en manier van regeling

Ervaringen training

Alhoewel het vroeg opstaan is heb ik geen enkel moment spijt, je krijgt heel proffesioneel op een spelende en grappige manier les waarbij alles tot de detail is blijven hangen. Vervolgens na een intensieve ochtend met kleine tussenpauzes door gegaan naar het CBR om het examen af te leggen. Veel zenuwen maar in 1 keer geslaagd met maar 2 fout en daarbij is mijn broertje ook geslaagd met 1 fout!! Echte aanrader!!!!

Evvy

Hele goede uitleg gekregen, duidelijk gesproken en daardoor makkelijker op te slaan.
Zeker een aanraderrr!!!!!!