NuTheorie

Ervaringen training

De informatie die ik op deze dag heb gekregen was prima.

Super goede basis om de theorie er in te krijgen!

Ervaringen training

Heldere uitleg en vlotte docent!

J

Was een hele lange dag! Maar wel in een keer gehaald na een lange leerzame cursus dag! Zeker aan te raden.

Ervaringen training

De training was lang maar zeker nodig

Cornelly

In 1 keer geslaagd! Het was een lange maar leerzame dag. De planning, de communicatie en uitleg tijdens de cursus was goed en duidelijk. Bedankt Menno!

Ervaringen training

Na mijn aanmelding kreeg ik op korte termijn een datum (21-11-2020) voor het examen. De leerstof goed doorgenomen en de oefeningen gemaakt. Tijdens de training is alles goed uitgelegd, veel... Na mijn aanmelding kreeg ik op korte termijn een datum (21-11-2020) voor het examen. De leerstof goed doorgenomen en de oefeningen gemaakt. Tijdens de training is alles goed uitgelegd, veel herhaling. Ik heb ook goed geluisterd. Ik mag ook zeggen dat de meeste van deze vragen overeen kwamen met het examen zelf !
Het was top!

Gaby

Duidelijk en begrijpbare cursus. Top!

Ervaringen training

Op korte termijn kreeg ik te horen dat ik deel kon nemen aan de cursus waardoor ik niet of nauwelijks heb kunnen voorbereiden voor de deelname van de cursus.
De cursus wordt op een duidelijke...
De cursus wordt op een duidelijke en begrijpbare manier gegeven. Echt top ervaring met deze cursus het is echt blijven hangen en ben ik in 1 x geslaagd ?

Nu theorie is echt aan te raden!

Selma

Had het nergens anders willen doen

Ervaringen training

Vond de cursus heel fijn. Ben in 1x geslaagd. Het was veel in 1x, maar doordat Jerl alles goed en duidelijk uitlegde en behandelde bleef het in je hoofd hangen. Tijdens het examen herkende ik veel... Vond de cursus heel fijn. Ben in 1x geslaagd. Het was veel in 1x, maar doordat Jerl alles goed en duidelijk uitlegde en behandelde bleef het in je hoofd hangen. Tijdens het examen herkende ik veel vragen die we al behandeld hadden tijdens de cursus, dat was echt chill

Thomas

Geweldige dag gehad! Special thanks to Jarl! ?

Ervaringen training

Duidelijke uitleg gehad, heel veel aan gehad ??

Karin Arbon

Theorie opnieuw halen niet nodig vanwege verlenging corona, maar geld terug gaat dramatisch!!!! Slechte service!!!

Ervaringen training

Mijn dochter zou haar theorie examen voor de tweede keer moeten doen, omdat hij door corona was verlopen. Ondertussen kregen we van CBR toch verlenging en was het niet meer nodig. We hebben wel 20... Mijn dochter zou haar theorie examen voor de tweede keer moeten doen, omdat hij door corona was verlopen. Ondertussen kregen we van CBR toch verlenging en was het niet meer nodig. We hebben wel 20 x moeten bellen om de cursus te kunnen annuleren. Bleven maar zeggen dat CBR cursusgeld moet terugbetalen, terwijl zij ons geld hadden. Niet terugbellen, aan het lijntje houden, vervolgens verkeerde bedrag teruggestort, vervolgens toch ondanks al onze tijd en telefoongesprek nog 20 euro in rekening brengen vanwege adm. kosten. Goede reclame hoor om zo met klanten om te gaan. Heeft ons bijna 2 maanden gekost. Wat heeft dit een energie gekost, bah.

Charlotte Nederpel

0 fouten geslaagd super blij mee bedankt nu theorie.

Ervaringen training

Heel leuk je krijgt goede uitleg

Feike

Het was een goeie training en Menno kon het heel goed uitleggen en vertellen!

Ervaringen training

Was super goed en had geen betere cursuseider kunnen krijgen