Je aankoop wordt beschermd

Siera

Top heel goed

Super training duidelijk

Arichelle

Top cursus echt een aanrader.

Ervaringen training

Supervlotte cursus je behandeld vragen die ongeveer gelijk zijn aan de de vragen van het theorie examen. Tip! Kom uit gerust naar de cursus want als je oplet slaag je echt in 1 keer.

Tim Dingemans

Duidelijke uitleg, worden alleen dingen vertelt die ook echt nodig zijn.

Ervaringen training

Lange dag maar erg leerzaam!

Xiao

Topcurcus! Direct geslaagd met haast geen fouten, alles wordt goed in je hoofd gestampt Leuke tips and tricks om ze te onthouden. Fijne leraar Evren! 5 sterren sws!

Ervaringen training

5sterren krijgen ze zeker! Recommended! Wil je slagen? Moet je hier echt zeker voor aanmelden.

Luc

Top

Erg goed

Kayleigh Verboom

Lang stil zitten, lekkere hapjes, gezellig uitje en na alle spanning natuurlijk slagen!

Ervaringen training

Je krijgt in korte tijd veel informatie, ze leggen het op een duidelijke en leuke manier uit waardoor je alles sneller opneemt. 6 uur lang op één plekje zitten is zwaar maar dan heb je wat!

Tim

Jezelf bij de les houden maar als dit lukt haal je het zeker

Ervaringen training

Het is de bedoeling om bijna zes uur bij de les te blijven.
Zelf heb ik dyslexie en heb hier tijdens de training weinig tot geen nadeel aan gehad. Het is niet nodig on me te schrijven een praktisch alles word voorglezen.

Verena

Theorie in 1 keer gehaald! Super!

Super duidelijke cursus!

Coen Smeelen

Toffe leraar, binnen 1 dag je examen halen en 14 van de 16 cursisten bij ons waren geslaagd! Alleen wel vroeg je bed uit;P

Ervaringen training

Erg goed. De leraar kon goede uitleg geven en vroeg steeds naar ons zodat wij er bij betrokken bleven.

Igor

Het was leuk en leerzaam

Ervaringen training

De methode was nogal twijfelachtig, maar was vele malen beter naar verwachting