Yunus

Snelle jelle

Berke

Super goed

Ervaringen training

Heb een dagcursus bij Adis en Atlas gehad en ben ze super dankbaar. Ze hebben me super uitleg gegeven en laten weten wat je te komen staat. Door hun !!IN 1KEER GESLAAGD VOOR THEORIE!!

Lara

Top!

Ervaringen training

Joost en Shay zijn toppers!

Sajdah

Super duidelijk uitleg gehad van Milan en Jeremy

Ervaringen training

Fijne ervaring gehad met nu theorie ik heb mijn theorie in een dag gehaald!!!!!. Ik wel Milan en Jeremy bedanken voor ze duidelijk uitleg en fijn sfeer in de groep.

Ricardo

Geweldig!

Ervaringen training

Kesh en Jeroen!! Beste cursus die je kan nemen, alles wordt in je hoofd gestampt op een leuke en positieve manier.

Ikrame

Ontzettende en leerzame cursus!

Ervaringen training

Hele fijne cursusdag gehad van Milan & Jeremy! Alles top uitgelegd en de groep een fijne sfeer gegeven. Dank is groot

Ensar Balta

Adis en Jeroen waren heel duidelijk en legde het heel leuk uit!

Ervaringen training

Was heel snel voorbij en duidelijk uitgelegd

Johan

Geslaagd dankzij jullie

Hele goede uitleg

Nicole

Goed en leerzaam!

Ervaringen training

🎉Super blij! Vandaag geslaagd met 0 fouten dankzij Nutheorie! De cursus dag verliep goed en leerzaam mede dank aan Jesse en Menno! Zij hebben het super leuk gedaan waardoor je enthousiast mee doet... 🎉Super blij! Vandaag geslaagd met 0 fouten dankzij Nutheorie! De cursus dag verliep goed en leerzaam mede dank aan Jesse en Menno! Zij hebben het super leuk gedaan waardoor je enthousiast mee doet met de cursus!! Goede aanmoediging van begin tot einde! 🎉 TOP! THX NUTHEORIE! 🥳

Geralda

Geslaagd dankzij jullie!🎉