Juliën legendal

In 1 dag theorie gehaald. Prima bedrijf.

lucienne

Dinsdag 13 augustus 2019 cursus gehad en het was super

Ervaringen training

alle theorie werd behandeld en goed uitgelegd. Het was super goed geregeld eten en drinken ,de pauzes .wat ik geleerd had kwam terug in mijn examen Bedankt

Ralf

Vandaag in Eindhoven geweest, was een goede cursus

Goede uitleg

Daphne van Herk

Heel goed

Ervaringen training

Ik had deze cursus al eens gedaan, ik moest hem overdoen doordat ik naar t buitenland was gegaan gedurende tijd was mijn theorie verlopen. Was de eerste keer al zeer tevreden daarom weer gekozen voor deze cursus. Heel makkelijk en snel de theorie geleerd en gehaald.

Silke Roossien

Alles was duidelijk en goed geregeld.

Ervaringen training

De training was goed te volgen en alles wat je moest weten voor het examen werd uitgelegd, niks werd over geslagen.

Daisy

Fantastisch ! Bedankt emrah

Ervaringen training

Gisteren in 1 x geslaagd echt waar docent emrah geeft zo goed en duidelijk les en gebruikt de nodige dosis humor makkelijke ezel bruggetjes een echte aan rader ook als je moeilijk leert en dialectisch ben

Ana Cesljic

Helemaal top!! Zeker een aanrader 🤩

Ervaringen training

De training vond ik super. Er werd duidelijk uitleg gegeven en alles werd goed doorgenomen. Zeer tevreden!!

Marlies

Leuke en duidelijke uitleg. Met goed opletten is de kans groot dat je slaagt.

Ervaringen training

Cursus zorgt ervoor om de theorie nog beter te begrijpen

Menno

Goede en kwalitatieve dag cursus die je goed voorbereid op het examen. De cursus begeleider heeft duidelijk verstand van zaken en weet je goed voor te bereiden op de vragen die gesteld zullen worden...

Ervaringen training

Prettig en kwalitatief. Fijne opbouw van lesstof in samenhang met korte pauzes.

Nienke Schouten

Duidelijk en goed

Ervaringen training

De man die de cursus leidde sprak duidelijk en zorgde ervoor dat alles goed in je hoofd bleef zitten.