angelina

Duidelijke en een fijne manier van uitleg!

Ervaringen training

ik deed nu mijn theorie voor de 3de keer bij jullie, en ik ben eindelijk geslaagd! hoe het vandaag is gegaan heb me bij die andere 2x me niet zo zelfverzekerd gevoeld ( niet dat de andere 2x niet... ik deed nu mijn theorie voor de 3de keer bij jullie, en ik ben eindelijk geslaagd! hoe het vandaag is gegaan heb me bij die andere 2x me niet zo zelfverzekerd gevoeld ( niet dat de andere 2x niet goed waren) ook was er een fijne groepsdynamiek waardoor de antwoorden roepen niet ongemakkelijk voelde! ik wil jullie allemaal bedanken <3

Riana

Naomi en Kesh zijn echte toppers!!!

Ervaringen training

Ik heb vaker een dagcursus gehad maar echt nog nooit zo goed als deze! De tips, de trucs, en hun manier van uitleg heeft er eindelijk voor gezorgd dat ik ben geslaagd en misschien nog belangrijker... Ik heb vaker een dagcursus gehad maar echt nog nooit zo goed als deze! De tips, de trucs, en hun manier van uitleg heeft er eindelijk voor gezorgd dat ik ben geslaagd en misschien nog belangrijker dat ik zelfverzekerd het examen in ging voor de eerste keer!

Lara Bogers

Jippie geslaagd in 1 dag! AANRADER!!!

Ervaringen training

Prima duidelijke uitleg in één ochtend.

Laura Esmay

Fantastisch

Atlas

Frank Franke

Geweldig ,goede uitleg

Heel goed.

Ebru

Duidelijke les gekregen, in 1 keer geslaagd met 0 fouten !

Ervaringen training

Duidelijke les gekregen, in 1 keer geslaagd met 0 fouten !

Doun

Leuk en duidelijk

Ervaringen training

Fijne vrouw die de training gaf, Naomi super bedankt!

Ron-Michel

Helemaal TOP!

Ervaringen training

In 1x geslaagd door deze Toppers!!

Arjan

Een goeie cursus bedankt voor het slagen

Ervaringen training

De trainers waren zeer goed!

Suzan Ibrahim

Als alle leraren op scholen zoals deze mannen zouden lesgeven zou iedereen een diploma hebben.

Ervaringen training

Met ADHD in èèn keer geslaagd! Mocht rondlopen tijdens de cursus (ipv zitten) en er wordt ook extra aandacht aan je besteed mocht dat nodig zijn.
Er staan een aantal (strik)vragen in de toets...
Er staan een aantal (strik)vragen in de toets die je vrijwel niet kan weten zonder de cursus te hebben gedaan.