Bezoek aan de notaris
Gebruiksvriendelijkheid website

M. van de Goorberg-Jansma

Ik ben op het spoor van Nunotariaat gezet door een vriendin uit Nijmegen. Zij vertelde me over uw werkwijze en liet me een voorbeeld - levenstestament zien. Daarna ben ik op uw website gaan kijken... Ik ben op het spoor van Nunotariaat gezet door een vriendin uit Nijmegen. Zij vertelde me over uw werkwijze en liet me een voorbeeld - levenstestament zien. Daarna ben ik op uw website gaan kijken en heb ik de daar gegeven informatie bestudeerd, opgezocht welke vragen beantwoord moeten worden voordat een testament kan worden opgesteld en vervolgens heb ik alles met mijn partner en kinderen besproken. Dat verliep heel prettig omdat uw informatie heel helder en volledig was. Nadat ik uiteindelijk een aanvraag bij u heb ingediend hebben u en een van uw medewerkers mijn vragen op een prettige manier en duidelijk telefonisch beantwoord. Ook de gang van zaken bij de notaris was duidelijk en precies zoals u had aangegeven.

De duidelijkheid, volledigheid en efficiënte opzet.

Snel en efficient.

Zeer snel geregeld.

Zonder meer uitstekend

Heldere informatie, zeer gebruiksvriendelijk, goede service

Uitstekende voorlichting, snelle duidelijke beantwoording van gestelde vragen.

Duidelijkheid!!

Theo

Gewoon goed

Doelmatig, duidelijk, gewoon goed.

Jan Kooter

Zeer goed

Goede uitleg. Snelle afwerking en ondertekening van de aktes.

Snel geregeld

Duidelijk via internet uitgelegd.

Positief: heldere informatie op de website en snelle reactie op extra vraag via de mail.

Helder, direct en ook persoonlijke contact bij Notaris was prettig

Ton Mathijssen

Zeer tevreden over de verzorging van 2 testamenten

De site werkt duidelijk en goed informatief. Bij komende vragen werden direct online en telefonisch professioneel afgehandeld.

Dirk de Grave

Lekker direct en vlot.