Bezoek aan de notaris
Gebruiksvriendelijkheid website

Bert

Zeer goede site met alle relevante informatie die je nodig hebt voor het maken van testamentten. Vragen worden zeer snel beantwoord en na het inspreken van de VM zeer snel teruggebeld.

De site de makkelijke bereikbaarheid, de hulp via de mail en de telefoon. Ook blijkt dat er gewoon zeer veel kennis aanwezig is van het juridisch aspect.

Walter Klijn

Gemakkelijke toegang, snelle en eenvoudige doorloopprocessen, snelle reactie en vlotte afspraak. Geolied proces tegen een redelijke prijs.

Weinig gewichtigdoenerij, vriendelijke ontvangst door zowel Receptie als notaris en een doortimmerd document dat voldoet aan onze wensen.

lammertse

Gewoon afspraken nagekomen.

Duidelijkheid en nakomen afspraken.
In mijn geval ,standaard contracten, scheelt het een flink bedrag!

Si

Ging allemaal heel makkelijk en snel.

W.J. de Pan

Positieve ervaring.

On line invullen en een goed uitgewerkt concept terug ontvangen.

Gert

Eenvoudig samen te stellen en goed levenstestament

vooral de prijs is goed, maar de inhoud van het levens test sloot ook goed aan bij mijn wensen.

Johann

Wij zijn vandaag naar het Notariaat geweest. Alles is goed en snel verlopen.

Laag drempelig en duidelijke uiteenzetting.

Dick

Prima. Door een kort aantal simpele vragen wordt een erg volledige tekst opgesteld, die we vervolgens bij de notaris snel hebben kunnen bekrachtigen.

Vooraf rustig een compleet voorstel krijgen voordat je besluit verdere stappen te ondernemen.

Hans

Prima geregeld, vragen in begrijpelijke taal.
Snel te regelen.

Helder en eenvoudig.
Communicatie is goed.

Jan Cees Vellekoop

Mogelijkheden voor (levens)testament via Nunotariaat worden duidelijk omschreven.
Voor 'standaard'- testamenten goede prijs-prestatie verhouding.

Duidelijk omschrijving wat de mogelijkheden zijn.
Snelle en goede respons op aanvullende vragen.