Bezoek aan de notaris
Gebruiksvriendelijkheid website

Van Dorst

Snelle reacties vanuit de backoffice, traag bij notaris zelf

nog geen ervaring mee

M. Ven

Prima service. We hadden een probleem met de keuze van de notaris. Dit is vlot en vriendelijk opgelost. Er zitten dus ook mensen achter de websites voor als dat nodig is. Vooral de ruime... Prima service. We hadden een probleem met de keuze van de notaris. Dit is vlot en vriendelijk opgelost. Er zitten dus ook mensen achter de websites voor als dat nodig is. Vooral de ruime mogelijkheid om te mogen afzeggen gaf rust. Wel moet je zelf goed weten waar je mee bezig bent. Dus beslist zelf een boekje lezen (Consumentenbond!), googlelen en nadenken over wat je in je eigen situatie nodig hebt. Maar dat is natuurlijk altijd goed!
Het lijkt me wel dat er misschien mensen zijn voor wie het moeilijk is zich goed te oriënteren en zelf alles te begrijpen. Dan lijkt het me toch wat wringen met de zorgplicht van een notaris om redelijk "blind" iemand een akte te bezorgen.

Mogen annuleren.

Leemans

Duidelijk, snel geregeld

Netjes, vriendelijk, duidelijke antwoorden op vragen.

T. Rijvordt

Duidelijke informatie, werkt eenvoudig zeker voor situaties waar geen complexe dingen in zitten zoals bijv een bedrijf

aanpassing achteraf eenvoudig uit te voeren

H janssen

Snel en goed geregeld alleen jammer dat 25 euro korting bij afsluiten van 2 levenstestamebten nog niet zijn overgeboekt / was actie

Duidelijk

Geert Veroude

Snel, adequaat, eerlijk en goedkoop.

Helderheid,eigen keuzes, prijs

van zijl

2 testamenten en 2 levenstestament via nu notariaat afgesloten .

Duidelijke informatie en snel antwoord bij vragen

Sijmons

Prima geregeld

Snelle reaktie

Bas

Goedkoop en rechtsgeldig

Notaris Damsté

Ik had niet gedacht dat dit alles zo goed en snel kon verlopen. De informatie kwam snel. Je moet ff door de droge stof heen waarna je aan de slag kunt via de computer. Daarna via de telefoon alles... Ik had niet gedacht dat dit alles zo goed en snel kon verlopen. De informatie kwam snel. Je moet ff door de droge stof heen waarna je aan de slag kunt via de computer. Daarna via de telefoon alles met de notaris doorgelopen en eventuele veranderingen aangebracht nav tips. Ook in coronatijd na enkele dagen de handtekeningen gezet en klaas is Kees zogezegd.
Als je niet teveel noten op zang hebt is dit een hele prettige manier om uw testament op te laten maken.

Vanuit huis de zaak regelen en 1 x naar de Notaris voor tekening. En natuurlijk de prijs.