Bezoek aan de notaris
Gebruiksvriendelijkheid website

Eligius

Duidelijke uitleg over gestelde vragen

Makkelijk te regelen en tegen lage kosten

Hans

Kort ,zakelijk en duidelijk. Niks mis mee.

Geen drempel

frits raijmakers

Prima alles is naar wens verlopen.

Alles wat je online kunt regelen en met de juiste informatie erbij omtrent het onderwerp bespaart tijd, dus geld ,dus zeker van een notaris.

M. Jonk

Snel en aan de telefoon goede tips.

Stuk goedkoper, zeker als je situatie qua financiën etc. nog niet zo ingewikkeld is. Fijn dat je voogd, executeur etc. er ook in kon verwerken en niet alleenheerser financiële gedeelte waar het naar toe gaat.

Ed

Duidelijke internet pagina.
Makkelijk om de formulieren in te vullen.
Het geheel ging probleemloos.

Zie ervaringen hierboven.

Kasper

Prima, maar ik weet nog steeds niet of ik een levenstestament of een met een opvullegaat moet nemen. Graag advies. 8

Wiel

Na aanvankelijk de vragenlijst te hebben ingevuld, en de betaling gedaan, wilde ik toch nog een wijziging aanbrengen.
Dit was na contact via email geen probleem, en werd netjes een nieuw...

Waar ik verwachtte door de notaris even snel te worden afgewerkt, kreeg ik een uitgebreide toelichting van de notaris en een gesprek waarin deze naging of het concept voldeed voor mijn situatie.
Derhalve ook een dikke pluim voor Notariaat Houtepen in Eindhoven.

Reinder Cornelis

Prima ervaring

Je kan veel zelf doen en als iets niet duidelijk is kan je een email sturen waarop je snel antwoord krijgt

A.G.M. Maas

Prima ervaring, goed geholpen met door mij gemaakte fouten

Alles digitaal te regelen

Karin

Zeer toegangkelijk,duidelijke site,makkelijk in te vullen.Had nog wat nadere info nodig wat o.a per mail gesteld kon worden.Daar kreeg ik snel respons op.
Heel tevreden over de afhandeling op...

Simpel, duidelijk, geen addertjes onder het gras,plus uiteraard de uitstekende prijsverhouding.