Bezoek aan de notaris
Gebruiksvriendelijkheid website

Decoz

Snel, accuraat en bijzonder vriendelijk. Zeer tevreden.

Zeer klantgericht, meedenkend en nemen alle tijd. Goede uitleg van zaken.

Mevr van de kamp - Lokman

Makkelijk dat het online

Dat je alleen voor de handtekening ter plaatste moet komen

Tom

Goed en snel alles geregeld

Snel alles getekend

Jean-Paul Das

Kort afstandelijk en op de koffie en thee moeten we nog wachten. Of te wel vragen wat we willen drinken ons 15 minuten laten wachten terwijl we een afspraak hadden. Koffie en thee aanbieden maar... Kort afstandelijk en op de koffie en thee moeten we nog wachten. Of te wel vragen wat we willen drinken ons 15 minuten laten wachten terwijl we een afspraak hadden. Koffie en thee aanbieden maar nooit ontvangen. Een kort afstandelijk praatje en toen stonden we weer buiten en 450 euro lichter? !!!!!!

Goedkoop

Reactie Nunotariaat:

Dank voor uw review. Koffie wordt niet altijd standaard geserveerd. U heeft uw testament wel voor de helft van de reguliere tarieven geregeld. Dat is ook wat waard!
Marieken...
Marieken Selderijk
NuNotariaat

Van der Heijden

Zeer goede ervaring

Fijne begeleiding en ik werd bij navraag voorzien van folders die ik kon inzien.

M.J. van Leeuwen-Kettmann

Uitstekend. Duidelijke website. Bij vragen wordt zeer snel en adequaat gereageerd.

NuNOtariaat uitstekend. Notaris dieptepunt.

Reactie Nunotariaat:

Uw afspraak is nu ingepland. De mail van de notaris komt soms in de spamfolder, dat is niet te voorkomen. U had ons gerust wat eerder mogen bellen of mailen.

Renaud

Vlotte en klantvriendelijke aanpak.

Digitale selfservice is een praktische en efficiënte methode, mits je bekend bent met de juridische en inhoudelijke impact van het levenstestament.

Lesman C.

Prettig contact en afhandeling levens-/testament

Efficiënte afhandeling

Verhagen