Bezoek aan de notaris
Gebruiksvriendelijkheid website

L. van Dijck

Wij zijn uiterst tevreden over NuNotariaat.
Wij zijn uiterst tevreden over NuNotariaat.
De site is helder en werkt perfect, ook wordt de nodige uitleg duidelijk weergegeven. Het resultaat is een stuk waar je bij de notaris mee aan kunt komen. De notaris was dan ook zeer tevreden over de correcte opstelling van het levenstestament en we werden daar vriendelijk ontvangen. Ook kregen we nog uitgebreide toelichting over het inhoudelijke van het levenstestament. Al met al zeer geslaagd.

Makkelijk in te vullen wat je wilt, goede uitleg en tegen een heel redelijke prijs.

bakker

Heel begrijpelijke taal en makkelijk in te vullen

mooie ruimte. aardig ontvangen en te woord gestaan op een ongedwongen manier

Albert Vissers

Top, helder, begrijpelijke taal en vraagstelling.

Geen wollige jurisch taalgebruik tijdens het doorlopen van de mogelijkheden, helder tot aan het laatste stukje.

anonymous

Welkom voelen, correct en goede Uitleg.

anonymous

Positief. Uitleg via website was duidelijk, gegevens digitaal aanleveren was gemakkelijk en afronding bij de notaris verliep prima

Duidelijke uitleg, efficiënte manier van behandeling en afhandeling

Gerrit Wagenaar

Goed. bij vragen gelijk teruggebeld. We moesten nog wat wijzigen en dat ging probleemloos en snel. Correcte notaris nam alle tijd.

voordelig en alles inbegrepen

Helemaal goed

gemak duidelijkheid goede service

Familie Hogervorst

Uitstekend. Specifieke aanpassing zonder probleem doorgevoerd. Geweldige service

Behulpzaam en flexibel. Notaris heel hartelijke ontvangst.

Jacqueline

Zeer tevreden. Na offerte aangevraagd te hebben bleek nunotariaat veel voordeliger te zijn dan notaris hier in dorp.

makkelijke vragenmodule. Goede toelichting en uitleg. Wel moet je zelf invullen maar dat is niet ingewikkeld.

anonymous

Heel goed. Snel antwoord op vragen en vriendelijke notaris nam uitgebreid de tijd om het testament en levenstestament uit te leggen.

De prijs en verstand van zaken