Bezoek aan de notaris
Gebruiksvriendelijkheid website

Marga van Rossum

Eenvoudig, en snel alles geregeld

Goede begeleiding, duidelijke uitleg

Schoenmaker

Snel geregeld

Seijmonsbergen

Kort en zakelijk gesprek

Snelheid van afwikkeling

Johan Weijman

Kreeg de tip van een collega die een goede ervaring had. Alles conform de gewekte verwachtingen. Heel duidelijk en 100% volgens verwachtingen. Blij mee!!

Zorgvuldig, betrouwbaar en geen onnodige handelingen, waardoor qua prijs veel voordeliger.

Geert

Super gemakkelijk

Snel en duidelijk

particulier

Snel geregeld via internet

Beantwoording vragen via telefonisch onderhoud

Mierelle van der Kroon

Duidelijk en makkelijk te regelen

Heb goede ervaring met nunotariaat. Snelle reacties op mails, nette afhandeling, Klantvriendelijk :)

Geurts

Duidelijk en kundige informatie op de website

Correcte afwerking testament

Tan

Website prima en afspraak maken verliep vlot. Relatief lage prijs tov andere notarissen voor het opstellen van een simpel testament, maar het contact met Nunotariaat vind ik niet flexibel en... Website prima en afspraak maken verliep vlot. Relatief lage prijs tov andere notarissen voor het opstellen van een simpel testament, maar het contact met Nunotariaat vind ik niet flexibel en vriendelijk.

Simpel en snel en een relatief lage prijs. Laatste is waarschijnlijk de reden dat de dienstverlening ervaren werd door mij als inflexibel en onvriendelijk.

Reactie Nunotariaat:

Dank voor uw review. U wenste een op maat geschreven executeursclausule met specifieke aanwijzingen. Dat kunt u zelf vastleggen in een codicil. Dergelijke toevoegingen doen wij niet in de akte. Ik... Dank voor uw review. U wenste een op maat geschreven executeursclausule met specifieke aanwijzingen. Dat kunt u zelf vastleggen in een codicil. Dergelijke toevoegingen doen wij niet in de akte. Ik begrijp dat dat wat onvriendelijk overkwam. Zo was dat niet bedoeld.
Marieken Selderijk
NuNotariaat

AW

Positieve ervaring. Thuis in alle rust de gegevens invullen en versturen. Afspraak wordt snel gemaakt en na het in orde maken bij de notaris tekenen. Klaar, alles geregeld!!

Hiervoor al genoemd