Bezoek aan de notaris
Gebruiksvriendelijkheid website

JE van Dijk

Goede voorlichting, alles loopt volgens het uitgestippelde plan. Maar enig kort overleg met de notaris blijkt wel te worden gefactureerd.

In alle rust thuis de heel duidelijke vragen overwegen, met elkaar bespreken en beantwoorden, zodat het concept testament en het levenstestament compleet en naar wens zijn.

Reactie Nunotariaat:

Dank voor uw review. Het klopt dat separate advisering over bijvoorbeeld schenken of een ander notarieel product door de notaris niet is inbegrepen in onze prijs. Passeren van de door u geregelde... Dank voor uw review. Het klopt dat separate advisering over bijvoorbeeld schenken of een ander notarieel product door de notaris niet is inbegrepen in onze prijs. Passeren van de door u geregelde akte is wel inbegrepen en dan neemt de notaris ook de tijd om de akte met u door te nemen. Als u voorafgaand advies wilt, dan kiest u voor maatwerk, dat bieden wij niet aan. Wel mag u altijd met ons (gratis) bellen of mailen om te overleggen of meer informatie te krijgen.
Oprichter

H. Mollinga

Uitgebreide en duidelijke voorlichting. Goede en duidelijke communicatie. Notaris gaf aan dat, als wij rechtstreeks bij hem hadden laten verzorgen, hij hetzelve product aangeraden had.

Duidelijk voorlichting, Snel, goede prijs kwaliteit verhouding.

Reactie Nunotariaat:

Dank u wel voor dit grote compliment.
Oprichter

R.Peelen

Zeer goed,

Lage drempel om een testament te maken

Aura van Pelt den Bliek

Invullen was heel gemakkelijk

Binnen 5 min was ik klaar bij de notaris.

H.de Geus

Duidelijk, bij vragen een snelle reactie en goed geboden hulp op vragen

De prijs, duidelijke uitleg, bij vragen snelle reactie en hulp, vriendelijk.

Leerdam

Was niets op aan te merken

Snelle afhandeling.

J.Segers

Zeer goed zelf te doen, geen probleem. En als je het bij en notaris, of een bureau laat doen ,dan ben je het dubbele kwijt.

Duidelijk, snelle reactie, goed geholpen.

anton derks

Ik ben zeer tevreden.

overzichtelijk, voordelig

John van Oorschot

Korte lijnen, krijg antwoord op de vragen die gesteld worden en de afspraken worden nagekomen.

Zeer uitgebreide en goede uitleg over alles.

de Kerf & van Sprang

Prettig, kort maar krachtig