NUKOEL

P.S.

Zojuist gebeld door NuKoel. Of ik blij ben met hun product (Airco in mijn geval) en hun service. Door omstandigheden gebruik m nog niet, vandaar een 3/5 wegens 'gebrek aan bewijs'. Maar ze vonden... Zojuist gebeld door NuKoel. Of ik blij ben met hun product (Airco in mijn geval) en hun service. Door omstandigheden gebruik m nog niet, vandaar een 3/5 wegens 'gebrek aan bewijs'. Maar ze vonden het wel fijn als ik toch n review zou schrijven. Bij deze dan.. ofwel, jammer dat ze wel erg duwen om n review geplaatst te krijgen.

Pieter

Vandaag een vrijblijvend gesprek met Dick van den Berg gehad. Gewoon een goed gesprek met deze enthousiaste en deskundige persoon. Maar helaas doen wij geen zaken omdat de prijs (ver) boven mijn... Vandaag een vrijblijvend gesprek met Dick van den Berg gehad. Gewoon een goed gesprek met deze enthousiaste en deskundige persoon. Maar helaas doen wij geen zaken omdat de prijs (ver) boven mijn budget ligt.

Nvt

Professioneel, correct en keurig vlgns afspraak

silvia speelman

Professionele mensen die snel en deskundig werken

Kees Gast / Wereldwinkel Oosterbeek

Deskundig advies en snelle installatie

Antonie

Prettige ervaring

Nu koel

Eerlijk en goed informatie is duidelijk en alles is volgens afspraak gegaan

P van Steijn

In 2022 op zoek naar airco voor verwarmen en koelen in hele woning.
In 2022 op zoek naar airco voor verwarmen en koelen in hele woning.
Terecht gekomen bij NuKoel en deze heeft ons de complete installitie verzorgd naar volle tevredenheid. Na 1 jaar gebruik bijna geen gas verbruik meer en door eigen zonnepanelen goedkoop het huis naar wens.

Ben de Bont

Vlotte en plezierig gesprek voor aanschaf air conditioning en goede installatie daarop volgend.