NUKOEL

Ton Bakker

Ben zeer tevreden met de montage en afwerking van mijn airco. Alles netjes opgeruimd, gestofzuigd etc. Ziet er zeer goed uit. Lof voor Ron.

Twijfelde even na het offertetraject. Kreeg,...

Twijfelde even na het offertetraject. Kreeg, omdat ik twijfelde, een geweldige korting waardoor mijn twijfel alsnog toenam. Zeg wat je prijs is want je verkoopt toch een kwaliteitsproduct. Als ik langer gewacht had, was de korting dan hoger geweest nadat je nogmaals had moeten bellen...

Ton

Ykhout

Tot op heden enkel positieve ervaringen

Rikus

Slecht heb instalatie in april gekregen maar het probleem van de lekage aan de buiten kant is nog steeds niet verholpen.

M v Erven

Ervaren en behulpzaam

Briggeman

Snel - Goede service - Meedenkend

Michel

Helder verkoopverhaal. Goed vragen beantwoordt. 1e monteur had meer moeten overleggen naar mijn mening, maar 2e monteur heeft het keurig gedaan. ( door de regen hadden we 2 verschillende monteurs)

D-two B.V.

Goede ervaring!

Ruud Pauptit

Goede ervaring. Nu een probleem, dat ik gevoelsmatig vind, dat de temperatuur niet klopt en dat de "blazers" links en rechts niet werken. In het voorjaar bekijken en contact zoeken.

In

Clemens

Prettige heren goed werk geleverd