NUKOEL

Kopara Arnhem

Prima service.
Netjes afgewerkt en keurig opgeruimd.

Hennie & Theo Zwolle

Goed ,duidelijke uitleg en zeker geen verrassingen achteraf

Meneer L uit Hengelo

Vriendelijk professioneel deskundig en betrouwbaar

Klantklik

Goed en eerlijk advies over de mogelijkheden. Alles is duidelijk bevestigd en nagekomen. De monteurs zijn vakmensen, technisch, werken netjes en communiceren goed. Ook geeft het service abonnement... Goed en eerlijk advies over de mogelijkheden. Alles is duidelijk bevestigd en nagekomen. De monteurs zijn vakmensen, technisch, werken netjes en communiceren goed. Ook geeft het service abonnement dat ik heb gekozen dat het gewoon altijd goed geregeld is.

Arie Lingen

Er kwamen 2 topmonteurs en die hebben alles keurig geïnstalleerd en alles netjes opgeruimd en de airco werk geweldig op 3 verdiepingen.

KIR, kordaat in ruimte

Prima service en after care

Minouche v Vulpen

Positief en fijn gesprek gehad met Dick van den Berg. Hierdoor de aanschaf van de airco meteen rond gemaakt. Wegens drukte liep de communicatie soms wat lastiger, maar alles is uiteindelijk goed... Positief en fijn gesprek gehad met Dick van den Berg. Hierdoor de aanschaf van de airco meteen rond gemaakt. Wegens drukte liep de communicatie soms wat lastiger, maar alles is uiteindelijk goed gekomen en zijn er nu erg blij mee.

Familie Veenhuizen

Wij zijn geholpen door Nukoel via Dick van den Berg die ook onze zoon heeft geholpen aan een goed werkend airconditioningsysteem. Lg heeft een mooi design-binnenunit. Wij zijn ook erg tevreden over... Wij zijn geholpen door Nukoel via Dick van den Berg die ook onze zoon heeft geholpen aan een goed werkend airconditioningsysteem. Lg heeft een mooi design-binnenunit. Wij zijn ook erg tevreden over de monteur. Wij zijn hier een tevreden klant.

Mevr Groen

Ons leven heeft vanaf 2 juni jl een nieuwe dimensie gekregen dankzij onze LG airco. Het is genieten met een grote G. Duidelijke uitleg en begeleiding van account manager Dick v/d Berg en een super... Ons leven heeft vanaf 2 juni jl een nieuwe dimensie gekregen dankzij onze LG airco. Het is genieten met een grote G. Duidelijke uitleg en begeleiding van account manager Dick v/d Berg en een super karwei van Emiel, een heel kundige jongeman, die bovendien ook nog heel netjes werkte! Wij geven Nukoel een 11 !!!

Teerds

Vandaag een vakkundige jongeman op gesprek gehad, voor een offerte.
Vandaag een vakkundige jongeman op gesprek gehad, voor een offerte.
Was een fijn en goed gesprek, en alles duidelijk uitgelegd, en niets is een probleem, nee hij zoekt voor alles een oplossing.
Ik heb eerder al een bedrijf gevraagd voor een offerte, maar het was niet mogelijk zo hoe ik het graag wou hebben.
Maar bij Nukoel is alles mogelijk, dus heb niet lang na moeten denken.
Aan dit bedrijf geef ik graag de opdracht.