NUKOEL

Brenda & Michael uit Broekland

Goed en correct bedrijf.
Super goed advies van de adviseur René Veurink in het meedenken qua oplossing .

Wilfred

Goede service en kwaliteit

Sander

Goed, snel en afspraken nakomen

F. Peters

Na een prima Infobezoek, een deskundige en snelle montage.

Ottens

Wij wilden graag een airco systeem bij ons laten installeren en we kwamen via internet uiteindelijk bij Nukoel terecht.
Nukoel kon ons goed adviseren welk systeem we konden nemen en gaf...
Nukoel kon ons goed adviseren welk systeem we konden nemen en gaf duidelijk aan wat er mogelijk was en wat niet.
In ons geval was het een lastige klus, maar na overleg met kantoor kon er een passende offerte gemaakt worden.
De monteur is vooraf ook wezen kijken en overleggen over wat wij zelf konden voorbereiden (bijvoorbeeld: stroom kabel aanleggen enz..). Daardoor verliep de montage soepel en was de klus binnen een dag gereed en opgeleverd.
Bij vragen en problemen kan ik (mede dankzij een onderhoudscontract) gewoon bij Nukoel terecht.

R. Van Zetten

Advies top. Schriftelijke behandeling in zeer korte tijd. Plaatsingen en uitleg perfect. Precies zoals we wilden en afgesproken

A.P. Hitzert

Vertrouwenwekkend vanaf de kennismaking!

Baktiar

Zeer professioneel,super vriendelijk sociaal ,beschikbaarheid en advies van de adviseur René

Moeder&zoon uit Zutphen

Prima service vriendelijkheid in contact perfect advies

Claudia

Goed voorgesprek en keurige installatie (netjes afgewerkt en alles opgeruimd). Nu genieten!