NUKOEL

Rob Willems

Absoluut tevreden met Nukoel, goed professioneel advies gehad en binnen een dag alles netjes geïnstalleerd.

Langenhuizen

Enorm tevreden over het verkregen advies, vakkennis en plaatsing van de airco's in de woonkamer en op zolder. De installateurs hebben snel en netjes gewerkt; alles werd keurig opgeruimd en netjes... Enorm tevreden over het verkregen advies, vakkennis en plaatsing van de airco's in de woonkamer en op zolder. De installateurs hebben snel en netjes gewerkt; alles werd keurig opgeruimd en netjes afgewerkt.

Perry

Zeer tevreden over installatie, super netjes. Service perfect, Perry

R. van Mersbergen

Eerlijk advies, redelijke prijs en nette afwerking. De enige reden waarom ik geen 5 sterren geef is dat je vast zit aan een meerjarig onderhoudscontract. Ik zou hier liever wat meer flexibiliteit in... Eerlijk advies, redelijke prijs en nette afwerking. De enige reden waarom ik geen 5 sterren geef is dat je vast zit aan een meerjarig onderhoudscontract. Ik zou hier liever wat meer flexibiliteit in zien.

Dennis

Ze zijn goed bedrijf met klantvriendelijk en snel en goede service
We zijn heel blij mee met hun goede en netjes service.

Michiel

Heel netjes en snel geholpen. Hebben mooi werk afgeleverd. Erg tevreden.

Eva van Hoogstraten Deventer

Uitstekend ,ben heel erg tevreden ook het gesprek met adviseur René Veurink heb ik als zeer prettig ervaren .

Kees Groen

Nukoel heeft bij ons de airco geplaatst na enige strubbeling is het toch perfect geregeld door de verkoper Dick van den Berg
Ook de monteur heeft de airco op gehangen naar onze wens
De...
Ook de monteur heeft de airco op gehangen naar onze wens
De afwerking, vriendelijkheid en de oplossing gerichtheid van de monteur was echt perfect. De medewerkers van Nukoel zijn zeer vriendelijk en de afspraken worden nagekomen

al met al een top bedrijf

de Haan

Nukoel heeft een airco geïnstalleerd in ons woonhuis. Wij zijn voornamelijk erg te spreken over de oplossingsgerichtheid van de monteur van Nukoel. Dit geeft geleid tot een nette afwerking.

Fam Scheffer Enschede

Zeer goed en duidelijk advies van René Veurink .
We zijn heel erg blij met de airco,alles wat er ons is verteld is uitgekomen.
Zeer zeker een aanrader …