NUKOEL

Dirk de tooij

Eerst was het paniek,door mijn verkeerde informatie,

Nadia

Deskundig en duidelijk advies. Er wordt mee gedacht aan een gepaste oplossing.
Zeer fijne ervaring met zowel de adviseur als de monteur.

Martha Borkhuis

Zeer goed

Dhr Engelen

Fijn bedrijf.

De mannen komen op locatie om je van maatwerk advies te voorzien.
Ik heb 4 partijen over de vloer gehad, de verschillen zijn groot.
De meeste zijn na 20 minuutjes...
Fijn bedrijf.

De mannen komen op locatie om je van maatwerk advies te voorzien.
Ik heb 4 partijen over de vloer gehad, de verschillen zijn groot.
De meeste zijn na 20 minuutjes alweer weg, praten alleen maar over de techniek.

De adviseur van NuKoel neemt de tijd en komt tot mooie oplossingen.

Inmiddels geïnstalleerd, wat een vakman die Maurice. Na installatie is de adviseur nog eens wezen kijken.

Top service, zoals het hoort!

M. Vos

Top ervaring, goede service, duidelijk, behulpzaam, gewoon super. Wij zijn helemaal gelukkig

Edwin

Geen product/dienst bij NuKoel afgenomen. Na contact konden ze de volgende dag meteen vrijblijvend langskomen.

Gesprek verliep verder prima tijdens een kop thee. Maar heb toch teveel...

Gesprek verliep verder prima tijdens een kop thee. Maar heb toch teveel kanttekeningen:
* Ik gaf aan sowieso niet dezelfde dag te tekenen. De verkoper bleef maar pushen
* Als ik vandaag zou tekenen dan alleen een korting
* Het idee van de binnenunit was de hele eerste etage. Alleen de slaapkamer (weliswaar aan de zonkant) werd gemeten. Dat hele inmeten kwam sowieso meer over als interessant doen dan nuttig. Je hebt maar een paar gradaties in “sterktes”.
* Een servicecontact was niet optioneel
* Offerte is een “krabbelblaadje”
* Prijs van de hardware is zo’n 2000 duurder dan concurrenten

NuKoel zal vast goed werk afleveren maar pusherige verkopers kan ik echt niet tegen. Ook weet je bij “one time deal” aanbiedingen dat je sowieso teveel betaald. Je wilt toch meer offertes hebben/meer mensen spreken met ervaring. Geef mij liever een normale offerte en dan beslis ik op prijs/gevoel bij een bedrijf of ik met ze in zee ga.

update:
Aantal weken later belde NuKoel me op. Het is fijn dat ze feedback zien en hier actie op ondernemen. Natuurlijk was dit ook een soort van verzoek om mijn review iets aan te passen echter mijn gevoel is hetzelfde gebleven. Ik sta verder neutraal in de aanbeveling/afraden. Helaas bestaat deze optie niet op deze reviewsite. Andere klanten moeten maar zelf deze review maar op waarde schatten.

Nu Koel

Prima installatie alles is naar wens verlopen

Paul Berendsen

Na 3 keer afzeggen van het plaatsen van de airco is het uiteindelijk helemaal goed gekomen.
Na de nodige frustratie nu zeer tevreden.
Heren bedankt voor het plaatsen.

Nukoel

Heel positief. Goede informatie en begeleiding tot en met de installatie. En ook de aftersale