NUKOEL

Chantal

Jesper Wagensveld is bij mij langs geweest, hij was vriendelijk, erg deskundig en behulpzaam.

Looman

Gisteravond een uitgebreid adviesgesprek gehad met Laurens Woudenberg. Hij had oog voor onze wensen en gaf uitgebreid advies. Na een nauwkeurige meting kwam er direct een in detail uitgewerkte... Gisteravond een uitgebreid adviesgesprek gehad met Laurens Woudenberg. Hij had oog voor onze wensen en gaf uitgebreid advies. Na een nauwkeurige meting kwam er direct een in detail uitgewerkte aanbieding voor ons uit waar wij akkoord mee zijn gegaan. We zien uit naar de plaatsing die meteen ingepland is.

Jan en bep

Top bedrijf ! Account manager Laurens Woudenberg heeft verstand van zaken en heeft top advies gegeven waar mijn vrouw en ik echt iets aan hadden ! Monteurs zijn zeer handig en mee denkend ga zo door... Top bedrijf ! Account manager Laurens Woudenberg heeft verstand van zaken en heeft top advies gegeven waar mijn vrouw en ik echt iets aan hadden ! Monteurs zijn zeer handig en mee denkend ga zo door Nukoel !

G Tuin

Tussen besluit en realisatie zat weinig tijd snel en vakkundig gemonteerd. Vriendelijke monteur en dacht goed mee. Ook het verkoopprovisie verliep goed. Vriendelijk en dacht ook goed mee met ideeën... Tussen besluit en realisatie zat weinig tijd snel en vakkundig gemonteerd. Vriendelijke monteur en dacht goed mee. Ook het verkoopprovisie verliep goed. Vriendelijk en dacht ook goed mee met ideeën en oplossingen. Zeker een goede ervaring en aanrader.

C. van den Barselaar

Goede service

Evan

Vriendelijke mensen
Snelle levering en installatie René van Veuren was heel vriendelijk en behulpzaam en de installateur uit Rijssen, die ze ingehuurd hadden was geweldig.

Vriendelijke mensen
Snelle levering en installatie
Alles werkt perfect

Misschien een tip: een duidelijke inzichtelijke offerte opmaken voor de klant.

Niet goedkoop, maar daarvoor wordt goede service geboden.

Musa

Super snelle en goede service & installatie. Service na de installatie is ook top!

Fred Kraak

Met Salesmanager Richard en Piotr fijn gesprek gehad v.w.b. Verkoop. Verder hebben de monteurs Emiel en Ilias keurig gewerkt en alles netjes achtergelaten. Top!!

W.Voskamp

Tot nu toe bevalt de airco uitstekend . Kon super snel geleverd worden en is netjes geplaatst. Alleen valt het ons tegen dat bij nader inzien het wel een erg dure aanbieding was, evenals het 5... Tot nu toe bevalt de airco uitstekend . Kon super snel geleverd worden en is netjes geplaatst. Alleen valt het ons tegen dat bij nader inzien het wel een erg dure aanbieding was, evenals het 5 jarig contract voor het onderhoud van de airco. Het verschil is wel erg groot !!