NUKOEL

Danz

Laurens is vanmorgen langs geweest weet waar die over praat, goed gesprek duidelijk prijs op de euro nauwkeurig fijne ervaring ga zo door.

A.M.Schilderman

Jong dynamisch bedrijf. Prettige omgang. Duidelijk, nemen de tijd en zijn deskundig. Ze denken met je mee en komen met praktische oplossingen. Komen ook na installatie kijken of alles goed is... Jong dynamisch bedrijf. Prettige omgang. Duidelijk, nemen de tijd en zijn deskundig. Ze denken met je mee en komen met praktische oplossingen. Komen ook na installatie kijken of alles goed is gebeurd en de klant tevreden is.

Ineke van den broek-linn

Buiten gewoon, wij hadden te maken met Jordy D en deze whizz kid verstaat zijn vak. In no time had hij alles uitgerekend en geen overbodig gezever. Alles klopte precies. Ik kan iedereen dit bedrijf... Buiten gewoon, wij hadden te maken met Jordy D en deze whizz kid verstaat zijn vak. In no time had hij alles uitgerekend en geen overbodig gezever. Alles klopte precies. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen. Vorig jaar 30 graden in onze “ glazen keuken”,nu binnen 5 minuten al een mega koelte,….heerlijk. Geen lelijke units binnen, gewoon gestroomlijnde units. Wij zien ze al niet meer. Het is een “ weloverwogen” koop, een smak geld maar zoooo wel besteed.
Dank je Jordy D voor je expertise en humor,jij hebt de doorslag gegeven om dit te doen.

Van den Broek

Geweldig, ouderwets goed

Herma de Ruiter

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf

Chantal

Jesper Wagensveld is bij mij langs geweest, hij was vriendelijk, erg deskundig en behulpzaam.

Looman

Gisteravond een uitgebreid adviesgesprek gehad met Laurens Woudenberg. Hij had oog voor onze wensen en gaf uitgebreid advies. Na een nauwkeurige meting kwam er direct een in detail uitgewerkte... Gisteravond een uitgebreid adviesgesprek gehad met Laurens Woudenberg. Hij had oog voor onze wensen en gaf uitgebreid advies. Na een nauwkeurige meting kwam er direct een in detail uitgewerkte aanbieding voor ons uit waar wij akkoord mee zijn gegaan. We zien uit naar de plaatsing die meteen ingepland is.

Jan en bep

Top bedrijf ! Account manager Laurens Woudenberg heeft verstand van zaken en heeft top advies gegeven waar mijn vrouw en ik echt iets aan hadden ! Monteurs zijn zeer handig en mee denkend ga zo door... Top bedrijf ! Account manager Laurens Woudenberg heeft verstand van zaken en heeft top advies gegeven waar mijn vrouw en ik echt iets aan hadden ! Monteurs zijn zeer handig en mee denkend ga zo door Nukoel !

G Tuin

Tussen besluit en realisatie zat weinig tijd snel en vakkundig gemonteerd. Vriendelijke monteur en dacht goed mee. Ook het verkoopprovisie verliep goed. Vriendelijk en dacht ook goed mee met ideeën... Tussen besluit en realisatie zat weinig tijd snel en vakkundig gemonteerd. Vriendelijke monteur en dacht goed mee. Ook het verkoopprovisie verliep goed. Vriendelijk en dacht ook goed mee met ideeën en oplossingen. Zeker een goede ervaring en aanrader.