NUKOEL

Freek Blaakmeer Apeldoorn

Reageren zeer snel ,ze weten waar het over gaat .
Monteurs vakkundig en beleefd ,hebben verstand van zaken .
Perfect advies van Rene Veurink …absoluut een man waar je vertrouwen in kunt...
Reageren zeer snel ,ze weten waar het over gaat .
Monteurs vakkundig en beleefd ,hebben verstand van zaken .
Perfect advies van Rene Veurink …absoluut een man waar je vertrouwen in kunt hebben.
Zeer zeker een aanrader .

Nonsens creations

Goed bedrijf, goed geregeld. Monteurs zijn aardig en gaan netjes te werk.

C Volkers

Snelle levering en plaatsing. Prijs technisch prima. Prettige uitleg.

A. Lensink

Eerlijk advies gekregen: "Doe het niet". De adviseur gaf eerlijk en duidelijk aan dat hij geen goede oplossing kon leveren voor onze specifieke situatie.

Berendsbeveiliging

Gisteren een informeren gesprek gehad met Nukoel, nadat er iemand zijn/haar airco niet kon laten plaatsen, werd mij direct de optie geboden of ik hier eventueel interesse in had. Vandaag is de... Gisteren een informeren gesprek gehad met Nukoel, nadat er iemand zijn/haar airco niet kon laten plaatsen, werd mij direct de optie geboden of ik hier eventueel interesse in had. Vandaag is de airconditioning geplaatst, de monteur was zeer vakkundig en vriendelijk, nadat hij de airco had geïnstalleerd heb ik nog gevraagd of hij mij iets kon uitleggen over de thermostaat die nog geplaatst dient te worden. Hiervoor werd zeer rustig en duidelijk uitleg over gegeven. Over de airco zelf niet anders dan tevreden, koelt gigantisch goed, verwarmt eveneens geweldig. Kort samengevat: een absolute aanrader.

Rob & Elly

Perfect ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen zeer vriendelijk zowel monteurs als adviseur .
En een zeer prettige After Sail ….

Richard van Kraaij

3 airco’s laten plaatsen in de slaapkamers, super tevreden mooi aangesloten en alles netjes afgewerkt. Binnen 5 minuten zijn de kamers warm.

M .M Modder

Prima bedrijf! Hele goede service en vriendelijke mensen!

R. Terpstra

Heel erg tevreden over de service en uitvoering van ons aircosysteem. Ik zou het bedrijf aan iedereen aanraden.