NUKOEL

Christien

Alles schoon en netjes achtergelaten, super tevreden.

Fam Heubach Enschede

Heel erg goed ,de monteurs waren zeer vriendelijk en vakkundig .
Tevens hebben we het advies gesprek als zeer prettig gevonden .
Precies zoals we hadden gehoopt .
Zeggen wat ze doen...
Heel erg goed ,de monteurs waren zeer vriendelijk en vakkundig .
Tevens hebben we het advies gesprek als zeer prettig gevonden .
Precies zoals we hadden gehoopt .
Zeggen wat ze doen ,en doen wat ze zeggen.

Nu.Koel

Heel profesioneel kwalitatief zeer goed uitleg en montage naar volle tevreden al met al zeer goed ook meedenken v.w.b. de financiieen wat mogelijk is.

Henk

Hele fijne ervaring met de accountmanager Pjotr van nukoel. Het was bijzonder prettig. Er werd goed mee gedacht in de oplossing en de uiteindelijke installatie is echt van hoge kwaliteit. na de... Hele fijne ervaring met de accountmanager Pjotr van nukoel. Het was bijzonder prettig. Er werd goed mee gedacht in de oplossing en de uiteindelijke installatie is echt van hoge kwaliteit. na de installatie kwam Pjotr nog langs om het een en ander uit te leggen. dit is heel prettig! De monteur heeft prima en netjes gewerkt. mooie oplossing voor de stroom gevonden.

nm

Fijn gesprek, duidelijke informatie, tot het moment de "offerte" opgemaakt was en er een belachelijk hoge prijs uitkwam. Na het confronteren hiermee (kennis heeft het voor de helft laten doen een... Fijn gesprek, duidelijke informatie, tot het moment de "offerte" opgemaakt was en er een belachelijk hoge prijs uitkwam. Na het confronteren hiermee (kennis heeft het voor de helft laten doen een paar maanden geleden.) was de verkoper snel weg..
Niecool!

Reactie NUKOEL:

Beste NM,
Zoals zojuist telefonisch besproken, bedanken wij u voor uw review.
Wij doen er zoals gezegd alles aan om een mooie prijs/kwaliteit verhouding te realiseren.
Goede service,...
Beste NM,
Zoals zojuist telefonisch besproken, bedanken wij u voor uw review.
Goede service, advisering, nazorg en afwerking vinden wij ontzettend belangrijk.
Wij wensen u het allerbeste en mocht u in de toekomst nog gebruik willen maken van onze dienstverlening weet u ons te vinden.
Team NuKoel

Dick

Afspraken voor installatie werden perfect uitgevoerd

Kees Groen

Via Dick wederom 4 units besteld bij NUKoel en net zoals de vorige keer perfect gemonteerd volgens afspraak echt een top bedrijf met een fantastische vertegenwoordiger, die overal een oplossing voor... Via Dick wederom 4 units besteld bij NUKoel en net zoals de vorige keer perfect gemonteerd volgens afspraak echt een top bedrijf met een fantastische vertegenwoordiger, die overal een oplossing voor verzint. Ook de monteurs Marco en Ahmed zeer bedreven en kundig in hun werk. Al met al een top bedrijf met een het logo klant is koning

Carla en piet

Vorige week onze airconditioning laten installeren liep soepel en alles na wens met een minuut of 10 heb ik de gehele ruimte warm , reden tot aanschaf was de gasprijzen die bizar omhoog zijn gegaan.... Vorige week onze airconditioning laten installeren liep soepel en alles na wens met een minuut of 10 heb ik de gehele ruimte warm , reden tot aanschaf was de gasprijzen die bizar omhoog zijn gegaan. Met mijn 12 zonnepanelen ben ik zelf voorzienend bedankt nukoel!

Hannie cloo

Smorgens om 10 uur kwam jesper bij ons langs fijne kerel en van a tot z kon hij ons uitleggen de installatie is geweldig binnen 2 weken wordt het geïnstalleerd! Aanrader.

Sofia van der Steen

Verkoper Laurens is gister ochtend 21 april bij ons langs geweest hij was de 3de partij die langs kwam voor advies voor airconditioning, wat een fijne man en kennis van zijn vakgebied. hij was de... Verkoper Laurens is gister ochtend 21 april bij ons langs geweest hij was de 3de partij die langs kwam voor advies voor airconditioning, wat een fijne man en kennis van zijn vakgebied. hij was de enige die over het stroom punt begon andere 2 partijen waar ik de naam niet van ga noemen hebben het er beide niet over gehad wij hebben akkoord gegeven en volgende week wordt onze airconditioning al geïnstalleerd zeer tevreden en bedankt Laurens!