NUKOEL

Familie Huigsloot uit Papenveer

Het advies van de Accountmanger Dick van den Berg verliep positief zowel de financiële afwikkeling en het plaatsingsadvies. De monteurs hebben keurig en snel hun werk gedaan. Wij zijn erg tevreden.

Trimsalon Inu

Zeer snelle plaatsing, duidelijk praatje over de voordelen vooraf, het is een mooi apparaat die niet extreem aanwezig is

Jan van den Dries

Professionele mensen die meedenken. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Fam Smeenk Daarle

Goed zeer tevreden ,vakkundige instantie goed en duidelijk advies van de hr Veurink ,tevens zijn mooie tip voor het wegwerpen van het leidingwerk aan de buitenzijde .
We zijn zeer content met...
We zijn zeer content met het hele verloop.

Geerdink

Zeer goed erg tevreden

Brigitte

Vakkundige en vriendelijke mensen. Tijmen heeft mij alles duidelijk uitgelegd en Emiel heeft de airco super geïnstalleerd.

Bert Barelds

Na een zeer gedetailleerd en dwingend verkoopgesprek een beetje overrompeld de opdracht voor een airco verstrekt. Bij nader inzien toch geannuleerd omdat nog geen 2 uur bedenktijd bij Nukoel... Na een zeer gedetailleerd en dwingend verkoopgesprek een beetje overrompeld de opdracht voor een airco verstrekt. Bij nader inzien toch geannuleerd omdat nog geen 2 uur bedenktijd bij Nukoel mogelijk was. En dat over een bedrag van enkele duizenden euro's. We moesten beslissen, en wel direct tijdens het verkoopgesprek.

Bovenstaande was aanleiding voor Nukoel contact met ons op te nemen. In een constructief telefoongesprek bleek er sprake te zijn van een incident die niet in de bedrijfsfilosofie past van het klantgericht zoeken naar passende oplossingen voor klanten. Wij zijn inmiddels in gesprek met een andere aanbieder maar kunnen Nukoel van harte aanbevelen.

Christien

Alles schoon en netjes achtergelaten, super tevreden.

Fam Heubach Enschede

Heel erg goed ,de monteurs waren zeer vriendelijk en vakkundig .
Tevens hebben we het advies gesprek als zeer prettig gevonden .
Precies zoals we hadden gehoopt .
Zeggen wat ze doen...
Heel erg goed ,de monteurs waren zeer vriendelijk en vakkundig .
Tevens hebben we het advies gesprek als zeer prettig gevonden .
Precies zoals we hadden gehoopt .
Zeggen wat ze doen ,en doen wat ze zeggen.

Nu.Koel

Heel profesioneel kwalitatief zeer goed uitleg en montage naar volle tevreden al met al zeer goed ook meedenken v.w.b. de financiieen wat mogelijk is.