NUKOEL

Rob

Goede service, klantgericht en snel

Maarten van Riessen

Perfect.

Fam K uit Deventer

Geheel zijn allemaal zeer klantgericht .. Zeer goede ervaring monteurs weten ze doen ,vriendelijke mensen op kantoor… Dhr Veurink gaf een perfect advies heeft verstand van zaken.
Geheel zijn allemaal zeer klantgericht ..
Persoonlijk had ik liever een 3 jarig onderhoud gehad met de optie om te verlegen dan 5 jaar.
Verder uitstekende ervaring .

Perry van der Meer

Goed, advies, fijne communicatie en perfecte installatie!

Tiebosch

Een fijne ervaring

Van de Leur

Goed advies gekregen mbt type , plaats en keuze van de aircounit. Goedemorgen Perfect product en keurig geïnstalleerd.

Ruud P.

Prima ervaring

Zonnestudio Colmschate

Wij hebben voor NuKoel gekozen omdat ze bovenaan stonden en de beste recensies hadden van iedereen.
Ondanks de enorme drukte bij NuKoel was de afspraak toch heel erg snel gemaakt vanwege de noodzaak om ons bedrijf open te houden .
Na het eerst gesprek met Dhr Veurink hadden we gelijk al een goed gevoel bij het bedrijf .
En ons gevoel heeft ons niet in de steek gelaten,want Dhr Veurink heeft alles tot in de perfectie uitgewerkt .
Als we dan praten over maatwerk dan is elke cm in ons pand meegenomen .
Tevens de professionaliteit van de monteurs is echt geweldig ,wat een toppers!!!
Zelfs kwam directie een kijkje nemen toen de monteurs bezig waren,wat een betrokkenheid als team …thanks NuKoel jullie zijn de cut een top team samen.
Dankzij jullie kunnen we onze Zonnestudio nu openhouden vanwege de perfecte temperatuur.
Voor ons een win win situatie ,want we hadden eerder vanwege de enorme hitte een handje vol klanten ,en nu hebben we de zaak elke dag vol met klanten.
Wij van Zonnestudio Colmschate dan de mannen van NuKoel voor hun airco,s en de zeer prettige samenwerking.
Mvg Diana

P. van der Meer

Prima advies en keurige installatie. Goede communicatie. Niets op aan te merken!

Edwin

Advies is top en ook een hele goede monteur