NUKOEL

Edward

5 September 2022 heeft deze firma bij ons een split en single airco unit geplaatst. De heren waren zeer correct en gezellig, maar nog belangrijker, ze werkten zeer netjes, er bleef geen stofje... 5 September 2022 heeft deze firma bij ons een split en single airco unit geplaatst. De heren waren zeer correct en gezellig, maar nog belangrijker, ze werkten zeer netjes, er bleef geen stofje achter op de plaatsen waar ze hebben gewerkt. Een probleem met de oude verwarmingsleidingen werd professioneel en snel opgelost in overleg met ons. Duidelijke afspraken en goede communicatie is zeker aanwezig binnen dit bedrijf. Vertegenwoordiger kan wellicht wat dominant overkomen maar je krijgt alle ruimte om nee te zeggen. Dit is een absolute aanrader!.

Paul Lassche

Top, duidelijke communicatie en afspraken die worden nagekomen.

GWH Diepeveen

Prima en zeer terzake kundig

de Koning

Heel goede ervaringen met prima uitleg bij het koopgesprek.
Ook de latere montage is prima verlopen en de beloofde voordelen voor onze beurs zijn ook daadwerkelijk opgetreden.
Onze...
Heel goede ervaringen met prima uitleg bij het koopgesprek.
Onze ervaring is gebaseerd op een half jaar gebruik.
Hoe onderhoud en verdere contacten gaan verlopen is afwachten. Wij maken ons echter beslist geen zorgen.

Adry Borghoff

Goeie informatie voorziening. Duidelijke offerte en persoonlijke benadering.

Erwin en Nathalie Apeldoorn

Monteur prima en een goede vakman ,adviseur goed advies …zeer duidelijke uitleg

Folkers

Super snelle service

Edward Kingma

Advies was goed, montage was goed en verbeterd door monteur Emiel... en bij verhuizen naar nieuwe huis was het perfect! Top aangelegd door Emiel en collega. En de 'aftersales' is zeer goed. Ze... Advies was goed, montage was goed en verbeterd door monteur Emiel... en bij verhuizen naar nieuwe huis was het perfect! Top aangelegd door Emiel en collega. En de 'aftersales' is zeer goed. Ze denken met je mee en alles kan! Wat een genot als je de voordeur opendoet. Koele lucht komt je tegemoet als je thuiskomt, want je kan 'm met de app al aanzetten ;)

Bril

Heel goed , duidelijke uitleg

Fam Tapilaha Apeldoorn

We zijn zeer tevreden ,snelle installatie zeer vriendelijke en kundige monteurs.
Tevens het advies van Dhr Veurink hebben we als zeer prettig ervaring ..
Denkt goed mee in het maatwerk wat...
Tevens het advies van Dhr Veurink hebben we als zeer prettig ervaring ..
Denkt goed mee in het maatwerk wat we nodig hadden .
We zijn zeer content met de firma nu Koel