NUKOEL

Rina

Hele goede voorlichting van Dick van den Berg, duidelijk. Geen loze verkooppraatjes. Kundige installateurs, vriendelijk en nemen alle tijd.
Airco bevalt prima, gebruiken hem momenteel als...
Airco bevalt prima, gebruiken hem momenteel als verwarming.
Nabespreking met Dick was prettig, fijn dat dit plaats vindt.
Kortom een aanrader!

A. van Houten

Via internet airco aangevraagd waarbij Nukoel er uit sprong, heeft het ook uitgevoerd, prachtig , installatie mooi en in overleg met de monteurs de plaats bepaald, ik ben over bedrijf en Dick van... Via internet airco aangevraagd waarbij Nukoel er uit sprong, heeft het ook uitgevoerd, prachtig , installatie mooi en in overleg met de monteurs de plaats bepaald, ik ben over bedrijf en Dick van den Berg zeer te spreken en raad dit bedrijf goed aan

Cor van Ginkel

Airco is geplaatst zoals afgesproken.

E.C. Veldhuis

Prima apparaat en prima montage

de Jong

Goede verkoop en aanleg van de airco

Loes Odekerken

Prettig contact, leveren snel en goed werk.

Diana

Nukoel is een zeer professioneel bedrijf.
Nukoel is een zeer professioneel bedrijf.
Beginnend bij het zeer aangename en vakkundig adviesgesprek met accountmanager Thijmen, die naar onze wensen luisterde, de situatie in huis beoordeeld en gemeten heeft en vervolgens advies op maat heeft uitgebracht.
Beide airco's zijn heel keurig en netjes geïnstalleerd door 2 vakkundige monteurs.
Wij zijn meer dan tevreden!

Dik Nijenhuis

Gewoon, wat ze beloven doen ze.

Slimster.nl

Goed en prettig bedrijf om mee samen te werken

Fam. Wesselingh

In april 2021 een gesprek gehad met Dick van den Berg voor de aanschaf van 2 airco units. Zeer leuk gesprek met eerlijke en uitgebreide uitleg, zelfs korting gekregen. Units zijn erg snel geplaatst... In april 2021 een gesprek gehad met Dick van den Berg voor de aanschaf van 2 airco units. Zeer leuk gesprek met eerlijke en uitgebreide uitleg, zelfs korting gekregen. Units zijn erg snel geplaatst en doen het uitstekend! Kort na plaatsing een lekkage gehad aan de kleinste airco, dit is snel en professioneel opgelost. Wij zijn zo tevreden dat wij ook een unit voor de benedenverdieping hebben aangeschaft. Ook nu weer een erg leuk gesprek met Dick gehad en wederom flinke korting gekregen! De unit wordt ook deze keer al heel vlot geplaatst. De units werken erg goed, koelen en verwarmen een grote ruimte snel en zijn zuinig in het stroomverbruik. Plaatsing zeer netjes gedaan, zowel binnen als buiten. Echt een aanrader!