NUKOEL

Wevers

Erg goed geïnformeerd en de monteur heeft erg netjes gewerkt. Erg tevreden met deze airco

walter paijmans

Had problemen met de WiFi.
Ben heel goed geholpen afterseals
Heeft direct een afspraak geregeld met een monteur

M. Vaillant

Hele goede installatie door Johan

Nukoel

Prima service, alles tot tevredenheid geïnstalleerd en nazorg ontvangen

Alexander

Zeer terzake, nochtans zeer vriendelijk, doet wat men belooft, werkt zeer netjes maar toch zeer doeltreffend.

Wilfred

Goede ervaring met het hele proces. Uitleg en beoordelen situatie thuis door Thijmen vd Hurk. Daarna goede en snelle afspraak om te plaatsen. Plaatsing door Emile en Bas, keurig gewerkt en prettig... Goede ervaring met het hele proces. Uitleg en beoordelen situatie thuis door Thijmen vd Hurk. Daarna goede en snelle afspraak om te plaatsen. Plaatsing door Emile en Bas, keurig gewerkt en prettig in de omgang.

T. Van de Weerd

Goede service bij zowel verkoop als plaatsing

B.Hoff

Voorlichting door accountmanager Thijmen over de twee units van 5KW en 2,5KW was duidelijk en correct, alle afspraken werden uitstekend nagekomen en de plaatsing door monteur Emile verdient een 10... Voorlichting door accountmanager Thijmen over de twee units van 5KW en 2,5KW was duidelijk en correct, alle afspraken werden uitstekend nagekomen en de plaatsing door monteur Emile verdient een 10 met een griffel.

Nancy Hengelo

Samen met de Dhr Veurink heb ik een zeer prettig gesprek gehad ,hij gaf duidelijke uitleg…en nam mij mee in het hele verhaal van A tot Z.
Zeker geen addertjes onder het gras.
Ik ben zeer...
Zeker geen addertjes onder het gras.
Ik ben zeer content met het systeem.

Ed Schunken

De heer Pjotr heeft mij deze LG airco aanbevolen ,als koel en als verwarming te gebruiken ben hier zeer tevreden over het resultaat.
Ze hebben hem 22 nov geplaatst door een vakbekwamer monteur...
Ze hebben hem 22 nov geplaatst door een vakbekwamer monteur ik heb sinds die datum geen gas meer verstookt. Vandaag 19 januari is de Pjotr komen kijken of alles goed geplaatst is en of ik tevreden ben. Nazorg noemen ze dat prima gedaan NUKOEL. Ik zal jullie bij iedereen aanbevelen.