NUKOEL

Haisma

Airconditioning

Kevin Janssen

Tevreden met onze 2 airco's. Goed advies van Pjotr gekregen en ze hebben netjes gewerkt!

Marco van der Zalm

Op zoek naar een airco voor ons woonhuis via het internet bij Nukoel uitgekomen in Heteren. Op basis van de goede reviews gevraagd voor een offerte. We werden al snel benaderd voor een bezoek aan... Op zoek naar een airco voor ons woonhuis via het internet bij Nukoel uitgekomen in Heteren. Op basis van de goede reviews gevraagd voor een offerte. We werden al snel benaderd voor een bezoek aan huis door Jordy en op basis hiervan een goed en gedegen advies gekregen. Gedacht vanuit de wensen van de klant en er niet erop uit om zo luxe mogelijke modellen te verkopen. Ook voor de afwerking aan de buitenkant van de unit samen naar een goede oplossing gekeken. Na akkoord voor aanschaf werd installatie snel ingepland en die is prima verlopen. Met een nazorg bezoek aan huis om te controleren of wat was afgesproken ook werkelijk zo in de praktijk was geïnstalleerd. Kortom, prima ervaring.

Sem van Lith

Na online een aanvraag ingediend te hebben kwam Jordy langs voor een huisbezoek. Vanaf het eerste huisbezoek tot de plaatsing verloopt alles volgens afspraak. NuKoel geeft goede uitleg over het hele... Na online een aanvraag ingediend te hebben kwam Jordy langs voor een huisbezoek. Vanaf het eerste huisbezoek tot de plaatsing verloopt alles volgens afspraak. NuKoel geeft goede uitleg over het hele systeem en laten het netjes achter. Een aanrader dus!

P.peterson

Professioneel maar duurder dan sommige andere. Meerdere offerte opgevraagd en waar gemiddeld 5.5k werd gerekend kwam Nukoel op 9K uit. Ook bijkomende +-450 euro jaarlijkse onderhoudsbeurt (ze hebben... Professioneel maar duurder dan sommige andere. Meerdere offerte opgevraagd en waar gemiddeld 5.5k werd gerekend kwam Nukoel op 9K uit. Ook bijkomende +-450 euro jaarlijkse onderhoudsbeurt (ze hebben een goedkoper alternatief) voor 2 units is stevig aan de prijs. Dan staan ze wel dag en nacht voor je klaar mocht er iets zijn. Maar toch, ik ben geïnteresseerd in verwarmen met airco’s om te besparen juist. Eigenaar belden na der hand mijn review. Vriendelijke man, en nam de tijd zijn prijzen te onderbouwen. Geloof best dat het een goed bedrijf is en dat ze service en klant tevredenheid hoog in het vaandel hebben, maar daar zit ook helaas een prijskaartje aan.

S. Vos

Goed en prettig adviesgesprek gehad met Patrick. Daarna airco keurig geïnstalleerd door Bas. Doet nu goed dienst als verwarming. Wij zijn zeer tevreden! 👍

Dhr Kuipers Enschede

Uitgebreid advies gehad.
Wat een verschil met andere partijen.

Inmiddels geinstalleerd sinds december 2022 en we hebben al veel bespaard op onze gasrekening.

Bedankt mannen

Roger

Hele goede ervaring, goede en duidelijke communicatie en afspraken. Wij zijn erg tevreden met de airco waarmee we ook verwarmen.

Henk Peters

Prima!👍👍

P. Gerritse

In het kort: netjes en professioneel