NUKOEL

Dennis

Ik ben zeer tevreden over de service van Nukoel the Airconditioning. Vanaf het begin was het een heel plezierig en vakkundig contact waaruit een passend advies en offerte werd uitgebracht. De... Ik ben zeer tevreden over de service van Nukoel the Airconditioning. Vanaf het begin was het een heel plezierig en vakkundig contact waaruit een passend advies en offerte werd uitgebracht. De montage verliep eveneens prima en heel professioneel met aandacht voor details en meedenken met ons als opdrachtgever. De afronding verliep eveneens vlekkeloos .Kortom, een professioneel, deskundig en plezierig bedrijf om zaken mee te doen. een absolute aanrader!

Inge en Henri

Vriendelijk ,komen afspraken na duidelijk en zeer zeker geen addertjes onder het gras .
Service gericht .
Zeer vriendelijke monteur die tevens alles uitlegde wat ze doen.
Ruimen alles...
Service gericht .
Zeer vriendelijke monteur die tevens alles uitlegde wat ze doen.
Ruimen alles perfect op.
De adviseur René Veurink is allereerst zeer prettig in omgang ,spreekt duidelijke taal en nam ons mee in het hele proces .
Is altijd bereikbaar en bereid te antwoorden .
Zelfs het Aftersails gesprek hebben we als zeer prettig ervaren
Absoluut een aanrader .
We zouden NuKoel zeer zeker aanbevelen ,het is een bedrijf die doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen echt top.

Helma

Tevreden over dit bedrijf

De Klein

Goede ervaring. Deskundige mensen.

fam. van den Heuvel

Uitmuntende ervaring

Daphne

Het verkoop gesprek was duidelijk en Laurens was erg vriendelijk en dacht goed mee. De gemaakte afspraken zijn nagekomen en de airco kon snel geplaatst worden. De monteurs waren vriendelijk en... Het verkoop gesprek was duidelijk en Laurens was erg vriendelijk en dacht goed mee. De gemaakte afspraken zijn nagekomen en de airco kon snel geplaatst worden. De monteurs waren vriendelijk en netjes en kwamen met goede oplossingen met betrekking tot de plaats van de airco. Al met al heel tevreden!!

Rita Peters

Een prima bedrijf fijn personeel!

Rina

Hele goede voorlichting van Dick van den Berg, duidelijk. Geen loze verkooppraatjes. Kundige installateurs, vriendelijk en nemen alle tijd.
Airco bevalt prima, gebruiken hem momenteel als...
Airco bevalt prima, gebruiken hem momenteel als verwarming.
Nabespreking met Dick was prettig, fijn dat dit plaats vindt.
Kortom een aanrader!

A. van Houten

Via internet airco aangevraagd waarbij Nukoel er uit sprong, heeft het ook uitgevoerd, prachtig , installatie mooi en in overleg met de monteurs de plaats bepaald, ik ben over bedrijf en Dick van... Via internet airco aangevraagd waarbij Nukoel er uit sprong, heeft het ook uitgevoerd, prachtig , installatie mooi en in overleg met de monteurs de plaats bepaald, ik ben over bedrijf en Dick van den Berg zeer te spreken en raad dit bedrijf goed aan