NUKOEL

Alexander

Zeer terzake, nochtans zeer vriendelijk, doet wat men belooft, werkt zeer netjes maar toch zeer doeltreffend.

Wilfred

Goede ervaring met het hele proces. Uitleg en beoordelen situatie thuis door Thijmen vd Hurk. Daarna goede en snelle afspraak om te plaatsen. Plaatsing door Emile en Bas, keurig gewerkt en prettig... Goede ervaring met het hele proces. Uitleg en beoordelen situatie thuis door Thijmen vd Hurk. Daarna goede en snelle afspraak om te plaatsen. Plaatsing door Emile en Bas, keurig gewerkt en prettig in de omgang.

T. Van de Weerd

Goede service bij zowel verkoop als plaatsing

B.Hoff

Voorlichting door accountmanager Thijmen over de twee units van 5KW en 2,5KW was duidelijk en correct, alle afspraken werden uitstekend nagekomen en de plaatsing door monteur Emile verdient een 10... Voorlichting door accountmanager Thijmen over de twee units van 5KW en 2,5KW was duidelijk en correct, alle afspraken werden uitstekend nagekomen en de plaatsing door monteur Emile verdient een 10 met een griffel.

Nancy Hengelo

Samen met de Dhr Veurink heb ik een zeer prettig gesprek gehad ,hij gaf duidelijke uitleg…en nam mij mee in het hele verhaal van A tot Z.
Zeker geen addertjes onder het gras.
Ik ben zeer...
Zeker geen addertjes onder het gras.
Ik ben zeer content met het systeem.

Ed Schunken

De heer Pjotr heeft mij deze LG airco aanbevolen ,als koel en als verwarming te gebruiken ben hier zeer tevreden over het resultaat.
Ze hebben hem 22 nov geplaatst door een vakbekwamer monteur...
Ze hebben hem 22 nov geplaatst door een vakbekwamer monteur ik heb sinds die datum geen gas meer verstookt. Vandaag 19 januari is de Pjotr komen kijken of alles goed geplaatst is en of ik tevreden ben. Nazorg noemen ze dat prima gedaan NUKOEL. Ik zal jullie bij iedereen aanbevelen.

Dennis

Ik ben zeer tevreden over de service van Nukoel the Airconditioning. Vanaf het begin was het een heel plezierig en vakkundig contact waaruit een passend advies en offerte werd uitgebracht. De... Ik ben zeer tevreden over de service van Nukoel the Airconditioning. Vanaf het begin was het een heel plezierig en vakkundig contact waaruit een passend advies en offerte werd uitgebracht. De montage verliep eveneens prima en heel professioneel met aandacht voor details en meedenken met ons als opdrachtgever. De afronding verliep eveneens vlekkeloos .Kortom, een professioneel, deskundig en plezierig bedrijf om zaken mee te doen. een absolute aanrader!

Inge en Henri

Vriendelijk ,komen afspraken na duidelijk en zeer zeker geen addertjes onder het gras .
Service gericht .
Zeer vriendelijke monteur die tevens alles uitlegde wat ze doen.
Ruimen alles...
Service gericht .
Zeer vriendelijke monteur die tevens alles uitlegde wat ze doen.
Ruimen alles perfect op.
De adviseur René Veurink is allereerst zeer prettig in omgang ,spreekt duidelijke taal en nam ons mee in het hele proces .
Is altijd bereikbaar en bereid te antwoorden .
Zelfs het Aftersails gesprek hebben we als zeer prettig ervaren
Absoluut een aanrader .
We zouden NuKoel zeer zeker aanbevelen ,het is een bedrijf die doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen echt top.

Helma

Tevreden over dit bedrijf