NUKOEL

Marijke van Helsdingen

Gisteren hebben de heren Abdullah en Roy bij mij 2 split airco's geïnstalleerd. Ze hebben hard gewerkt, alles functioneert en ze hebben ook alles weer netjes op z'n plaats gezet, inclusief het... Gisteren hebben de heren Abdullah en Roy bij mij 2 split airco's geïnstalleerd. Ze hebben hard gewerkt, alles functioneert en ze hebben ook alles weer netjes op z'n plaats gezet, inclusief het stofzuigen.
Het bedrijf kan trots zijn op zulke werknemers.

Roy Hollander

Goede informatie van verkoper Pjotr keurig en netjes gemonteerd door monteur Rick een zeer tevreden klant,
Roy Hollander

Maassen

Komen afspraken na. Tevreden

Theo welling

Fijn advies gekregen van Pjotr, vervolgens keurig werkende monteurs over de vloer gehad. Dit alles afgesloten met een aftersales gesprek met Pjotr.

Gosse Sjollema

Correctie afwikkeling van het geheel

Jack

Ongeveer een maand geleden een gesprek gehad met een verkoper van NuKoel. In dit gesprek zijn uitgebreid onze wensen besproken en daar zijn goede oplossingen voor bedacht.

Aan het einde...

Aan het einde van het gesprek kwam de verkoper met de totaalprijs en deze was overdreven duur. We konden wel korting krijgen als we nu beslisten, maar we kregen hier geen tijd om over na te denken. Het zijn immers dagprijzen zei de verkoper.

We zijn dus behoorlijk onder druk gezet en dat voelde zeker niet prettig en de uitleg hierover sloeg nergens op. Deze sales technieken zijn niet meer van deze tijd en dit is ook grootste reden waarom ik deze review schrijf.

Na het offertegesprek met NuKoel heb ik nog met 3 andere partijen om de tafel gezeten en de totaalprijs van NuKoel steekt ver boven de andere uit (gemiddeld 1500 euro!).

Daarnaast ben ik ook niet te spreken over de prijs van het onderhoudspakket. Deze is in vergelijking met de andere partijen ook belachelijk hoog.

Inmiddels met een van andere partijen in zee gegaan (nee, niet de goedkoopste) en deze hebben uitstekende kwaliteit geleverd en zijn geen beunhazen, wat de verkoper beweerde.

Mirjan Hengelo

Allereerst ben ik super tevreden over de installatie,wat een vakmanschap van de monteurs ,ze hebben zelfs mijn oprit nog schoongespoten .
Ze zijn super vriendelijk en werken heel nauwkeurig...
Ze zijn super vriendelijk en werken heel nauwkeurig echt mijn complimenten daarover .de adviseur Dhr Veurink heb ik tevens een zeer prettig gesprek mee gehad .
Hij neemt je mee in het hele traject …denkt mee in alles echt top.
Alles wat je wordt vertelt wordt 100% waargemaakt .
NuKoel is zeker voor ons een aanrader .
Klasse mannen !!!!!
We zijn er heel erg blij mee!!!

Nico Mandos

Tot aan de installatie ging alles goed, bij storingen een ramp. Na 6 weken nog steeds geen werkende airco. Zeggen dat er contact opgenomen wordt en hoor maar niks. Ben nog in afwachting van een... Tot aan de installatie ging alles goed, bij storingen een ramp. Na 6 weken nog steeds geen werkende airco. Zeggen dat er contact opgenomen wordt en hoor maar niks. Ben nog in afwachting van een oplossing.

Piet Dobbelsteen

Ik heb heel fijn advies gekregen van Pjotr

Ben en Marjanne Sjoers Enter

Direct contact gehad met de Hr Veurink en afspraak ingepland .
We kregen keurig een afspraak bevestiging van het kantoor .
De monteurs waren super netjes en hee erg beleefd,wat een...
Direct contact gehad met de Hr Veurink en afspraak ingepland .
We kregen keurig een afspraak bevestiging van het kantoor .
De monteurs waren super netjes en hee erg beleefd,wat een vakmannen zeg echt top!!!
Tijden het gesprek met de Gr Veurink werd direct duidelijk dat we te maken hadden met een professioneel bedrijf.
Hij nam ons mee in het hele verhaal qua airco ,stroom energieverbruik kostenbesparend …jeetje wat een maatwerk tot in de pintjes verzorgd .
Wij stelden het zeer op op prijs toen de Hr Veurink ons bezocht na de installatie…om direct met een vraag binnen te komen of alles naar wens was …nou we een nazorg zeg echt super .
Wij zijn super tevreden over de gehele gang van zaken.
Gr Ben en Marjanne Sjoers uit Enter