NUKOEL

P.peterson

Professioneel maar duurder dan sommige andere. Meerdere offerte opgevraagd en waar gemiddeld 5.5k werd gerekend kwam Nukoel op 9K uit. Ook bijkomende +-450 euro jaarlijkse onderhoudsbeurt (ze hebben... Professioneel maar duurder dan sommige andere. Meerdere offerte opgevraagd en waar gemiddeld 5.5k werd gerekend kwam Nukoel op 9K uit. Ook bijkomende +-450 euro jaarlijkse onderhoudsbeurt (ze hebben een goedkoper alternatief) voor 2 units is stevig aan de prijs. Dan staan ze wel dag en nacht voor je klaar mocht er iets zijn. Maar toch, ik ben geïnteresseerd in verwarmen met airco’s om te besparen juist. Eigenaar belden na der hand mijn review. Vriendelijke man, en nam de tijd zijn prijzen te onderbouwen. Geloof best dat het een goed bedrijf is en dat ze service en klant tevredenheid hoog in het vaandel hebben, maar daar zit ook helaas een prijskaartje aan.

S. Vos

Goed en prettig adviesgesprek gehad met Patrick. Daarna airco keurig geïnstalleerd door Bas. Doet nu goed dienst als verwarming. Wij zijn zeer tevreden! 👍

Dhr Kuipers Enschede

Uitgebreid advies gehad.
Wat een verschil met andere partijen.

Inmiddels geinstalleerd sinds december 2022 en we hebben al veel bespaard op onze gasrekening.

Bedankt mannen

Roger

Hele goede ervaring, goede en duidelijke communicatie en afspraken. Wij zijn erg tevreden met de airco waarmee we ook verwarmen.

Henk Peters

Prima!👍👍

P. Gerritse

In het kort: netjes en professioneel

Wevers

Erg goed geïnformeerd en de monteur heeft erg netjes gewerkt. Erg tevreden met deze airco

walter paijmans

Had problemen met de WiFi.
Ben heel goed geholpen afterseals
Heeft direct een afspraak geregeld met een monteur

M. Vaillant

Hele goede installatie door Johan

Nukoel

Prima service, alles tot tevredenheid geïnstalleerd en nazorg ontvangen