NUKOEL

Piet Dobbelsteen

Ik heb heel fijn advies gekregen van Pjotr

Ben en Marjanne Sjoers Enter

Direct contact gehad met de Hr Veurink en afspraak ingepland .
We kregen keurig een afspraak bevestiging van het kantoor .
De monteurs waren super netjes en hee erg beleefd,wat een...
Direct contact gehad met de Hr Veurink en afspraak ingepland .
We kregen keurig een afspraak bevestiging van het kantoor .
De monteurs waren super netjes en hee erg beleefd,wat een vakmannen zeg echt top!!!
Tijden het gesprek met de Gr Veurink werd direct duidelijk dat we te maken hadden met een professioneel bedrijf.
Hij nam ons mee in het hele verhaal qua airco ,stroom energieverbruik kostenbesparend …jeetje wat een maatwerk tot in de pintjes verzorgd .
Wij stelden het zeer op op prijs toen de Hr Veurink ons bezocht na de installatie…om direct met een vraag binnen te komen of alles naar wens was …nou we een nazorg zeg echt super .
Wij zijn super tevreden over de gehele gang van zaken.
Gr Ben en Marjanne Sjoers uit Enter

Pascal van der Meijde

Super bedrijf.

Mario van Zanten

Wij zijn heel erg tevreden met het gehele proces. De adviseur neemt ruim de tijd om het proces van a tot z door te spreken.
Bij de installatie waren de monteurs op het afgesproken tijdstip...
Bij de installatie waren de monteurs op het afgesproken tijdstip aanwezig. Zij waren keurig, werkte voorzichtig en waren zeer vakkundig. Na alles aan gesloten te hebben kregen wij verdere uitleg. Voor zijvertrokken waren was alles netjesopgeruimt, zowel binnen als buiten.
Na een aantal weken kwam de adviseur nog e en kojken of alles naarwens was uitgevoerd.
Je voelt je als klant zeer gewaardeerd.

Dirk Kerver

Nukoel heeft vandaag 14-4-2023 bij ons zo als afgesproken de airco laten installeren door het bedrijf thoberg zij hebben zeer nauwkeurig en schoon gewerkt en hebben een goede uitleg geven over de... Nukoel heeft vandaag 14-4-2023 bij ons zo als afgesproken de airco laten installeren door het bedrijf thoberg zij hebben zeer nauwkeurig en schoon gewerkt en hebben een goede uitleg geven over de werking van de airco.
Dus Thomas en Sjoerd bij deze nog maals dankjewel

Stephan Degen

De adviseur Richard kwam aan huis. Zeer duidelijke uitleg van de werking en plaatsing van de airco. Alle afspraken zijn nagekomen. Alles zeer netjes geplaatst. Ook het opruimen van de verpakkingen... De adviseur Richard kwam aan huis. Zeer duidelijke uitleg van de werking en plaatsing van de airco. Alle afspraken zijn nagekomen. Alles zeer netjes geplaatst. Ook het opruimen van de verpakkingen werden netjes gesorteerd in karton plastic en restafval. Alleen maar lof voor
Nukoel een zeer goed bedrijf met echte vakmensen.
Ik kan iedereen Nukoel aanbevelen een top bedrijf.

L. de Jong

Er waren in eerste instantie wat problemen na de installatie van het airconditioning systeem omdat de capaciteit van de binnenunit niet voldeed. Het bedrijf heeft er alles aan gedaan om dit op korte... Er waren in eerste instantie wat problemen na de installatie van het airconditioning systeem omdat de capaciteit van de binnenunit niet voldeed. Het bedrijf heeft er alles aan gedaan om dit op korte termijn op te lossen en nu heb ik in notime een heerlijk verwarmde kamer.
Chapeau NuKoel

Jacques Wijnhoven

Prima adviesgesprek met Pjotr. Bedrijf komt de gemaakte afspraken na. Installatie gebeurde vlot en deskundig. Ook goede uitleg afstandsbediening en LG Thinq app geïnstalleerd waardoor je vanaf... Prima adviesgesprek met Pjotr. Bedrijf komt de gemaakte afspraken na. Installatie gebeurde vlot en deskundig. Ook goede uitleg afstandsbediening en LG Thinq app geïnstalleerd waardoor je vanaf afstand airco kunt bedienen. Tevens is er na ca. 2 maanden nog contact met me opgenomen door Pjotr om eens te komen kijken naar de installatie.
Kortom erg tevreden!
Echter de totale kosten van airco én installatie zijn wel aan de prijs.

Fam Abdoel Enschede

Perfect geïnstalleerd,goed advies gesprek gehad .
Gr Fam Abdoel Enschede