NUKOEL

Nukoel

Goede advies en netjes afgewikkeld

wim sluijs

Prima, vlot.

S. Blom

Goed advies gekregen tijdens het verkoopgesprek. Airco is snel en vakkundig geïnstalleerd. Zelfs bij de installatie één en ander aan kunnen passen aan onze wensen. De airco en service zijn wel... Goed advies gekregen tijdens het verkoopgesprek. Airco is snel en vakkundig geïnstalleerd. Zelfs bij de installatie één en ander aan kunnen passen aan onze wensen. De airco en service zijn wel prijzig.

Arnoud Goos

Kundig personeel. Bij het opstellen van de offerte is er uitvoerig gesproken over de wensen. Dit is omgezet in een duidelijke plan van aanpak. Bij de installatie zijn er geen gekke dingen naar voren... Kundig personeel. Bij het opstellen van de offerte is er uitvoerig gesproken over de wensen. Dit is omgezet in een duidelijke plan van aanpak. Bij de installatie zijn er geen gekke dingen naar voren gekomen, alles kon volgens de duidelijke instructies en foto’s worden uitgevoerd. De monteurs hebben keurig werk afgeleverd en alles netjes opgeruimd. De after sales was ook een prettig gesprek, en alles is volgens plan daadwerkelijk uitgevoerd. Dit zegt natuurlijk ook wat over de kwaliteiten en technische kennis van de verkoper…

J. ten Cate

Goede ervaring. Afspraken worden nagekomen en het werk wordt prima uitgevoerd. Ook het voorgesprek en de aftersale verliepen uiterst vriendelijk.

Marijke van Helsdingen

Gisteren hebben de heren Abdullah en Roy bij mij 2 split airco's geïnstalleerd. Ze hebben hard gewerkt, alles functioneert en ze hebben ook alles weer netjes op z'n plaats gezet, inclusief het... Gisteren hebben de heren Abdullah en Roy bij mij 2 split airco's geïnstalleerd. Ze hebben hard gewerkt, alles functioneert en ze hebben ook alles weer netjes op z'n plaats gezet, inclusief het stofzuigen.
Het bedrijf kan trots zijn op zulke werknemers.

Roy Hollander

Goede informatie van verkoper Pjotr keurig en netjes gemonteerd door monteur Rick een zeer tevreden klant,
Roy Hollander

Maassen

Komen afspraken na. Tevreden

Theo welling

Fijn advies gekregen van Pjotr, vervolgens keurig werkende monteurs over de vloer gehad. Dit alles afgesloten met een aftersales gesprek met Pjotr.

Gosse Sjollema

Correctie afwikkeling van het geheel