NUKOEL

Nukoel

Professionele, kundige en enthousiaste verkoper. Ruimtes werden opgemeten en berekend om de juiste airco’s te adviseren. Hier werd alle tijd voor genomen.
Een aantal maanden na het plaatsen...
Een aantal maanden na het plaatsen van de airco’s had ik nog wat vragen. Hierop is dezelfde verkoper aan huis gekomen om zaken uit te leggen. Erg prettige service.
Nukoel is wel wat duurder in vergelijking met anderen maar men werkt snel & efficiënt en daarom zijn ze het o.I. wel waard.

Familie van Putten

Nukoel, een bedrijf dat met ons meedenkt, hoe een airco te plaatsen, welke voorziet in de behoeftes en niet alleen maar apparaten willen verkopen. Eerste ervaring was met de vertegenwoordiger Dick,... Nukoel, een bedrijf dat met ons meedenkt, hoe een airco te plaatsen, welke voorziet in de behoeftes en niet alleen maar apparaten willen verkopen. Eerste ervaring was met de vertegenwoordiger Dick, verstaat zijn vak, luistert en adviseert! Daarna kwam Roy, een top-monteur! Ook hij heeft nogmaals meegekeken en geadviseerd en alles zeer netjes geïnstalleerd!! Net nog een extra set besteld voor in de woonkamer, omdat deze in het zicht komt gaan we voor de Schilderij-airco. Nu al benieuwd naar de installatie en het uiteindelijke resultaat wat we met vertrouwen tegemoet zien!! Team Nukoel, wederom dank!! Groetjes Familie van Putten uit Almere

Annemarie 123-borduren.nl Almelo

De eerste indruk van de dames van kantoor was open en zeer vriendelijk .
En dat nodige zeker uit tot een gesprek .
Ik heb zelf alles onderzocht en was al van het een en ander op de hoogte...
De eerste indruk van de dames van kantoor was open en zeer vriendelijk .
En dat nodige zeker uit tot een gesprek .
Ik heb zelf alles onderzocht en was al van het een en ander op de hoogte .
Het gesprek met Dhr Veurink was heel erg prettig …maar vooral duidelijk .
Het systeem is door Bas vakkundig geïnstalleerd en tevens ook zeer prettig om zijn omgang
Ik zou NuKoel zeer zeker aanbevelen ben er echt super blij mee

Vis

Goede voorlichting. Alles naar wens geinstalleerd . Kundige monteurs. Alles netjes afgewerkt en opgeruimd na de werkzaamheden. Wij zijn zeer tevreden.

Ingrid can Greuningen

Hele leuke en prettige verkoper en eveneens superleuke, professionele installateurs.

NUkoel

Het een super bedrijf die aansluit en het verkoopt zijn heel aardig mannen ze komen na paar weken kijken hoe het bevalt

Floor

Keurig werk geleverd. Goed geluisterd naar mijn wensen. Leuke en deskundige monteurs. En de afgelopen hete dagen was het genieten met de airco aan.

Nukoel

Goede advies en netjes afgewikkeld

wim sluijs

Prima, vlot.

S. Blom

Goed advies gekregen tijdens het verkoopgesprek. Airco is snel en vakkundig geïnstalleerd. Zelfs bij de installatie één en ander aan kunnen passen aan onze wensen. De airco en service zijn wel... Goed advies gekregen tijdens het verkoopgesprek. Airco is snel en vakkundig geïnstalleerd. Zelfs bij de installatie één en ander aan kunnen passen aan onze wensen. De airco en service zijn wel prijzig.