NUKOEL

Claessen

Goede ervaring

G. Braam

Zeer goed. Duidelijke uitleg en nette montage en zeer goede service

Jeroen

Duidelijk, snel, vakkundig.

Ed Hiddink

Prima service en zeer kundige vakmensen welke de beide airco's hebben geïnstalleerd.

Nukoel

Een zeer goed bedrijf echt vakmensen een aanrader geef 5 sterren

M.C van den Berg

Ik ben super tevreden, alles is goed verlopen.

Fam de Wolde

We hebben een goed gesprek gehad met de adviseur en alles in duidelijk in beeld gebracht.
NuKoel is een bedrijf die doen wat ze zeggen .
Installatie is keurig verlopen .
Gr Fam de...
NuKoel is een bedrijf die doen wat ze zeggen .
Installatie is keurig verlopen .
Gr Fam de Wolde Schoonebeek

Familie Vrolijk

Na een fijn en prettig adviesgesprek hebben wij besloten om de Airco aan te schaffen voor de woonkamer via Dick van den Berg van NuKoel.
De 2 monteurs verstonden hun vak op een heerlijke wijze....
De 2 monteurs verstonden hun vak op een heerlijke wijze. Wij zijn uitermate tevreden over onze installatie.

Nukoel

Professionele, kundige en enthousiaste verkoper. Ruimtes werden opgemeten en berekend om de juiste airco’s te adviseren. Hier werd alle tijd voor genomen.
Een aantal maanden na het plaatsen...
Een aantal maanden na het plaatsen van de airco’s had ik nog wat vragen. Hierop is dezelfde verkoper aan huis gekomen om zaken uit te leggen. Erg prettige service.
Nukoel is wel wat duurder in vergelijking met anderen maar men werkt snel & efficiënt en daarom zijn ze het o.I. wel waard.

Familie van Putten

Nukoel, een bedrijf dat met ons meedenkt, hoe een airco te plaatsen, welke voorziet in de behoeftes en niet alleen maar apparaten willen verkopen. Eerste ervaring was met de vertegenwoordiger Dick,... Nukoel, een bedrijf dat met ons meedenkt, hoe een airco te plaatsen, welke voorziet in de behoeftes en niet alleen maar apparaten willen verkopen. Eerste ervaring was met de vertegenwoordiger Dick, verstaat zijn vak, luistert en adviseert! Daarna kwam Roy, een top-monteur! Ook hij heeft nogmaals meegekeken en geadviseerd en alles zeer netjes geïnstalleerd!! Net nog een extra set besteld voor in de woonkamer, omdat deze in het zicht komt gaan we voor de Schilderij-airco. Nu al benieuwd naar de installatie en het uiteindelijke resultaat wat we met vertrouwen tegemoet zien!! Team Nukoel, wederom dank!! Groetjes Familie van Putten uit Almere