NUKOEL

Spee

Nette installatie van een airco

Marleen Schepers

Heel goed

Jos Koerhuis

Goed adviesgesprek met adviseur Nu Koel. Werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd door kundige monteurs.
Alles netjes opgeruimd na de werkzaamheden.
Wij zijn tevreden met het...
Alles netjes opgeruimd na de werkzaamheden.
Wij zijn tevreden met het eindresultaat.

de Ruiter

Zeer vriendelijk en correct

G. van Dijk

Prima, zeer goede ervaringen...

NuKoel

De ervaring is fantastisch. Het bedrijf heeft alle aandacht voor haar cliënten, legt in detail uit welke systemen nodig zijn (andere bedrijven doen het met een kort bezoekje of telefonisch af),... De ervaring is fantastisch. Het bedrijf heeft alle aandacht voor haar cliënten, legt in detail uit welke systemen nodig zijn (andere bedrijven doen het met een kort bezoekje of telefonisch af), neemt de tijd voor de opdracht en de installatie is ook keurig verlopen.

Adrienne Steenbakkers

Hebben bij mij een twinairco van LG geïnstalleerd waar ik erg blij mee ben. Hij is zeer geruisloos. De installatie is ook zeer professioneel uitgevoerd.

Rick Piek Schoonebeek

Om eerlijk te zijn was ik best wel sceptische omdat er best wel veel airco bedrijven zijn. Na contact te hebben gehad om een afspraak in te plannen met adviseur René Veurink ging super vlot.
Maar al na gelang het gesprek met René werd me gelijk duidelijk dat ik te maken had met een zeer professioneel bedrijf .
Qua berekening en uitleg echt super en we zijn heel erg blij dat we voor NuKoel hebben gekozen.
Tevens ook een compliment voor de monteurs,ze hebben zelfs de koffie koud laten worden omdat ze alle aandacht aan de installatie hadden.
Absoluut een aanrader .
Groeten Fam Piek Schoonebeek.

Harmen

Onderstaande reactie is herzien na contact met één van de eigenaren met NuKoel. naar aanleiding van de review hebben zij contact opgenomen en hebben we een goed gesprek gehad, zij gaven aan dat hun... Onderstaande reactie is herzien na contact met één van de eigenaren met NuKoel. naar aanleiding van de review hebben zij contact opgenomen en hebben we een goed gesprek gehad, zij gaven aan dat hun normale werkwijze voor een groot deel afwijkt van wat ik hieronder heb beschreven, hun opmerkingen heb ik dan ook voor de eerlijkheid toegevoegd, je kan ze herkennen aan [NK].

---

Onlangs zijn ze bij ons langs geweest om te kijken naar de mogelijkheden voor airco in de woonkamer. Gesprek verliep prima (al was 1,5 uur wat aan de lange kant).
[NK] 1,5 uur is inderdaad vrij lang, we streven naar ongeveer 1 uur.

Direct een offerte gekregen. De prijs €3200 voor de airco en €595 voor de installatie ervan máár als je nu direct beslist krijg je de installatiekosten ‘gratis’… let op, deze actie geldt alleen vandaag.
[NK] Deze korting zou alleen aangeboden moeten worden als duidelijk is dat er meerdere offertes zijn aangevraagd zodat we voorkomen dat we meerdere keren langs moeten komen, bij jullie zou die korting dus niet op deze manier ('alleen vandaag geldig') gecommuniceerd moeten zijn.

Bij de verkoop sluit je ook een ‘onderhoudscontract’ af van 5 jaar waarvoor wij in totaal - in die 5 jaar - nog eens bijna €1500 extra kwijt bent. Daarvoor krijg je dan wel het jaarlijks onderhoud én de werkzaamheden, materiaal en voorrijkosten vergoed als er iets stuk gaat binnen de garantieperiode.. valt dat niet al onder de wettelijke garantie of de garantie van de leverancier?
[NK] Er is ook een goedkopere variant, deze betreft de jaarlijkse onderhoudsbeurt plus toegang tot telefonische klantenservice, deze variant kost €3,75 per week. De variant van €5,95 per week dekt ook alle eventuele manuren binnen deze periode, dat valt buiten de wettelijke garantie. Met deze optie ontzorgen we je de komende 5 jaar, dit is prijsvast (dus geen inflatiecorrecties).