NUKOEL

Anouk Schoenmakers

Ontzettend fijn bedrijf! Airco's van klasse (koelt snel en is ook nog stil) en ontzettend fijne mensen. Salesman René probeert je niet zoveel mogelijk airco's te verkopen, maar denkt echt mee in wat... Ontzettend fijn bedrijf! Airco's van klasse (koelt snel en is ook nog stil) en ontzettend fijne mensen. Salesman René probeert je niet zoveel mogelijk airco's te verkopen, maar denkt echt mee in wat er bij jullie privé situatie het beste past. En installateurs Roy en Bas zijn een topteam die kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben. Tijdens de installatie hebben ze ons bij elke keuze betrokken, om zeker te weten dat wij er tevreden mee zouden zijn. En daarbij hebben ze uiteindelijk nog 3 uur langer doorgewerkt om het allemaal degelijk en netjes af te leveren, in plaats van het af te raffelen en op tijd naar huis te kunnen. Echte toppers!

Harry Didden

Prima werk geleverd,geheel volgens afspraak twee airco,s gemonteerd door de hard en netjes werkende beleefde monteur top!!

C Volkers

Vlotte levering en plaatsen. Goed telefonisch bereikbaar.

Nukoel

Goed en professionele personeel

Kraak

Professioneel bedrijf. Zeer klantvriendelijk

Sandra

Het contact via het kantoor liep super .
Ik werd snel gebeld om een vrijblijvend advies gesprek in te plannen.
Het gesprek met Dhr Veurink was heel erg duidelijk en precies zoals alles...
Het contact via het kantoor liep super .
Ik werd snel gebeld om een vrijblijvend advies gesprek in te plannen.
Het gesprek met Dhr Veurink was heel erg duidelijk en precies zoals alles uiteindelijk uit is gekomen.
Super Service .
Ik ben zeer blij dat ik de knoop heb doorgehakt en met NuKoel in zee ben gegaan .
Absoluut een aanrader .
Sandra uit Vollenhove

Spee

Nette installatie van een airco

Marleen Schepers

Heel goed

Jos Koerhuis

Goed adviesgesprek met adviseur Nu Koel. Werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd door kundige monteurs.
Alles netjes opgeruimd na de werkzaamheden.
Wij zijn tevreden met het...
Alles netjes opgeruimd na de werkzaamheden.
Wij zijn tevreden met het eindresultaat.