NUKOEL

Van laarhoven

Heel goed

Erica Jonkers-Brink

Goede service, vriendelijke werknemers en uitstekende onderhoud van onze apparaten. Ik zou zeggen: zo doorgaan als het tot nu toe ook ging.

F.

Goede service en installatie. Vakmannen.

Karl Pook

Installatie van 3 airco’s professioneel, top afwerking.
Onderhoudsbeurt ook professioneel uitgevoerd.
Qua prijs wel in het hogere segment, maar dan ook top kwaliteit en service.

Johan moerland

Voor de aanschaf goede voorlichting over het product gekregen .
Ook de voor en nadelen van verschillende producten besproken met zeer vriendelijke en kundige adviseur.
Zeer kundige...
Voor de aanschaf goede voorlichting over het product gekregen .
Zeer kundige installateur en gaat secuur te werk. Na installatie goede uitleg gegeven . Niet de goedkoopste maar goed product. Wij zijn er tevreden mee. Ook de nazorg en communicatie verloopt prima.

wilfred vd hurk

Een goed bedrijf komt zijn afspraak goed naar

Diebels

Goede nette monteurs en een vlotte afhandeling ,zeer tevreden.

P.S.

Zojuist gebeld door NuKoel. Of ik blij ben met hun product (Airco in mijn geval) en hun service. Door omstandigheden gebruik m nog niet, vandaar een 3/5 wegens 'gebrek aan bewijs'. Maar ze vonden... Zojuist gebeld door NuKoel. Of ik blij ben met hun product (Airco in mijn geval) en hun service. Door omstandigheden gebruik m nog niet, vandaar een 3/5 wegens 'gebrek aan bewijs'. Maar ze vonden het wel fijn als ik toch n review zou schrijven. Bij deze dan.. ofwel, jammer dat ze wel erg duwen om n review geplaatst te krijgen.

Pieter

Vandaag een vrijblijvend gesprek met Dick van den Berg gehad. Gewoon een goed gesprek met deze enthousiaste en deskundige persoon. Maar helaas doen wij geen zaken omdat de prijs (ver) boven mijn... Vandaag een vrijblijvend gesprek met Dick van den Berg gehad. Gewoon een goed gesprek met deze enthousiaste en deskundige persoon. Maar helaas doen wij geen zaken omdat de prijs (ver) boven mijn budget ligt.