NUKOEL

Kraak

Professioneel bedrijf. Zeer klantvriendelijk

Sandra

Het contact via het kantoor liep super .
Ik werd snel gebeld om een vrijblijvend advies gesprek in te plannen.
Het gesprek met Dhr Veurink was heel erg duidelijk en precies zoals alles...
Het contact via het kantoor liep super .
Ik werd snel gebeld om een vrijblijvend advies gesprek in te plannen.
Het gesprek met Dhr Veurink was heel erg duidelijk en precies zoals alles uiteindelijk uit is gekomen.
Super Service .
Ik ben zeer blij dat ik de knoop heb doorgehakt en met NuKoel in zee ben gegaan .
Absoluut een aanrader .
Sandra uit Vollenhove

Spee

Nette installatie van een airco

Marleen Schepers

Heel goed

Jos Koerhuis

Goed adviesgesprek met adviseur Nu Koel. Werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd door kundige monteurs.
Alles netjes opgeruimd na de werkzaamheden.
Wij zijn tevreden met het...
Alles netjes opgeruimd na de werkzaamheden.
Wij zijn tevreden met het eindresultaat.

de Ruiter

Zeer vriendelijk en correct

G. van Dijk

Prima, zeer goede ervaringen...

NuKoel

De ervaring is fantastisch. Het bedrijf heeft alle aandacht voor haar cliënten, legt in detail uit welke systemen nodig zijn (andere bedrijven doen het met een kort bezoekje of telefonisch af),... De ervaring is fantastisch. Het bedrijf heeft alle aandacht voor haar cliënten, legt in detail uit welke systemen nodig zijn (andere bedrijven doen het met een kort bezoekje of telefonisch af), neemt de tijd voor de opdracht en de installatie is ook keurig verlopen.

Adrienne Steenbakkers

Hebben bij mij een twinairco van LG geïnstalleerd waar ik erg blij mee ben. Hij is zeer geruisloos. De installatie is ook zeer professioneel uitgevoerd.