NUKOEL

Zeer goede service

Natallia Eber

Deskundig werk

Ton van Dongen

Hallo! Wij zijn blij met onze 2 nieuwe Airco's! Vakkundig geïnstalleerd door NUKOEL !! Na een vakkundige uitleg en meedenken van Jordy
hebben wij 2 airco's laten plaatsen! De monteurs kwamen op...
hebben wij 2 airco's laten plaatsen! De monteurs kwamen op de afgesproken tijd en hebben alles zeer netjes gemonteerd en opgeruimd. Wij zijn zeer tevreden over NUKOEL !!!!!
Echt een aanrader !!!!!!!!!!

Groet, Ton

W.J. van Emmerik

Goede ervaring met Nukoel alles goed gepland monteurs hebben met betonboorder en electricien goed overleg gehad over de plaatsing van de airco zodat de leidingen zoveel mogelijk uit het zicht konden... Goede ervaring met Nukoel alles goed gepland monteurs hebben met betonboorder en electricien goed overleg gehad over de plaatsing van de airco zodat de leidingen zoveel mogelijk uit het zicht konden worden gemonteerd. Na plaatsing goede uitleg over de werking van de airco.

Petra Damen

Fijn informatiegesprek thuis op de bank gehad, waardoor we al snel hebben besloten. Binnen 2 weken hing de airco, aangesloten en wel, in de huiskamer.

JLP Heideman

Klantvriendelijk en vakkundig

R.Jonkers

Goed contact en nette installatie

Petra Kuijs

Fantastisch.Goede uitleg.

W.Boelhouwer

De installatie verliep geheel volgens plan. De airco werkt goed.
De monteur was erg prettig in de omgang