NUKOEL

Jeroen Favôt

Hallo,
wij hebben de airco laten plaatsen door Nukoel en zijn zeer tevreden over de uitleg en de offerte die aan ons gemaakt is. het is ook mooi dat de firma iets terug doet voor de natuur. Hallo,
de installatie van de units en airco's in huis werd er vakkundig en netjes geplaatst. De airco's werken perfect.

Zeer goede vaklui die oplossingen ter plekke bedenken om het het beter en netter uit te laten zien

Miranda Wakelkamp

Een heel service gericht bedrijf met vakmensen die ook nog eens ontzettend aardig zijn en met je meedenken. En héél netjes werken! Kom je niet vaak meer tegen.

Fam verzaal

Goed en betrouwbaar advies, totaal pakket, alles wordt geregeld. Geen lange wachttijden: Binnen 2,5 na aankoop geïnstalleerd. De twee installateurs waren echte vakmensen die keurig werk afleveren.... Goed en betrouwbaar advies, totaal pakket, alles wordt geregeld. Geen lange wachttijden: Binnen 2,5 na aankoop geïnstalleerd. De twee installateurs waren echte vakmensen die keurig werk afleveren.
Wij zijn zeer tevreden!

R Diks Afbouw

Werken netjes keurig gedaan

c van zuijdam

Hebben alles gedaan als belooft en de monteurs waren super goed en schoon niks achter gelaten ze nog net niet het huis gepoets een 10 waard

T. Smits van EFAS Security

Pand voorzien van Airco's, goed advies, prettige planning, en top uitgevoerd.

Luimes

Heel snel een afspraak kunnen maken. Nette verkoop niet gedwongen. Er wordt gekeken naar wat je nodig hebt en past. Afspraak voor installatie was ook snel gemaakt. Goed geplaatst en netjes... Heel snel een afspraak kunnen maken. Nette verkoop niet gedwongen. Er wordt gekeken naar wat je nodig hebt en past. Afspraak voor installatie was ook snel gemaakt. Goed geplaatst en netjes afgewerkt. Tijd voor uitleg. Aftercare of alles naar wens was. Heel tevreden!

Van der Leest

Onze ervaringen zijn prima. De praktijk sloot niet helemaal aan met de theorie maar dat werd door de monteurs goed opgelost.

Leonard

Dick vd Berg is vandaag bij ons langs geweest en heeft ons advies en uitleg gegeven om een airco aan te schaffen. Zeker een aanrader om naar NUKOEL te gaan