NUKOEL

Leonard

Dick vd Berg is vandaag bij ons langs geweest en heeft ons advies en uitleg gegeven om een airco aan te schaffen. Zeker een aanrader om naar NUKOEL te gaan

TCN Alkmaar Oudorp

Nette monteurs, goede service en communicatie.

NN

Niet goedkoop, wel prima service.
Vakbekwaam personeel, netjes werkend en alle uitleg en raad.

Hans Pellegrom

Zeer prettig en duidelijke afspraken.

Audiovoice Marijke

Heel fijn geholpen. Snelle en professionele plaatsing van de airco. Zeer tevreden.

Patrick Oosterheerd

De verkoper is twee keer langs geweest om alles door te nemen. De eerste keer om de situatie te bekijken en de tweede keer om het plan door te nemen. De monteurs waren aardig en hebben nog wat... De verkoper is twee keer langs geweest om alles door te nemen. De eerste keer om de situatie te bekijken en de tweede keer om het plan door te nemen. De monteurs waren aardig en hebben nog wat aanpassing voor gesteld. Al met al een hele fijne ervaring. De airco's werken goed. De airco's zijn netjes afgewerkt.

Marko

Goede ervaring met NuKoel. Van eerste klantcontact tot montage alles tot in de puntjes verzorgd. Daarnaast kreeg ik 2 weken na montage nog een telefoontje of alles naar wens is, top klantenservice.

Special Roast BV

Vakkundig, geordend en snel

A.W.Ploeg

Prettige kennismaking met accountmanager Piotr ,deze heeft ons goed voorgeligt,vriendelijke,kundige monteurs ook in voor een grap

Stichting

Goed en erg vriendelijk !