heidinga

Slecht

Beschrijf uw ervaring in een regel

niet leveren wat bedoeld is

Elizw

9 weken geleden blokhut besteld, betaald,
Krijgen steeds andere levertijd weken
Mail wordt niet beantwoord, telefoon nemen ze niet op
Vertrouwen wordt mimder

Slecht contact

Evelien

Onze levering zou 1 mei bezorgd worden. Hele dag thuis geweest en geen materialen bezorgd. Hebben 2 uur in de wacht gestaan bij de klantenservice voordat er uberhaupt iemand was die de moeite nam om... Onze levering zou 1 mei bezorgd worden. Hele dag thuis geweest en geen materialen bezorgd. Hebben 2 uur in de wacht gestaan bij de klantenservice voordat er uberhaupt iemand was die de moeite nam om de telefoon op te nemen. 1 artikel was niet voorradig en ons werd toegezegd dat de levering 100% zeker geleverd kon worden op 06 mei. Dit zou bevestigd worden op de mail en omdat er geen bevestiging kwam op 3 mei wederom telefonisch contact gezocht. Zou worden terug gebeld, moet nog steeds gebeuren! Vandaag is het 6 mei en wederom zijn de materialen niet geleverd! Wij hebben aangegeven dat het artikel wat niet voorradig is, geannuleerd kan worden. Het excuus is nu, dat als ze het eerder hadden geweten dat deze week de materialen geleverd hadden kunnen worden. Wat een waardeloos bedrijf! Advies voor het bedrijf om een training 'communicatie naar klanten' te organiseren intern, want dit is ronduit belachelijk!

Waardeloos bedrijf

Ireen

Complete overkapping besteld maar we miste alle boeiborden en hoekprofielen. Aangezien ze ook telefonisch slecht bereikbaar zijn zijn we er maar naar toe gereden tot 2 x toe. Dus 2x uur heen en uur... Complete overkapping besteld maar we miste alle boeiborden en hoekprofielen. Aangezien ze ook telefonisch slecht bereikbaar zijn zijn we er maar naar toe gereden tot 2 x toe. Dus 2x uur heen en uur terug! Er staat ook niet op de site dat je een extra achterwand moet bestellen. Er zijn rachels die aan weerszijden bekleed moeten worden met rabatdelen. Er was maar één wand bij geleverd!De achterwand hebben we elders gekocht. Zeer slecht bedrijf.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Slecht bedrijf. Complete overkapping niet compleet.

Mike D

Totaal geen goed ervaring met dit bedrijf, kwaliteit zwaar ondermaats, komen afspraken niet na, verkeerd materiaal geleverd.
En bovendien zeer slecht helpdesk die na 5 mails gewoon stopt met...
En bovendien zeer slecht helpdesk die na 5 mails gewoon stopt met reageren

Ronduit slecht !

samuel van den Berg

Bestelling geplaatst op de website. er stond bij dat het binnen 72 uur geleverd zou worden. bij het afrekenen was de eerst volgende leverdag meer dan een week later. 1 dag voor levering krijg ik te... Bestelling geplaatst op de website. er stond bij dat het binnen 72 uur geleverd zou worden. bij het afrekenen was de eerst volgende leverdag meer dan een week later. 1 dag voor levering krijg ik te horen dat de levering weer is uitgesteld. het bedrijf is telefonische ook zeer slecht bereikbaar, je wordt in de wacht gezet en krijgt nooit iemand aan de telefoon. bestel hier niet zomaar iets als je het snel nodig hebt, beloftes worden niet nagekomen.

slechte service

Theo

2 weken geleden een partij Douglas houten palen besteld van 20 bij 20 cm voor het bouwen van een veranda. Heel pakket inclusief schroeven en andere bevestigingsmaterialen (hoekankers,... 2 weken geleden een partij Douglas houten palen besteld van 20 bij 20 cm voor het bouwen van een veranda. Heel pakket inclusief schroeven en andere bevestigingsmaterialen (hoekankers, verbindingsplaatjes en verstelbare paaldragers).

Na een week werd het hout geleverd, andere zaken zouden separaat verstuurd worden.

De palen van 2 meter bleken tot op de kern van de paal gespleten te zijn. Het betrof hier geen normale houtscheurtjes maar diepe kloven over de hele lengte. De palen zijn hierdoor onbruikbaar als staanders omdat je aan alle kanten de paal in kijkt. De palen van 3 meter hebben dit niet.

NuBuiten gebeld en klachtenformulier ingevuld inclusief 5 foto's die aantonen hoe lang en diep de kloven zijn. Na 2 dagen krijg ik als reactie dat het normaal is dat dit soort hout scheurtjes kan bevatten. Scheurtjes kan maar dit soort kloven hebben vrienden die in de bouw werken zelfs nog nooit gezien.

Van de overige zaken zijn alleen de schroeven geleverd en is het na 2 weken nog steeds wachten op de hoekankers, verbindingsplaatjes en verstelbare paaldragers (levertijd was binnen 72 uur volgens de website).

Kortom: ik zit nu met palen die niet te gebruiken zijn en zaken die nog steeds niet geleverd zijn. Omruilen doen ze niet want in hun ogen hebben ze goede producten geleverd dus retourneren mag maar dan moet je het zelf even terugbrengen naar Hardinxveld-Giesendam.

NuBuiten is een organisatie die klanttevredenheid totaal niet interessant vindt en niets wil doen met klachten die gegrond zijn. Inferieure kwaliteit en slechte service zou mij doen besluiten om deze zaak voor iedereen die niet bedonderd wil worden af te raden en op zoek te gaan naar een beter alternatief.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Slechtste kwaliteit Douglas hout ooit geleverd

Peter

Bestellen alles op voorraad staat er op de site, met de voorraad aantallen erbij dus ik bestel, betaal, 2 dagen later mail met niet leverbaar maar kan wel duurdere planken bestellen word de de... Bestellen alles op voorraad staat er op de site, met de voorraad aantallen erbij dus ik bestel, betaal, 2 dagen later mail met niet leverbaar maar kan wel duurdere planken bestellen word de de rekening wel 300 euro hoger.

zeer slecht

Linda

Al lange tijd in “onderhandeling”. Nog steeds geen creditering gehad. Bouw ligt stil!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Scheutig met excuses, slechte kwaliteit

D

Wat een teleurstelling! Komen levertijden niet na en zijn te beroerd om te overleggen. Wat heb ik aan een mailtje met weer excuses dat de levering weer twee weken wordt uitgesteld.

Zeer slecht!