Theo

2 weken geleden een partij Douglas houten palen besteld van 20 bij 20 cm voor het bouwen van een veranda. Heel pakket inclusief schroeven en andere bevestigingsmaterialen (hoekankers, verbindingsplaatjes en verstelbare paaldragers).

Na een week werd het hout geleverd, andere zaken zouden separaat verstuurd worden.

De palen van 2 meter bleken tot op de kern van de paal gespleten te zijn. Het betrof hier geen normale houtscheurtjes maar diepe kloven over de hele lengte. De palen zijn hierdoor onbruikbaar als staanders omdat je aan alle kanten de paal in kijkt. De palen van 3 meter hebben dit niet.

NuBuiten gebeld en klachtenformulier ingevuld inclusief 5 foto's die aantonen hoe lang en diep de kloven zijn. Na 2 dagen krijg ik als reactie dat het normaal is dat dit soort hout scheurtjes kan bevatten. Scheurtjes kan maar dit soort kloven hebben vrienden die in de bouw werken zelfs nog nooit gezien.

Van de overige zaken zijn alleen de schroeven geleverd en is het na 2 weken nog steeds wachten op de hoekankers, verbindingsplaatjes en verstelbare paaldragers (levertijd was binnen 72 uur volgens de website).

Kortom: ik zit nu met palen die niet te gebruiken zijn en zaken die nog steeds niet geleverd zijn. Omruilen doen ze niet want in hun ogen hebben ze goede producten geleverd dus retourneren mag maar dan moet je het zelf even terugbrengen naar Hardinxveld-Giesendam.

NuBuiten is een organisatie die klanttevredenheid totaal niet interessant vindt en niets wil doen met klachten die gegrond zijn. Inferieure kwaliteit en slechte service zou mij doen besluiten om deze zaak voor iedereen die niet bedonderd wil worden af te raden en op zoek te gaan naar een beter alternatief.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Slechtste kwaliteit Douglas hout ooit geleverd

Score voor NuBuiten.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Douglas hout