NTI

NTI Ook benieuwd naar feedback over de webshop NTI? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company962
Uitstekend (10/10)
88 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen NTI met 8.6/10. Gebaseerd op 962 ervaringen.
Flexibiliteit
Examens

Will Runderkamp, to-mas@planet.nl
Goed (8/10)
Will Runderkamp, to-mas@planet.nl

Gebruik van de memotrainer en de keuze van de studieboeken anatomie/fysiologie, pathologie en farmacologie.

Parkeren en catering kunnen beter

Score voor NTI:4/5
Beveelt u NTI aan?Ja

Stevige, intensieve opleiding. compact qua tijdsduur. je dient wel degelijk te beschikken over de vereiste studietijd..
de onderdelen van de cursusdagen is nauwkeurig omschreven en wordt systematisch en didactisch gevarieerd aangeboden..
de studiehandleiding is duidelijk, alleen ontbreekt in de literatuurlijst: "psychotherapie".

Prima (7/10)

De leraar en het bestaan van de memotrainer

De memotrainer moet nog wat uitgebreider worden. Daarnaast zou de NTI de diploma's standaard uit zichzelf toe moeten sturen. Nu moet je er eerst zelf achterkomen dat dit niet gebeurt, waarna je zelf verder actie moet ondernemen.

Score voor NTI:3.5/5
Beveelt u NTI aan?Ja

Mijn ervaringen met de nti waren prima en de lesdagen waren interessant zowel door de kwaliteit van de docent als door die van de medecursisten.

Geralda de Vries
Zeer slecht (2/10)
Geralda de Vries

Inmiddels is na veelvuldig telefonische en schriftelijke klachtenmeldingen compensatie in geld toegepast, waarvoor dank.

Bied pas een opleiding aan als alles volledig en goed georganiseerd is.

Score voor NTI:1/5
Beveelt u NTI aan?Nee

Zeer slechte organisatie en communicatie:.
- onvolledig lesmateriaal: ontbreken van webinars, ontbreken van uploadmogelijkheden.
- onpersoonlijke klachtafhandeling (kluitje in t riet), geen docenten gekoppeld aan opdrachten en beoordeling. .
- communicatie liep via hbo-mentoraat: geen inhoudelijke kennis mbt opleiding.

Nathali Kesimaat, 38 jaar, Lelystad

Op de startdag mensen ontmoet die dezelfde opleiding volgen. fijn om contact te krijgen en onderhouden met medeleerlingen. zo kunnen we elkaar helpen. tijdens de praktijkdagen kun je de theorie bespreken met een docent, en al het geleerde in praktijk brengen. dat motiveert enorm om nog wat extra tijd en aandacht aan de opleiding te besteden.

Voldoende (6/10)

De flexibiliteit in de tijd

Draag zorg voor zorgvuldigheid. Nu staan bijvoorbeeld portfolio opdrachten die verplicht zijn voor een werkbezoek niet online zonder er om te vragen en kunnen missen het (verplichte) bezoek missen omdat het systeem niet klopt.

Beveelt u NTI aan?Nee

Erg slordig en vaak onduidelijk. de praktijklessen zijn prima, maar organisatorisch klopt er niet veel van de nti. veel mails over zaken die al geregeld zijn en geen tot weinig duidelijkheid over het anewspring systeem.

Student begonnen in 2017, 25 jaar, Steenwijk

Tot zover vind ik dit een ideale toevoeging op mijn werk als groepsles docent. het is goed te combineren met mijn andere baan en mijn gezin. nu heb ik ook mogelijkheden in de fitness te kunnen werken en dat is helemaal top natuurlijk.

L. Stam
L. Stam

Memotrainer is enorm nuttig!!!

Lesdagen zijn vrij saai, zeker als de docent teveel aan de powerpointpresentatie vasthoudt. Als hij vanuit zichzelf begint te vertellen ben ik wel geboeid.

Beveelt u NTI aan?Ja

Fast track medische basiskennis is een fijne manier om snel de stof tot je te nemen.

Prima (7/10)

Na de lesdag sluit je af met een examen

Score voor NTI:3.5/5
Beveelt u NTI aan?Ja

Locatie goed bereikbaar met openbaar vervoer. .
lessen duidelijk opgebouwd.

- Beter lesmateriaal
- Snellere reactie vanuit het HBO Mentoraat

Score voor NTI:2/5
Beveelt u NTI aan?Nee

Heel slecht! huiswerk werd ver buiten de gestelde termijn nagekeken, docenten waren om de haverklap ziek. begeleiding was 0,0: vragen konden alleen maar via het forum gesteld worden en daar werd gewoon óf niet op gereageerd, óf pas na wéken. nooit meer nti voor mij!.

Voldoende (6/10)

De inhoud van de stof was precies wat ik zocht. Alleen weet ik niet of de benaming juridische folder voor de

Verbeter de voorlichting vooraf. Zodat bekend is wat er wordt verwacht voor de eindopdracht, ik heb deze teruggekregen omdat het voorblad ontbrak. Dat stond echter helemaal nergens en hierdoor kwam het terug . Er is dan door de mentor ook niet meteen antwoord, hierdoor liep ik een vertraging op van enkele weken! Geen excuus of niets. Op mijn klacht kreeg ik te horen dat er helemaal geen voorblad meegestuurd had hoeven worden. ??? Zéér onduidelijk

Mijn huiswerk werd niet binnen de termijn nagekeken. Hierover heb ik een klacht ingediend.

U geeft als kop: Sterke punten. U zou ook een punt: negatieve punten moeten hebben.

Ik kreeg het certificaat zo kaal in een envelop. Ik had een 9,5. Het zou fijn zijn geweest als er even een persoonlijk tekstje van jullie bij had gestaan.

Bij de eindopdracht had ik helemaal geen feedback van de docent. Dat zou wel heel normaal zijn geweest en heb ik echt gemist.

De mentoren zijn soms niet helemaal op de hoogte. Bij de eindopdracht kreeg ik verschillende informatie.

Uw vraag: Beveelt je NTI aan is fout, het is: Beveel

Ik vind het programma zéér onduidelijk en omslachtig. Er is geen zoekfunctie. Dat is echt nodig. Het programma is ook zeer gedateerd. Tijd voor een update zou ik zeggen.

tip: als bij de waardering een 7 gegeven wordt staat er: prima en bij een 8: goed. Dat is andersom.

Ik kon geen praktijk workshops volgen. Een neutraal antwoord had mogelijk moeten zijn. Nu moet ik een cijfer geven voor iets dat ik niet kon volgen.
De enquete is heel matig!

Beveelt u NTI aan?Nee

De inhoud van de stof was goed. ik heb negatieve ervaringen met de voorlichting over wat werd verwacht. ik heb een aantal klachten ingediend.

Bedrijfsinformatie

Kwalitatief goed onderwijs moet voor iedereen bereikbaar zijn. Of je nu werkt of een druk privéleven hebt, een erkende opleiding van het NTI volg je waar en wanneer het jou uitkomt.

Het nieuwe studeren is de ideale combinatie tussen online en klassikaal onderwijs. Tijdens jouw studie maak je gebruik van moderne studiemethodes, waaronder e-modules, interactieve opdrachten en video-instructies. Kies uit ruim 850 opleidingen!
Adres
Postbus 2222