NTI-nl

7.8/10
Mentor
7.5/10

anonymous

Op dit moment volg met veel plezier een masteropleiding. Ik hoop binnen nu en een paar maanden af te studeren en wilde dan eigenlijk een nieuwe masteropleiding doen. Echter bleef ik enorm twijfelen... Op dit moment volg met veel plezier een masteropleiding. Ik hoop binnen nu en een paar maanden af te studeren en wilde dan eigenlijk een nieuwe masteropleiding doen. Echter bleef ik enorm twijfelen en was er ook wel veel onduidelijkheid over de studeerbaarheid van deze masteropleiding (gaat stoppen). Gelukkig ben ik enorm goed geholpen door mijn mentor en de studieadviseurs en heb ik mij nu ingeschreven voor het masterprogramma. Ontzettend blij mee. Ik ben nu al sinds maart 2017 student bij de NTI en ben dit met veel plezier. De NTI is een zeer fijn en meedenkend opleidingsinstituut en voorlopig blijf ik nog fijn doorstuderen bij de NTI.

De mentoren zijn ontzettend hulpvaardig. Zij zijn goed bereikbaar, denken actief mee en zorgen er daardoor mede voor dat je toch het gevoel hebt dat de NTI met je begaan aan ondanks dat het afstandsonderwijs is. Ook de studieadviseurs zijn helpend en ook de docenten zijn heel fijn. De lessen zijn goed en de feedback op de eindopdrachten (papers) is heel uitgebreid. Dus je leert daar veel van voor een volgende keer of als je hem moet verbeteren bij een onvoldoende. Eigenlijk vooral veel sterke punten.

De informatievoorziening vooraf kan beter en de termijnen voor de beoordelingen worden te vaak overschreden.

Ik start voor het eerst een studie van 6 maanden

Ik moet hier nog aan beginnen

Ik weet nog niet goed hoe de studie er voor mij uit zal zien, het zou fijn zijn als dit puntsgewijs uitgeschreven stond

Thijs

Goed. Ze waren snel met alles regelen en wacht nu met smart op de lesstof!!

Snelle service!

anonymous

Het inschrijven ging erg gemakkelijk. Overzichtelijk wat je moet doen.

Handig met het betalingsoverzicht.

Misschien is het handig om duidelijker aan te geven of je op een later moment ook studiehulp (oefentoetsen etc.) kunt bijbestellen.

anonymous

Die is tot noch toe goed

Lekker niet te dure studie

Ik heb kunnen inloggen met alleen mijn studentennummer zonder dat ik van jullie een wachtwoord heb gekregen dus als iemand mijn gmail hackt kan die bij jullie binnenkomen door studentennummer in te vullen en ww te wijzigen

Nathalja

Hele behulpzame en aardige mensen!

Duidelijk, behulpzaam

anonymous

Super start gemaakt met een nieuwe cursus: Kinderpsychologie. Snel reactie van de docent.

- duidelijke informatie op de site
- snel reactie van de docent op ingestuurd huiswerk
- aanmelden gemakkelijk
- kan gebruikmaken van een proefperiode
- cursusmateriaal ziet er goed uit

bij het starten van een tweede studie zorgen dat student eigen studentnummer behoudt.

Raymond

Na 1,5 jaar onaangekondigde kosten! Deze dienen betaald te worden, geen duidelijke uitleg.

Berit de Bijl

Vreselijk bedrijf!

In februari via de site interesse getoond in een cursus, binnen een week gebeld of ik een studieboek wou inzien, hier zei ik ja op niet wetende dat ik 14 dagen later aan een cursus vast zat van een jaar wat me 100 euro per maand koste !

Bart

Waardeloze opleiding. Voor de theorie krijg je 2 boeken die je zelf mag doorlezen. Oefenen kan alleen door de vragen in de boeken te beantwoorden, deze moet je zelf nakijken. Voorbereiden voor het... Waardeloze opleiding. Voor de theorie krijg je 2 boeken die je zelf mag doorlezen. Oefenen kan alleen door de vragen in de boeken te beantwoorden, deze moet je zelf nakijken. Voorbereiden voor het praktijkexamen is onmogelijk, je krijgt een korte reader die zeer onvolledig en soms zelfs onjuist is.