NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Iris Doff

Alles is heel duidelijk aangegeven in je leeromgeving. De boeken zijn heel duidelijk te volgen en de hoofdstukken zijn praktisch ingedeeld. Als tip geef ik mee dat er misschien meer oefenopgaven... Alles is heel duidelijk aangegeven in je leeromgeving. De boeken zijn heel duidelijk te volgen en de hoofdstukken zijn praktisch ingedeeld. Als tip geef ik mee dat er misschien meer oefenopgaven moeten komen na elk hoofdstuk samenvatten.

Maxime

Hele leuke ervaring en ontzettend leerzaam. Na een heftige ervaring op werk ivm agressie, heb ik nu de handvaten gekregen om ermee te dealen. Leuk en ontzettend leerzaam!

Nicole Metz

Ik heb niet echt een duidelijke lijn gevonden in deze studie, ik moet nu eerst een praktijkdag volgen voordat ik met het tweede deel verder kan maar ik heb de praktijkdagen heel ver weg moeten... Ik heb niet echt een duidelijke lijn gevonden in deze studie, ik moet nu eerst een praktijkdag volgen voordat ik met het tweede deel verder kan maar ik heb de praktijkdagen heel ver weg moeten plannen omdat er geen plek was op een dag dat ik kon....Het voelt nu alsof ik niets doe......De vorige studie vond ik prettiger in de planning en afronding.

Jack Zuidema

Ik vind de flexibiliteit die je hebt in het plannen van de examens en daarmee ook de flexibiliteit in het tempop waarin je studeert erg prettig. Ik wilde vooral de theorie-examens zo snel mogelijk... Ik vind de flexibiliteit die je hebt in het plannen van de examens en daarmee ook de flexibiliteit in het tempop waarin je studeert erg prettig. Ik wilde vooral de theorie-examens zo snel mogelijk achter de rug hebben zodat ik me daarna kon richten op de stage, en dat is me ook gelukt. Dat je dat zelf kunt bepalen vind ik wel erg prettig.

Ludwina Quist

Ik ben blij dat ik deze opleiding klassikaal heb gedaan. We hadden een fijne klas, met mensen die elkaar hielpen. Zonder mijn mede studenten en vakkundige docent, weet ik niet of ik het gehaald had... Ik ben blij dat ik deze opleiding klassikaal heb gedaan. We hadden een fijne klas, met mensen die elkaar hielpen. Zonder mijn mede studenten en vakkundige docent, weet ik niet of ik het gehaald had ;-) Na 14 jaar als Pedagogisch Medewerker in de kinderopvang, ga ik nu als Onderwijsassistent op een basisschool werken! Een droom die uitkomt!

Simone de Leeuw

Prima te doen om via NTI te studeren. Soms ligt het niveau van wat er verwacht wordt wel wat hoger dan bij andere Hogescholen. Vraag me wel af waarom. Daarnaast zat er veel tijd tussen het afsluiten... Prima te doen om via NTI te studeren. Soms ligt het niveau van wat er verwacht wordt wel wat hoger dan bij andere Hogescholen. Vraag me wel af waarom. Daarnaast zat er veel tijd tussen het afsluiten van jaar 3 en de overgang naar het afstuderen (kon pas enkele maanden later terecht bij de dagen PvA).
Verder heb ik goed ervaringen met het geheel.

Wollebol

Zeer goede ervaringen w.b. relevantie van de leerstof in het werkveld. Helaas minder goede ervaringen in het stagetraject gehad met de stagebegeleiding.

angelo boelijn

Hele goede kwaliteit in literatuur fijne mensen die snel reageren op je vragen

Evi Stottelaar

Het zijn alleen maar geld wolven hier. Begeleiding 0,0
Het zijn alleen maar geld wolven hier. Begeleiding 0,0
Ik krijg alleen maar facturen toegestuurd die niet eens voor mij bedoeld zijn en vervolgens krijg ik op een email niet eens reactie. Of ik krijg een keer een reactie en dan is mijn vraag niet eens beantwoord. Ik wil een keuzedeel wijzigen van Spaans naar Specialist leesbevordering. Dit keuzedeel was er nog niet toen ik Spaans had gekozen. Anders had ik nooit voor Spaans gekozen. Mensen het wijzigen van een keuzedeel kost gewoon 47,50 administratiekosten + 200 euro!!!!!!!!!!! Terwijl het keuzedeel Specialist leesbevordering GRATIS te volgens is vanuit de overheid. Ga hier never nooit studeren!

Reactie NTI-nl:

Beste Evi,
Wat vervelend om te lezen, we willen je graag helpen. Kun je jouw klacht en studentnummer mailen naar onze klantenservice? Dan nemen we contact met je op!
Groet, NTI

Marcella Kouwenhoven

Iedereen aan de telefoon bij NTI is even behulpzaam en aardig. Helaas lukt het me tot op heden niet contact te krijgen met een docent. Op mijn mail en op mijn vraag op het docentenforum wordt niet... Iedereen aan de telefoon bij NTI is even behulpzaam en aardig. Helaas lukt het me tot op heden niet contact te krijgen met een docent. Op mijn mail en op mijn vraag op het docentenforum wordt niet gereageerd. Ik kan prima zelf studeren, maar als ik had geweten dat het zo moeilijk is antwoord te krijgen op een vraag dan was ik hier niet aan begonnen; het kost op deze manier naast een baan teveel tijd. Zeker voor dit geld verwacht ik enige begeleiding bij de stof.