Studeren bij NTI bevat duidelijke en professionele begeleiding, een goed studieprogramma online én het is makkelijk naast een baan te combineren. Zeer tevreden!

Nathalie Koppelaar

10/10

Ik ben net begonnen met deze cursus. Het ziet er goed uit en er wordt gelijk begonnen met hoe de uitspraak moet zijn.

Nicole van Bergen

10/10

Ik ervaar de studie via het NTi als zeer prettig. Ik kan mijn eigen tempo aanhouden en als je eenmaal doorhebt hoe het digitale overzicht werkt is het prima. Er is ruimte voor overleg en de... Ik ervaar de studie via het NTi als zeer prettig. Ik kan mijn eigen tempo aanhouden en als je eenmaal doorhebt hoe het digitale overzicht werkt is het prima. Er is ruimte voor overleg en de praktijkdagen zijn interactief en leerzaam.

Diana

10/10

Sinds een paar maanden begonnen met de AD Kinderopvang. NTI helpt je goed op weg met een goede planning zodat je er zelf de vaart in kan houden. De examens zijn goed verzorgd en tussentijd contact... Sinds een paar maanden begonnen met de AD Kinderopvang. NTI helpt je goed op weg met een goede planning zodat je er zelf de vaart in kan houden. De examens zijn goed verzorgd en tussentijd contact is makkelijk te leggen. Examens en praktijkdagen zijn makkelijk in te plannen. De studieboeken zijn goed verzorgd. Tot zover erg tevreden.

Leonie van Zessen

8/10

Over het algemeen erg tevreden. Alleen de boeken zijn best verouderd en dat vind ik eigenlijk niet kunnen.

Heleen Van Kempen

10/10

Superfijne praktijkdagen met leuke leraren, contact met mentoren ook goed. Het enige wat ik mis aan de studiematerialen zijn praktijkbenodigdheden, zodat je ook thuis kan oefenen voor bepaalde... Superfijne praktijkdagen met leuke leraren, contact met mentoren ook goed. Het enige wat ik mis aan de studiematerialen zijn praktijkbenodigdheden, zodat je ook thuis kan oefenen voor bepaalde zaken.

10/10

Over het algemeen positief. geen enkel organisatie is perfect. Wel is NTI zeer flexibel en meedenkend.

Iris Doff

10/10

Alles is heel duidelijk aangegeven in je leeromgeving. De boeken zijn heel duidelijk te volgen en de hoofdstukken zijn praktisch ingedeeld. Als tip geef ik mee dat er misschien meer oefenopgaven... Alles is heel duidelijk aangegeven in je leeromgeving. De boeken zijn heel duidelijk te volgen en de hoofdstukken zijn praktisch ingedeeld. Als tip geef ik mee dat er misschien meer oefenopgaven moeten komen na elk hoofdstuk samenvatten.