NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Carolien Oost

De curus is heel duidelijk. Je krijgt stap voor stap de gramatica uitgelegd waardoor je steeds beter het onder de knie krijgt. Het fijne aan deze cursus vind ik ook dat je de lessen in boekjes van 4... De curus is heel duidelijk. Je krijgt stap voor stap de gramatica uitgelegd waardoor je steeds beter het onder de knie krijgt. Het fijne aan deze cursus vind ik ook dat je de lessen in boekjes van 4 krijgt waardoor het overzichtelijk blijft hoeveel je al gedaan hebt en wat je nog moet doen.

Anton Laarakker

De lesboeken zijn inhoudelijk goed opgebouwd en heb snelle en goede service gekregen toen ik mijn mentor nodig had.
Ik ben super tevreden over NTI

Patricia Semeijn-Koopmeiners

Een aantal jaren geleden heb ik ook een opleiding gedaan bij het NTI. Toen was alles goed geregeld en ging er af en toe iets mis (menselijk natuurlijk!). Nu is er veel meer onzekerheid of alles wel... Een aantal jaren geleden heb ik ook een opleiding gedaan bij het NTI. Toen was alles goed geregeld en ging er af en toe iets mis (menselijk natuurlijk!). Nu is er veel meer onzekerheid of alles wel goed gaat. Contact met NTI is moeilijker, vooral met de mentoren. Dit ligt niet aan hen zelf maar aan het systeem. Ze zouden geen mentoren moeten heten, aangezien ze meer een administratieve baan hebben en daarnaast doorgeefluik zijn voor andere afdelingen. Een mentor is iemand die je inhoudelijk in je opleiding bijstaat, die je vraagt hoe je studie verloopt en of je hulp of begeleiding kunt gebruiken. Wat het contact moeilijker maakt is het grote verloop onder mentoren. Ze hebben vaak geen idee wat je eigenlijk wilt vragen, wat ze moeten doen en hoe het werkt. Heel vaak moeten zij het ook weer aan iemand anders vragen of mailen. Daardoor duurt het soms lang voordat je een antwoord krijgt. De manier waarop zaken aangepakt worden bij NTI geeft me soms het gevoel dat de organisatie op omvallen staat.

Bijna alle docenten kijken papers en portfolio's snel na en houden het studie overzicht goed bij. Ze geven vaak feedback waar ik iets aan heb.

Vroeger had je mentoren per opleiding. Dan wisten de mensen er tenminste nog meer vanaf dan nu. Ze moeten nu generalist zijn maar dat is met al die verschillende richtingen ondoenlijk. Vroeger had je mentoren per opleiding. Dan wisten de mensen er tenminste nog meer vanaf dan nu. Ze moeten nu generalist zijn maar dat is met al die verschillende richtingen ondoenlijk.
Studiematerialen (ik doe SPH) zijn vaak gedateerd, ik moet dingen leren die allang niet meer gangbaar zijn.

Babs

Voor mij als fulltime werkende moeder een zeer fijne studie. Goed te combineren werk en privé.

Angelique Brouwer

Ik doe de opleiding nog niet heel lang maar ben in deze periode persoonlijk niet tegen iets aangelopen

Marry Sijtsma-Rorije

Voor mij is alles, tot nu toe, zo duidelijk dat ik met geen enkele docent of mentor contact heb opgenomen.

MH

Positief.

Studeren kan op eigen tempo.

Het aanbod van de praktijkdagen is voor sommige modules minimaal. Zo moet ik voor 1 module tot eind maart 2021 wachten.

Hanneke

Ik vind dat er sommige dingen onduidelijk zijn, vooral nu tijdens corona. Ook het vasthouden aan regels en alle extra kosten die komen bij bijvoorbeeld een herkansing vind ik een nadeel.

Flexibel

Kosten verlagen bij een herkansing.
Niet zo strict vasthouden aan regels, maar out of the box denken en het zo persoonlijker maken.
Beter kijken naar de mogelijkheden mbt de corona...
Kosten verlagen bij een herkansing.
Beter kijken naar de mogelijkheden mbt de corona maatregelen.

Koen - 995213462

Teleurstellend

Heel veel verbeterpunten. Vooral in de communicatie naar studenten gaat het heel vaak mis.

Fabienne Bolt

Opzich wel prima, maar de vrijstellingsverzoeken word je erg slecht mee geholpen. Kopie van diploma was niet goed genoeg terwijl elke andere school dat wel goedkeurt. Maar al het andere wat je... Opzich wel prima, maar de vrijstellingsverzoeken word je erg slecht mee geholpen. Kopie van diploma was niet goed genoeg terwijl elke andere school dat wel goedkeurt. Maar al het andere wat je opstuurt is ook weer niet goed, aan de telefoon snappen ze er zelf ook geen bal van.

Examens verlopen goed, cijfers zijn snel online !

Het insturen van een diploma