NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

E.V. van Overbeeke

Een hele goede cursus, maar soms komt er wat te kort aan uitleg bij de grammatica.

Ellen Kuijer-Smeeing

Fijne online omgeving. Ondanks dat je flexibel studeert kan je wel voor vragen terecht bij docenten. Een aantal modules zijn begeleid, dat is erg fijn, dan dringt de stof nog beter door en je komt... Fijne online omgeving. Ondanks dat je flexibel studeert kan je wel voor vragen terecht bij docenten. Een aantal modules zijn begeleid, dat is erg fijn, dan dringt de stof nog beter door en je komt in contact met medestudenten. Tot nu toe bevalt het studeren bij de NTI mij heel erg goed!

Pauline Bos

Flexibiliteit opleiding is erg fijn. Vervelend dat praktijkdagen maar weinig worden aangeboden. Docenten van de praktijkdagen zijn erg prettig en behulpzaam. Het zou fijn zijn om meer praktijkdagen... Flexibiliteit opleiding is erg fijn. Vervelend dat praktijkdagen maar weinig worden aangeboden. Docenten van de praktijkdagen zijn erg prettig en behulpzaam. Het zou fijn zijn om meer praktijkdagen te hebben, vaker te kunnen oefenen. Mentoren zijn niet goed bereikbaar. Studiemateriaal is soms verouderd of incorrect, maar wel erg interessant en relevant.

Selma van Cronenberg

Ik ben heel blij met NTI! Ik heb de opleiding naast mijn werk en mijn gezin met 4 kinderen, prima kunnen afronden!

Margreet

Tot nu toe vind ik het studeren bij de NTI heel fijn. Er is begeleiding indien nodig, maar ik hou ervan om veel zelf te doen en zelf uit te zoeken. Examens kunnen gedaan worden op een half uurtje... Tot nu toe vind ik het studeren bij de NTI heel fijn. Er is begeleiding indien nodig, maar ik hou ervan om veel zelf te doen en zelf uit te zoeken. Examens kunnen gedaan worden op een half uurtje afstand bij mij vandaan. Alleen voor Nederlands en Engels mondeling moet ik naar Leiden. De praktijkdagen zijn een uitje, lekker met de trein, gezellig met medestudenten en leuke docenten en daarna weer terug. Alleen de hoeveelheid verslagen gedurende de stage is naar mijn idee erg veel; het ouderwetse ‘aftekenen’ zou mij veel beter bevallen, maar dat is voor mij het enige minpuntje. Verder vol lof!

Mirella Dieters

Ik studeer met veel plezier bij NTI. Vind de vrijheid erg fijn. Als ik weer een oplegsel volgen is het zeker bij NTI.

Iris

De opleiding die ik volg is ontzettend leuk en leerzaam. Het niveau is heel goed te doen. Ik vind het heel fijn om een thuisstudie te volgen, omdat ik het op mijn eigen tempo kan doen.

D van Limbeek

Tot nu toe gaat het super goed. Na een zoom meeting is voor mij de website+leeromgeving veel duidelijker geworden en weet ik precies waar ik alles moet zoeken!

Valerie K.

Ik heb een fijne ervaring met de flexibiliteit van NTI en de lesstof is zeer interessant.