NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Diana

Sinds een paar maanden begonnen met de AD Kinderopvang. NTI helpt je goed op weg met een goede planning zodat je er zelf de vaart in kan houden. De examens zijn goed verzorgd en tussentijd contact... Sinds een paar maanden begonnen met de AD Kinderopvang. NTI helpt je goed op weg met een goede planning zodat je er zelf de vaart in kan houden. De examens zijn goed verzorgd en tussentijd contact is makkelijk te leggen. Examens en praktijkdagen zijn makkelijk in te plannen. De studieboeken zijn goed verzorgd. Tot zover erg tevreden.

Leonie van Zessen

Over het algemeen erg tevreden. Alleen de boeken zijn best verouderd en dat vind ik eigenlijk niet kunnen.

Heleen Van Kempen

Superfijne praktijkdagen met leuke leraren, contact met mentoren ook goed. Het enige wat ik mis aan de studiematerialen zijn praktijkbenodigdheden, zodat je ook thuis kan oefenen voor bepaalde... Superfijne praktijkdagen met leuke leraren, contact met mentoren ook goed. Het enige wat ik mis aan de studiematerialen zijn praktijkbenodigdheden, zodat je ook thuis kan oefenen voor bepaalde zaken.

Over het algemeen positief. geen enkel organisatie is perfect. Wel is NTI zeer flexibel en meedenkend.

Iris Doff

Alles is heel duidelijk aangegeven in je leeromgeving. De boeken zijn heel duidelijk te volgen en de hoofdstukken zijn praktisch ingedeeld. Als tip geef ik mee dat er misschien meer oefenopgaven... Alles is heel duidelijk aangegeven in je leeromgeving. De boeken zijn heel duidelijk te volgen en de hoofdstukken zijn praktisch ingedeeld. Als tip geef ik mee dat er misschien meer oefenopgaven moeten komen na elk hoofdstuk samenvatten.

Maxime

Hele leuke ervaring en ontzettend leerzaam. Na een heftige ervaring op werk ivm agressie, heb ik nu de handvaten gekregen om ermee te dealen. Leuk en ontzettend leerzaam!

Nicole Metz

Ik heb niet echt een duidelijke lijn gevonden in deze studie, ik moet nu eerst een praktijkdag volgen voordat ik met het tweede deel verder kan maar ik heb de praktijkdagen heel ver weg moeten... Ik heb niet echt een duidelijke lijn gevonden in deze studie, ik moet nu eerst een praktijkdag volgen voordat ik met het tweede deel verder kan maar ik heb de praktijkdagen heel ver weg moeten plannen omdat er geen plek was op een dag dat ik kon....Het voelt nu alsof ik niets doe......De vorige studie vond ik prettiger in de planning en afronding.

Jack Zuidema

Ik vind de flexibiliteit die je hebt in het plannen van de examens en daarmee ook de flexibiliteit in het tempop waarin je studeert erg prettig. Ik wilde vooral de theorie-examens zo snel mogelijk... Ik vind de flexibiliteit die je hebt in het plannen van de examens en daarmee ook de flexibiliteit in het tempop waarin je studeert erg prettig. Ik wilde vooral de theorie-examens zo snel mogelijk achter de rug hebben zodat ik me daarna kon richten op de stage, en dat is me ook gelukt. Dat je dat zelf kunt bepalen vind ik wel erg prettig.

Ludwina Quist

Ik ben blij dat ik deze opleiding klassikaal heb gedaan. We hadden een fijne klas, met mensen die elkaar hielpen. Zonder mijn mede studenten en vakkundige docent, weet ik niet of ik het gehaald had... Ik ben blij dat ik deze opleiding klassikaal heb gedaan. We hadden een fijne klas, met mensen die elkaar hielpen. Zonder mijn mede studenten en vakkundige docent, weet ik niet of ik het gehaald had ;-) Na 14 jaar als Pedagogisch Medewerker in de kinderopvang, ga ik nu als Onderwijsassistent op een basisschool werken! Een droom die uitkomt!

Simone de Leeuw

Prima te doen om via NTI te studeren. Soms ligt het niveau van wat er verwacht wordt wel wat hoger dan bij andere Hogescholen. Vraag me wel af waarom. Daarnaast zat er veel tijd tussen het afsluiten... Prima te doen om via NTI te studeren. Soms ligt het niveau van wat er verwacht wordt wel wat hoger dan bij andere Hogescholen. Vraag me wel af waarom. Daarnaast zat er veel tijd tussen het afsluiten van jaar 3 en de overgang naar het afstuderen (kon pas enkele maanden later terecht bij de dagen PvA).
Verder heb ik goed ervaringen met het geheel.