NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Tessa Rog

Het is een goede opleiding, alleen snap ik zelf het nut niet van de keuzedelen aangezien ik alles bijna heb afgerond voornamelijk bij het svpb maar ik nu nog opnieuw examen moet doen voor mijn... Het is een goede opleiding, alleen snap ik zelf het nut niet van de keuzedelen aangezien ik alles bijna heb afgerond voornamelijk bij het svpb maar ik nu nog opnieuw examen moet doen voor mijn keuzedeel.
Maar momenteel hoort het erbij.

Vincent

Ik had wel een positief beeld van het NTI, maar na mijn laatste studie is dit beeld echt compleet veranderd. Mijn paper word niet nagekeken door de mentor, gezien mijn schrijfwijze niet op het... Ik had wel een positief beeld van het NTI, maar na mijn laatste studie is dit beeld echt compleet veranderd. Mijn paper word niet nagekeken door de mentor, gezien mijn schrijfwijze niet op het gewensde niveau zou zijn en er is geen enkele ondersteuning, eigen spellings-en grammaticaboekje NTI gebruikt en paper is overeenkomend met andere papers binnen NCOIgroep? Bij uitvraag naar examenondersteuning en informatie van het andere onderdeel, zeggen zij van ga maar vragen verzinnen! Heb het idee dat ze niet willen dat je slaagd of je meer weg willen jagen. Gaat over beleid zeg maar? Studietijd zit er bijna op, even bijbetalen!

Ondersteuning

Reactie NTI-nl:

Beste Vincent,
Wat vervelend om te lezen, we helpen je graag! Kun je jouw studentnummer mailen naar ervaring@nti.nl dan nemen we contact met je op.
NTI

Li

Hele slechte ervaring met NTI. In verband met verhuizing heb ik binnen de 14 dagen bedenktijd laten weten dat ik mij wil uitschrijven voor de studie. Nu moet ik 40% van het hele collegejaar betalen, omdat ik op 18 oktober telefonisch contact gehad en volgens het NTI die dag ben ingeschreven, terwijl aan de telefoon is besproken dat ik 1 november zou gaan starten. Nu doen ze er alles aan om toch het collegegeld te laten betalen terwijl ik nog geen enkele les heb gevolgd en geen enkel boek heb gebruikt, alles is ongebruikt en ik heb keurig netjes binnen de 14 dagen bedenktijd laten weten dat ik niet verder wil. Helaas maar hele slechte service en alleen maar uit op geld. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice, dus helaas moeten we hier zaak van gaan maken…

Annemieke Verheij

Laagdrempelige cursus voor iedereen die de administratie interessant vindt. Geen vooropleiding nodig! Dit is hét opstapje als je wil beginnen in de financiële wereld, je begint echt bij de basis.... Laagdrempelige cursus voor iedereen die de administratie interessant vindt. Geen vooropleiding nodig! Dit is hét opstapje als je wil beginnen in de financiële wereld, je begint echt bij de basis. Coaching is mooi meegenomen, erg interessant!

Amy Boudens

Helaas weinig flexibiliteit in studie dagen.
Verder duidelijk met examens, studiemateriaal en zeer overzichtelijk studieoverzicht

Marieke Niels

Ik heb gekozen voor de 100% zelfstudie. Momenteel zit ik nog in de beginfase van de studie. Het studiemateriaal is van goede kwaliteit, wordt snel geleverd. Ook de communicatie met medewerkers van... Ik heb gekozen voor de 100% zelfstudie. Momenteel zit ik nog in de beginfase van de studie. Het studiemateriaal is van goede kwaliteit, wordt snel geleverd. Ook de communicatie met medewerkers van NTI verloopt prima en vlot. Wat ik vooral in het begin ervoer en nu nog wel in sommige opzichten mis is een opleidingsspecifieke introductie. Als is het tijdens een zoom-meeting. Het vergt namelijk nogal wat studie voordat je doorhebt hoe de studie in zijn geheel in elkaar steekt. Ik liep tegen vragen aan zoals: Hoe te beginnen? Wat is het handigst? Wie heb ik nodig als ik vragen heb? En hoe kan ik deze het beste benaderen? Tijdens deze eerste module loopt alles een beetje door elkaar voor mijn gevoel. Theorie bestuderen, examens doen, stage opdrachten uitvoeren en uitwerken, POP maken.
Nu ik de structuur een beetje in de smiezen heb kan ik de volgende module hoop ik, een stuk gestructureerder en efficiënter met mijn studie bezig zijn.

Daniëlle Bout

Ik ben na 2 maanden studie erg enthousiast en positief. Ik vind het grote voordeel dat ik het in mijn eigen tempo kan doen. Voor mij is dit een heel groot voordeel omdat ik nu heb ervaren dat ik wat... Ik ben na 2 maanden studie erg enthousiast en positief. Ik vind het grote voordeel dat ik het in mijn eigen tempo kan doen. Voor mij is dit een heel groot voordeel omdat ik nu heb ervaren dat ik wat langer verwerkingstijd nodig heb. Bij klassikaal onderwijs is dat er minder en dat maakt dat ik afhaak in het proces. Nu lukt het wel en blijf ik gemotiveerd.

Monique Bon - de Man

Ene module is beter in elkaar gezet dan andere. Ethiek was 75% af, video's nog niet opgenomen, opdrachten konden niet via de site worden aangeleverd. Jammer. Nu een begeleide module met een... Ene module is beter in elkaar gezet dan andere. Ethiek was 75% af, video's nog niet opgenomen, opdrachten konden niet via de site worden aangeleverd. Jammer. Nu een begeleide module met een betrokken docente met kennis van zaken. FIJN! Mentoren doen ontzettend hun best, erg behulpzaam, maar je merkt dat zij het (te) druk hebben. Het antwoord laat weleens even op zich wachten. Over het algemeen best tevreden zoals het gaat.

Kim

Het is echt een zelfstudie, als je nergens om vraagt heb je geen contact met school. Er wordt ook niet gevraagd hoe het gaat, dat vind ik jammer. Iets meer begeleiding zou mogen. Verder wordt er... Het is echt een zelfstudie, als je nergens om vraagt heb je geen contact met school. Er wordt ook niet gevraagd hoe het gaat, dat vind ik jammer. Iets meer begeleiding zou mogen. Verder wordt er wel snel gereageerd op mails en wordt je telefonisch vriendelijk geholpen.

Marjolein Drees

De docenten, stageadviseur, assessor zijn allemaal competente lieve mensen. Communicatie gaat vlot en denken mee met problemen.