NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Lotte

Voor de examens moet je veel leerstof leren, terwijl er maar een klein deel gevraagd wordt op je examen..

Michelle Arts

Qua kwaliteit en inhoud studie is het prima. Alleen merk ik dat NTI naar studenten toe vaak totaal niet flexibel is bij vragen, terwijl van ons verwacht wordt dat wij maar alles pikken van jullie.... Qua kwaliteit en inhoud studie is het prima. Alleen merk ik dat NTI naar studenten toe vaak totaal niet flexibel is bij vragen, terwijl van ons verwacht wordt dat wij maar alles pikken van jullie. Overschrijden nakijktermijnen, niet op tijd bijschrijven punten etc. Alles valt onder de noemer "We hebben het druk". Nou, wij als studenten hebben het ook vaker druk. Dus zorg aub dat óf NTI zich gewoon aan de termijnen houdt (ook al is het druk!), of stel jullie dan ook flexibeler op naar ons toe (maar het liefst gewoon het eerste, zodat iedereen duidelijkheid heeft).

Amrita Bidessi

Mijn ervaring met het NTI is goed alleen zou het wat fijner zijn als er in de examens ook meerkeuze vragen zouden zijn zoals in de memo training i.p.v. alleen openvragen :)!

Anna Bakker-Wassenaar

Ik loop er tegenaan dat bedrijven liever werken met studenten van reguliere, lokale opleiders en dat ik lastig een goede, passende stageplek kan vinden. Dat heeft natuurlijk niets te maken met de... Ik loop er tegenaan dat bedrijven liever werken met studenten van reguliere, lokale opleiders en dat ik lastig een goede, passende stageplek kan vinden. Dat heeft natuurlijk niets te maken met de kwaliteit van de opleiding, meer met netwerken.

Mieke van Reede

Tot nu toe bevalt het thuis studeren prima, doe voldoende kennis op , met vragen kan ik terecht bij de mentoren. Af en toe is het even zoeken om je weg te vinden

Senaid Kadric

Flexibel, leuk en leerzaam.

Patrick Coenders

Mijn ervaring met de cursus is goed bevallen, ik heb regelmatig contact gehad met de docent.
Het is voor mijn werk prettig en meer professioneler om nu meer in schrift en grammatica beter een brief en e-mail op te stellen.

E.V. van Overbeeke

Een hele goede cursus, maar soms komt er wat te kort aan uitleg bij de grammatica.

Ellen Kuijer-Smeeing

Fijne online omgeving. Ondanks dat je flexibel studeert kan je wel voor vragen terecht bij docenten. Een aantal modules zijn begeleid, dat is erg fijn, dan dringt de stof nog beter door en je komt... Fijne online omgeving. Ondanks dat je flexibel studeert kan je wel voor vragen terecht bij docenten. Een aantal modules zijn begeleid, dat is erg fijn, dan dringt de stof nog beter door en je komt in contact met medestudenten. Tot nu toe bevalt het studeren bij de NTI mij heel erg goed!