NTI-nl

Studie-materialen

Aleksandar Drenjanin

Leeromgeving is prettig

Goedemiddag Aleksandar,
We vinden het fijn om te horen dat u de leeromgeving als prettig ervaart.
Veel succes met de opleiding.

Ines Van Hul

Ondertussen heb ik alle vakken van de MBA-opleiding afgerond en werk ik aan de afstudeerscriptie. In het algemeen kan ik concluderen dat de studie tot dusver erg aangenaam is verlopen, grotendeels... Ondertussen heb ik alle vakken van de MBA-opleiding afgerond en werk ik aan de afstudeerscriptie. In het algemeen kan ik concluderen dat de studie tot dusver erg aangenaam is verlopen, grotendeels door de flexibiliteit van de opleiding.

Goedemiddag Ines,
Wat fijn om te horen. Ga zo door!

Patrick Princen

Erg slecht, niet gehoord ook..

Lage prijzen..

Cursusnamen zoals 'Volledige opleiding webdesigner" met 100x in de omschrijving het woord opleiding en 1x het woord cursus heeft een naam; misleidende reclame..

Bied mensen op de website...

Bied mensen op de website geen kans aan om hun mening te geven als hier toch niks mee gebeurt..

Reageer ook op de klachten en kritische mails i.p.v enkel op de gemakkelijke positieve mails, er zijn enorm veel klachten binnen de studenten van het NTI hierover! Over het totaal genegeert te worden wanneer het wat moeilijker wordt voor het NTI.

Beste Patrick,
Beste Patrick,
Wij moeten een kleine nuance aanbrengen in jouw opmerking over een cursus die geen opleiding kan zijn- onder de noemer 'cursus' bij NTI vallen namelijk verschillende typen opleidingen. 'Cursus' betekent bij NTI voornamelijk 'kort studieprogramma', dat kan bijvoorbeeld dus ook een vakopleiding zijn of iets dergelijks. Het is dus in het algemeen aan te raden dat als een potentiële student informatie zoekt over onze opleidingen, deze altijd heel nauwkeurig de informatie op de website doorneemt, omdat deze precies beschrijft hoe het studieprogramma is opgebouwd. Wellicht is bij u ook de verwarring ontstaan omdat we de cursus webdesigner hebben en de vakopleiding webdesigner.
Daarnaast willen we graag aangeven dat wij alle klachten serieus nemen. Op alle klachten wordt gereageerd zoals ook nu op uw klachten.
Graag horen we waarover u zich genegeerd voelt. We willen namelijk graag al uw klachten en vragen beantwoorden.

Zinzi de Boer

Nakijken van Papers gaat erg snel wat heel prettig is! Examens zelf kunnen inplannen scheelt enorm en is ook super fijn! De leeromgeving is heel overzichtelijk en in logische stappen ingedeeld. De... Nakijken van Papers gaat erg snel wat heel prettig is! Examens zelf kunnen inplannen scheelt enorm en is ook super fijn! De leeromgeving is heel overzichtelijk en in logische stappen ingedeeld. De studieboeken worden super snel verstuurd! Ik vind het een ontzettend fijne manier van leren!

Conny Nielen

De opleiding is in het begin moeilijk omdat ik eerst niet goed wist wat ik moest doen. De overgang van beginners naar gevorderd was groot omdat het leer systeem anders was. Maar mijn mentor heeft me... De opleiding is in het begin moeilijk omdat ik eerst niet goed wist wat ik moest doen. De overgang van beginners naar gevorderd was groot omdat het leer systeem anders was. Maar mijn mentor heeft me daar goed mee geholpen. Ik kon altijd met mijn vragen bij haar terecht. Ik ben nu met mijn voorlaatste ( hoofdstuk) lessen bezig.

Reactie NTI-nl:

Goedemorgen, wat fijn dat je na de hulp van je mentor weer fijn verder kon. Heel veel plezier. Met vriendelijke groet, NTI

G

Prettig om in mijn eigen tempo te studeren en ik waardeer de goede kwaliteit studieboeken. Wel lastig dat je de feedback op opdrachten en examens beknopt is - je zou meer feedback willen van een... Prettig om in mijn eigen tempo te studeren en ik waardeer de goede kwaliteit studieboeken. Wel lastig dat je de feedback op opdrachten en examens beknopt is - je zou meer feedback willen van een docent.

Demi de Groot

Mijn ervaring is tot nu toe zeer positief. Ik word wekelijks door de extra trainingen aangespoord om toch nog even een paar uurtjes eraan te zitten. Ik blijf hierdoor gemotiveerd.

Demi de Groot

Eva

Zojuist ben ik gestart met de cursus Positieve Psychologie. Mijn ervaring tot nu toe is uitstekend. Er is meerdere keren contact met mij opgenomen of ik vragen heb over de cursus. Daarnaast heb ik... Zojuist ben ik gestart met de cursus Positieve Psychologie. Mijn ervaring tot nu toe is uitstekend. Er is meerdere keren contact met mij opgenomen of ik vragen heb over de cursus. Daarnaast heb ik mijn studieboeken, waarover ik zeer tevreden ben, al snel binnen gekregen. De leeromgeving is overzichtelijk en ik weet precies waar ik aan toe ben.

Iris Kouw

De ervaring met NTI is goed. Het flexibel studeren is prettig. Niet alle docenten waren enorm bekwaam met lesgeven. Sommigen zijn ontzettend goed, met veel mooie praktijkvoorbeelden en anderen lazen... De ervaring met NTI is goed. Het flexibel studeren is prettig. Niet alle docenten waren enorm bekwaam met lesgeven. Sommigen zijn ontzettend goed, met veel mooie praktijkvoorbeelden en anderen lazen de PowerPoint op en ga en als antwoord op vragen ‘dit kun je terugvinden in het boek’. Ja daar betaal je dan weer geen klassikale les voor.