NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Eveline

Mentoren behulpzaam, maar soms niet bereikbaar/lange wachttijden. Fijn contact medestudenten via app groep. Geen ervaring met contact docenten. Wel duidelijke feedback bij inleveren paper. Goede... Mentoren behulpzaam, maar soms niet bereikbaar/lange wachttijden. Fijn contact medestudenten via app groep. Geen ervaring met contact docenten. Wel duidelijke feedback bij inleveren paper. Goede ervaring met inhoud praktijkdagen, wel beperkte deelnameplaatsen waardoor soms lange wachttijd voor deelname. Niveau goed te doen voor hbo opleiding. Fijn dat de te volgen modules een koppeling maken met competenties dmv de praijkopdrachten.

Van Riet

Als ik een min 1 had kunnen geven, had ik dit gedaan

Geld naar rekeningnummer NTI overmaken wordt erg makkelijk gemaakt

Vragen examen komen niet met literatuur/online omgeving overeen, slechte begeleiding, slechte communicatie zowel per e-mail als telefonisch, oefentoetsen niet beschikbaar, literatuur niet compleet,... Vragen examen komen niet met literatuur/online omgeving overeen, slechte begeleiding, slechte communicatie zowel per e-mail als telefonisch, oefentoetsen niet beschikbaar, literatuur niet compleet, geen feedback

NTI Student, 46 jaar, Den Haag

Geweldige opleiding! Ideaal voor de werkende mens. In je eigen tempo alles oppakken. Absolute aanrader!

Dirk

Helaas weinig goede ervaringen met het NTI.

Esther Demandt

Studeren bij NTI bevat duidelijke en professionele begeleiding, een goed studieprogramma online én het is makkelijk naast een baan te combineren. Zeer tevreden!

Nathalie Koppelaar

Ik ben net begonnen met deze cursus. Het ziet er goed uit en er wordt gelijk begonnen met hoe de uitspraak moet zijn.

Nicole van Bergen

Ik ervaar de studie via het NTi als zeer prettig. Ik kan mijn eigen tempo aanhouden en als je eenmaal doorhebt hoe het digitale overzicht werkt is het prima. Er is ruimte voor overleg en de... Ik ervaar de studie via het NTi als zeer prettig. Ik kan mijn eigen tempo aanhouden en als je eenmaal doorhebt hoe het digitale overzicht werkt is het prima. Er is ruimte voor overleg en de praktijkdagen zijn interactief en leerzaam.

Diana

Sinds een paar maanden begonnen met de AD Kinderopvang. NTI helpt je goed op weg met een goede planning zodat je er zelf de vaart in kan houden. De examens zijn goed verzorgd en tussentijd contact... Sinds een paar maanden begonnen met de AD Kinderopvang. NTI helpt je goed op weg met een goede planning zodat je er zelf de vaart in kan houden. De examens zijn goed verzorgd en tussentijd contact is makkelijk te leggen. Examens en praktijkdagen zijn makkelijk in te plannen. De studieboeken zijn goed verzorgd. Tot zover erg tevreden.

Leonie van Zessen

Over het algemeen erg tevreden. Alleen de boeken zijn best verouderd en dat vind ik eigenlijk niet kunnen.

Heleen Van Kempen

Superfijne praktijkdagen met leuke leraren, contact met mentoren ook goed. Het enige wat ik mis aan de studiematerialen zijn praktijkbenodigdheden, zodat je ook thuis kan oefenen voor bepaalde... Superfijne praktijkdagen met leuke leraren, contact met mentoren ook goed. Het enige wat ik mis aan de studiematerialen zijn praktijkbenodigdheden, zodat je ook thuis kan oefenen voor bepaalde zaken.