NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Denise

In 2013 bij NTI begonnen met HBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening en afgerond met diploma. Ik wilde mezelf alleen verder ontwikkelen en besloot dit jaar te starten met Master Management and... In 2013 bij NTI begonnen met HBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening en afgerond met diploma. Ik wilde mezelf alleen verder ontwikkelen en besloot dit jaar te starten met Master Management and Innovation. Mooie masterstudie met leuke masterclasses die ik toepas in mijn werk. Flexibel studeren is voor mij ideaal te combineren met kinderen, sport en werk. De eindopdrachten kunnen in mijn werk uitgevoerd worden, zodat mijn werkgever er ook profijt van heeft. Een mooie combinatie dus!

L

Mijn ervaring is prima. Ik vind de online leeromgeving duidelijk. Eventuele vragen worden netjes beantwoord. Het gaat gewoon zoals het zou moeten gaan; ik studeer, doe examen en ga weer door.....

Hennie Van den oever

In de thuisstudie doktersassistent nti is genoeg begeleiding wanneer nodig . De studie en praktijkdagen zijn goed in te delen naar mijn eigen tijd . Ik vind het een top opleiding.

sander visser

Makkelijk toe te passen. goede planning en discipline is ervoor nodig. maar het materiaal is goed en duidelijk.

bo tejero

Wat het fijne is, is als je een vraag heb dat het wel zo snel mogelijk beantwoord word. Het is vooral een zelfstudie en dat maakt het soms lastig maar je wordt wel goed geholpen.

Tessa Rog

Het is een goede opleiding, alleen snap ik zelf het nut niet van de keuzedelen aangezien ik alles bijna heb afgerond voornamelijk bij het svpb maar ik nu nog opnieuw examen moet doen voor mijn... Het is een goede opleiding, alleen snap ik zelf het nut niet van de keuzedelen aangezien ik alles bijna heb afgerond voornamelijk bij het svpb maar ik nu nog opnieuw examen moet doen voor mijn keuzedeel.
Maar momenteel hoort het erbij.

Vincent

Ik had wel een positief beeld van het NTI, maar na mijn laatste studie is dit beeld echt compleet veranderd. Mijn paper word niet nagekeken door de mentor, gezien mijn schrijfwijze niet op het... Ik had wel een positief beeld van het NTI, maar na mijn laatste studie is dit beeld echt compleet veranderd. Mijn paper word niet nagekeken door de mentor, gezien mijn schrijfwijze niet op het gewensde niveau zou zijn en er is geen enkele ondersteuning, eigen spellings-en grammaticaboekje NTI gebruikt en paper is overeenkomend met andere papers binnen NCOIgroep? Bij uitvraag naar examenondersteuning en informatie van het andere onderdeel, zeggen zij van ga maar vragen verzinnen! Heb het idee dat ze niet willen dat je slaagd of je meer weg willen jagen. Gaat over beleid zeg maar? Studietijd zit er bijna op, even bijbetalen!

Ondersteuning

Reactie NTI-nl:

Beste Vincent,
Wat vervelend om te lezen, we helpen je graag! Kun je jouw studentnummer mailen naar ervaring@nti.nl dan nemen we contact met je op.
NTI

Li

Hele slechte ervaring met NTI. In verband met verhuizing heb ik binnen de 14 dagen bedenktijd laten weten dat ik mij wil uitschrijven voor de studie. Nu moet ik 40% van het hele collegejaar betalen, omdat ik op 18 oktober telefonisch contact gehad en volgens het NTI die dag ben ingeschreven, terwijl aan de telefoon is besproken dat ik 1 november zou gaan starten. Nu doen ze er alles aan om toch het collegegeld te laten betalen terwijl ik nog geen enkele les heb gevolgd en geen enkel boek heb gebruikt, alles is ongebruikt en ik heb keurig netjes binnen de 14 dagen bedenktijd laten weten dat ik niet verder wil. Helaas maar hele slechte service en alleen maar uit op geld. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice, dus helaas moeten we hier zaak van gaan maken…

Annemieke Verheij

Laagdrempelige cursus voor iedereen die de administratie interessant vindt. Geen vooropleiding nodig! Dit is hét opstapje als je wil beginnen in de financiële wereld, je begint echt bij de basis.... Laagdrempelige cursus voor iedereen die de administratie interessant vindt. Geen vooropleiding nodig! Dit is hét opstapje als je wil beginnen in de financiële wereld, je begint echt bij de basis. Coaching is mooi meegenomen, erg interessant!

Amy Boudens

Helaas weinig flexibiliteit in studie dagen.
Verder duidelijk met examens, studiemateriaal en zeer overzichtelijk studieoverzicht